Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsoisiko joku?  (Luettu 2450 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« : 10.05.2015 10:51:52 »

Mihin eräs nainen pettyi, kun viimeksi kohtasimme?  Mitä hän odotti enemmän? Hän on punatukkainen ja minä olen ruskeahiuksinen.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2015 11:03:28 »

Onko sinun mahdollista ottaa asia puheeksi hänen kanssaan?

Parisuhteiden ainoa mahdollisuus onnistua on suora ja rehellinen kommunikointi. Ei arvailu tai selvännäkijöiltä kysely.
Sitä kannattaa harjoitella ihan alkumetreiltä asti.

Jos (ilmeisesti orastava) suhteenne kaatuu suoraan kommunikaatioon, se kaatuisi seuraavassa koitoksessa kumminkin.

Onnea matkaan!
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2015 11:32:53 »

Onko sinun mahdollista ottaa asia puheeksi hänen kanssaan?

Parisuhteiden ainoa mahdollisuus onnistua on suora ja rehellinen kommunikointi. Ei arvailu tai selvännäkijöiltä kysely.
Sitä kannattaa harjoitella ihan alkumetreiltä asti.

Jos (ilmeisesti orastava) suhteenne kaatuu suoraan kommunikaatioon, se kaatuisi seuraavassa koitoksessa kumminkin.

Onnea matkaan!

Hän ei ole halunnut pitää pari kuukautta sitten yhteyttä, mutta olen saanut vihiä viime aikoina, että jotakin tunteita hänellä olisi. Sen vuoksi en oikein uskalla ottaa yhteyttä, kun en tiedä olisiko sille vastakaikua. Mutta pakkohan se on, jos haluan asian etenevän. Juttelimme tuona hetkenä pitkästä pitkästä aikaa ja hänestä huomasi, että hän tykkää aidosti jutella ja oli kiinnostunut. Sen vuoksi kysyin, että onko nyt hyvä aika jutella ja miksi hän muuttui.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: