Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muita leijona-vesimies-solmupareja? Kuinka handlaatte elämänne?  (Luettu 27340 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #15 : 29.05.2015 17:19:41 »

jep Smiley

Joskus on hyvä mennä virran mukana, ja luottaa jotenkin siihen, että universumi ohjaa takaisin raiteilleen.
Joskus sitä tulee väkisin tuupattua tilanteita eteenpäin, eikä sitä malttia riitä aina niin paljoa pysähtyäkseen paikoilleen ja
kaavailla asioita uudestaan. Jos jokin asia ei ole sujuakseen, niin sitten täytyy vaan lopettaa ja pysähtyä miettimään uudestaan.
Jälkikäteen mietittynä, niin monia asioita on mennyt ohi, ihan vain siksi, koska itse jääräpäisenä yritti ajaa asiaansa eteenpäin.
Hedelmät jäi poimimatta matkan varrelta, ja sitten kun pääsi "maaliin", niin mitään ei jäänyt käteen. Tulokset olisivat olleet erilaiset, jos olisi antanut mahdollisuuden toisille mahdollisuuksille. Noiden karvaiden pettymyksien jälkeen, yritän jatkuvasti kiinnittää huomiota siihen, että on jollain tapaa "läsnä" ja annan luvan mennä virtauksien mukana, täysin avoinna mahdollisuuksille, vaikka toisinaan alitajunnassa jokin lyö vastaan. Sitten kun antaa luvan itselleen, eikä ala idealisoida liikaa kaikkea, niin se on vapauttava tunne. Vaikeatahan se on joskus muistaa tuo...

"Aquarius North Node people are learning to recognize that if they can’t make progress on a current project, the universe is trying to send them in a different direction. They should allow the flow of natural events to show them where to put their time and energy, rather than trying to dictate those decisions from their own point of view. If something doesn’t turn out the way they want it, perhaps the outcome is destined to be something they aren’t yet aware of."

Toisaalta tuohan on yleispätevä juttu kaikille elämässään.


Suhteissa, toisinaan toteutin juuri sitä, mitä ei saisi, eli unohdin itteni ja omat suunnitelmani ja aloin liikaa seuraamaan toisia.
mettääänhän semmonen meni. Sit hukkas sen oman kipinän, mikä on nimenomaan se pohja itelle. Sit en ollukkaan enää minä. vaan joku toinen...  :Smiley

Onko teillä muutes mitään planeettoja vesimiehessä?
tai leijonassa?

Olisiko niillä helpompi hahmottaa omaa noususolmua, jos olisi jotain persoonallisia planeettoja samassa merkissä...?
Kun taas jos olisi planeettoja laskusolmun läheisyydessä samassa merkissä, niin ne vetää takaisin niihin teemoihin, mitkä jollain tapaa
pitäisi jättää jo taakseen, tai yrittää keskittää niiden energia yhdessä noususolmun kanssa...  :Smiley


Joskus sitä toivoo, että olisi jossain muussa merkissä nuo solmut...  laugh

« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 17:31:04 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 30.05.2015 19:12:12 »

Tänään juuri mietin samaa, että olisiko elämä helpompi jos olisikin solmut muulla. Mutta kai kaikki on loppujen lopuksi kiinni perspektiivistä.  :Smiley

Mulla ei ole planeettoja kummassakaan. Tiedän yhden  kuu leijona ja alasolmu leijonassa ja voi voi, aika draamailija on. Itse voin sanoa, että tervettä järkeä on edes sen verran että osaan katsoa asioita myös toisen kantilta ja tilannetta ylipäätään kokonaisuutena, enkä muutenkaan tykkää ylimääräisestä draamasta. Se toinen taas... No taitaa kieroutuneessa mielessään ajatella, että draamailu kuuluu ihmissuhde elämään ja jos ei sitä saa niin lähtee sitten itse sitä luomaan.  Tongue
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #17 : 01.06.2015 09:13:18 »

Mullakaan ei ole planeettoja kummassakaan. Juuri siksi tämä solmuteema tuntuukin jotenkin irralliselta muusta kartasta.

Mutta sittenhän voi aina tutkailla hallitsijoita, mulla aurinko ja uranus molemmat keskipäivän tienoilla, joten näkyvä teema tämän kuitenkin pitäisi olla. Voi olla, että tälläinen laskusolmu leijonan toteuttaminen (8.huoneen) jouskariauringon kautta tuo vähän liikaa jotakin intohimoista paasausta siitä miten asiat muka sitten ovat.  Embarrassed Toista vois olla ehkä jokin muu auringon sijainti. Noususolmu veskari toteutuu taas jäykemmin kaurisuranuksen kautta, joten ehkä tämänkin vuoksi mulla on ollut vaikeuksia hahmottaa, miten se oikein toteutuu elämässäni. Uranus on kympissä, eli ehkäpä tämä mullakin sitten toteutuu helposti työn kautta, tai jotenkin muuten yhteiskunnan järjestelmissä toimimisen kautta saa sitä yhteistä hyvää synnytettyä. Hmm.. ehkäpä tämän takia on tässä tullut pohdittuakin sitä, että vaikka esim. tilintarkastajien työn jakautumisen tyyli jotenkin houkuttaa (paljon hommia tilinpäätösten aikaan ja muulloin vähemmän, tykkäisin vaihtelusta), niin se työ ei lopulta oikeasti ole sellaista mitä haluan (tosin jätin laskentatoimen muutenkin jo niin vähälle ja luin kaikki sivuaineet psykologiaa ja sosiaaliaineita, että tuskin osaisin mitään  :Smiley).
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015 09:20:39 kirjoittanut .ave. » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 01.06.2015 16:04:21 »

Mullakaan ei ole planeettoja kummassakaan. Juuri siksi tämä solmuteema tuntuukin jotenkin irralliselta muusta kartasta.

Mutta sittenhän voi aina tutkailla hallitsijoita, mulla aurinko ja uranus molemmat keskipäivän tienoilla, joten näkyvä teema tämän kuitenkin pitäisi olla. Voi olla, että tälläinen laskusolmu leijonan toteuttaminen (8.huoneen) jouskariauringon kautta tuo vähän liikaa jotakin intohimoista paasausta siitä miten asiat muka sitten ovat.  Embarrassed Toista vois olla ehkä jokin muu auringon sijainti. Noususolmu veskari toteutuu taas jäykemmin kaurisuranuksen kautta, joten ehkä tämänkin vuoksi mulla on ollut vaikeuksia hahmottaa, miten se oikein toteutuu elämässäni. Uranus on kympissä, eli ehkäpä tämä mullakin sitten toteutuu helposti työn kautta, tai jotenkin muuten yhteiskunnan järjestelmissä toimimisen kautta saa sitä yhteistä hyvää synnytettyä. Hmm.. ehkäpä tämän takia on tässä tullut pohdittuakin sitä, että vaikka esim. tilintarkastajien työn jakautumisen tyyli jotenkin houkuttaa (paljon hommia tilinpäätösten aikaan ja muulloin vähemmän, tykkäisin vaihtelusta), niin se työ ei lopulta oikeasti ole sellaista mitä haluan (tosin jätin laskentatoimen muutenkin jo niin vähälle ja luin kaikki sivuaineet psykologiaa ja sosiaaliaineita, että tuskin osaisin mitään  :Smiley).

Mulla on kans kauris-uranus ja aurinko jousimiehessä.  Cool Mutta koen, että Jousimiehellä ja vesimiehellä on kuitenkin jonkin verran yhteistä, että tuota noususolmua ei ole niin vaikea suhteuttaa sitten... Vaikka kyllä kartalta toki löytyy paljon muutakin ja varmaan voidaan ajatella, että nuo solmut ovat omalta osaltaan koko elämän mittainen projekti. Maybe?  Huh
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #19 : 02.06.2015 22:14:22 »

Minulla on laskusolmu  leijona josta alkaa myös 5. huoneeni, tosin siellä ei ole planeettoja. Noususolmu on  vesimies josta alkaa siis 11. huoneeni. Siinä huoneessa mm.  mars  ja  vesta .  Tässäkin suhteessa aika merkittävä tekijä kartallani tuo  vesimies ja  leijona .
En osaa muuta sanoa tähän hätään kuin että vesimiesten kanssa on aina kovasti synkannut...kuin myös leijonien. Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #20 : 24.12.2015 02:31:47 »

Tätä blogia seuranneena, niin oli ilmestynyt kirjoitus Nousu  kuunsolmu  vesimies :tä. Smiley
Mikäli ketään kiinnostaa vielä nämä solmuparit mitenkään.... Jos vaan enklanti sujuu. suomeks on vaikee löytää mitään.
Solmuista on paljon tietoa saatavilla monista eri perspektiiveistä, mutta omasta mielestä solmujen handlaaminen, opettelu ja kokemus riippuu aina itestä, voi olla viittaa antavaa, mutta solmut on aina semmosia mitkä käsittelee ehkä semmosia, "kohtalon asioita", mitkä on jollain tapaa yksilöllisiä elämän haasteita, mutta toisaalta niinhän on planeetatkin kartalla.

Solmut ei ehkä niin avaudukkaan yhtä helposti, vaan se on ns. elämän käsissä? Vaikka luulis että avautuu, jos on kokemuksia, ja lisää kokemukisa, on lukenut, mutta en tiiä... ja tuntuu et nyt rullaa, mut silti tuntuu että se on vaan niin iso asia, koska sehän on, jos  uranus ja ( saturnus ) niin se muuttuu myös maailman mukaan, ja kaiken muun koskemattomien asioiden kanssa...  vesimies kuunsolmu There is always so much!! Mutta siis myös sillain "arjen tasolla", niin laajemmin ajattelua "out of the box" perspektiivistä... paljon kaikenlaisia juttuja....

http://astroarena12.blogspot.fi/2015/12/north-node-in-aquarius-free-spirited.html
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #21 : 18.06.2016 19:31:20 »

Tulipa tällanenkin vastaan tässä sivustolla pyöriessä. Olisi hauska kuulla, mihin suuntaan Eilethyia on nyt päätynyt, kun viimesimmästä viestistä on jo jonkin verran aikaa.  Smiley Kiinnostavaa myös, miten paljon täällä on linkkejä. Pitää alkaa lukea noita kunhan tästä kerkiää. Hassu juttu, kun omistan tuon mainitun Astrology for the soul- kirjan, mutta en ole sitä vielä kerinnyt lukemaan. Pitäisi siihenkin paneutua tässä.


Oma solmu-akselini sijoittuu myös "väärinpäin" oleviin vitoseen ja yhteentoista.  vesimieskuunsolmu siis vitosessa ja toiste päin. Tätä olen tosiaan joutunut aika paljon pähkäilemään, samoin kuin  neitsyt kuu vastahuoneessaan, eli 12.:ta. Olen havainnut, että neitsyt- kuiseksi olen melko kalamainen. En tunnista itsessäni pikkutarkkuutta ja työteliäisyyttä, vaan pikemminkin haaveilevan idealistin. Tämä siis vain pintaraapaisu.  :Smiley Samanlainen vaikutus voisi myös olla solmuakselilla. Että ne molempien päiden piirteet olisi melko hyvin tasapainossa. Ei olisi "vain" dramaattista leijona-puolta ja kollektiivista  vesimies- tietoisuutta, vaan akselin molemmat puolet tulisivat yhtälailla esiin. En tunne karmallista astrologiaa kovinkaan hyvin, mutta intuitiivisesti voisin olettaa, että kun solmuakselilla on joku tietty teema, olisi tämä teema tai karmallinen läksy hyvin sisäistetty. En muista mitkä näiden akselien viralliset teemat on, mutta  leijonavesimies- akseli olisi jotakuinkin ego- yhteiskunta tai jotain.


Komppaan aikasemmin tullutta kommenttia siitä, että tällä kombolla on ehkä vaikea keskittyä yhteen juttuun. Mulla on äkänen  kauris stellium nelosessa, ja siitäkin huolimatta olen tällanen joka suuntaan hajoava ja päämäärätön hapuilija.  Grin Opiskelen kuvataidekasvatusta, mutta edelleen on vähän hakusessa, että mihin haluan työllistyä. Koulut instituutioina on ahdistavia, enkä haluaisi missääntapauksessa olla mikään yläasteen askartelunvalvoja..  Grin Enemmän kiinnostaisi ihan vapaa taiteilu, taideterapia ja taiteen tutkimus. Myös uskontotiede, filosofia, psykologia ja kaikenlainen ihmisten auttaminen/hoivaaminen kiinnostaa.

Olen ehkä kuitenkin kokenut, että vaikka halua löytyykin työskennellä itsenäisenä kuvataiteilijana (alasolmu  leijona ?) niin tämä ei ehkä sovi luonteelleni parhaiten. Myös taiteilija-vanhempani ovat painostaneet minua hankkimaan "oikean työn" jolla elättää itseni. Liekö sitten vapaan taiteilijan hommat jääneet sinne laskusolmun opetuksiksi. Aivan pienestä lapsesta asti olen luonnollisimmin ilmaissut itseäni kuvallisesti ja sanallisesti. Ehkäpä  kuunsolmu on se, joka  neitsyt- nousun kanssa tuo sitä luonnollista vetoa auttaa muita ihmisiä ja lopettaa se oman navan ympärillä pyöriminen.  Grin Toisaalta tunnen myös, että vahvasti aspektoitunut   rapu chiron kympissä on osasyyllinen tähän.

  kaksoset keskitaivas toisaalta tuo kiinnostusta ja lahjakkuutta kirjalliseen ja kielelliseen ilmaisuun. Toimittajan sekä runoilijan/kirjailijankin hommista olen haaveillut. Tätä tukee myös vahva  merkurius kartallani.

Eli kyllähän näitä tekijöitä ja tekemistä löytyy, pitäisi vain osata ittensä ankkuroida.  vesimiesleijona polariteetti tuskin on vain se kaikista maadoittunein vastapari. Itselläni tietysti myös molemmat akselit muuttuvissa merkeissä.

Ainiin ja sen verran vielä, että solmuakselin lisäksi itselläni on  vesimies aurinko, ei kuitenkaan  aspect_con kuunsolmu. Vesimieheksi koen olevani melko introvertti ja maltillinen. Ehkäpä suuren maa- ja vesipainotuksen vuoksi en koe omakseni sellaista yhteiskunnallista visionäärisyyttä ja kapinahenkeä, johon monesti  vesimies liitetään.  leijona- piirteitä en tosiaankaan tunnista itsessäni. Korkeintaan ehkä luovuuden ja aika vahvan individualismin (vihaan ryhmätehtäviä!) Itselläni on tuli täydellisen aliedustettuna kartalla, ja minua lähinnä huvittaa ja ärsyttää sellaiset leijonamaisia piirteitä omaavat ihmiset.  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 29.07.2016 17:38:46 »

Tulipa tällanenkin vastaan tässä sivustolla pyöriessä. Olisi hauska kuulla, mihin suuntaan Eilethyia on nyt päätynyt, kun viimesimmästä viestistä on jo jonkin verran aikaa.  Smiley


Olen edelleen työtön ja ja kohta alan saamaan työmarkkinatukeakin, jee!  Grin

Kun tuon viestin kirjoitin niin muistan poteneeni jonkin sorttista tarkoituksettomuutta. En edelleenkään tiedä mihin olen menossa, mutta ehkä johonkin suuntaan kumminkin.  Smiley
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #23 : 04.08.2016 13:47:07 »

Työttömyydessä on se hyvä puoli, että sitä suuntaa ehtii miettimään paljon kokonaisvaltasemmin, kuin jos on alati duunissa. Toivottavasti löytyy kiinnostavia suuntia, tuskin kenellekään on vain sitä yhtä tiettyä polkua..  :Smiley Pohtivan ja filosofisen luonnon kääntöpuolia on ikävän usein se päättämättömyys, mutta senkin voi kääntää eduksi. Ei ainakaan pääse jämähtämään.  coolsmiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #24 : 06.08.2016 21:58:19 »

Mieki tilasin tuon Astrology For Soul -kirjan. Itelläki vielä vähän kesken lukeminen.

Viimeaikoina tullu mietittyä taas noita solmuja, ja justiinsa ton vastakkaisuuden kannalta, et ku ne on vähän päinvastasissa huoneissa, niin ehkä ite oonkin ajatellu ne vähän turhan vaikealla tavalla. Niinku muutki tollaset huoneet mitkä on "väärinpäin" samoten planeetat.

Mutta pakko kyllä sanoa, että en kyllä osaa tuota omaa solmua 5. huoneessa yhdistää omaan työhön, tai työn kuvaan sen erottavammin. Tuli semmonen pysähdys, enkä enää tiedä mitä haluan "oikeasti" tehdä.

Mun MC  kaksoset  aspect_con  venus, on ollu sitä joskus vuosia sitten, että olin toimittaja ja media-alalla, mut nyt se ei kiinnosta. Kait se on et, ku yks ala on käyty läpi, niin ei enää jaksa samaa uudestaan. Tai sit vaan kyllästyin...Tai halusin tehdä jotain arkisempaa ja pysyvämpää, jonka jälkeen aloin tekemään fyysisempää työtä, mikä oli sikäli itselle myöskin mukavaa. Noita mun mediahommia tuki myös alasolmun  aspect_con  merkurius :lle 11. huoneeseen? helppoa verkostoitua ja saada kontakteja, mikä kyllä edesautti niitä hommia. Ehkä siinä oli sekin, nyt kun mietin, että siinä ei ollu tarpeeks haastetta.


Haluan olla semmonen "kulissien takana toimija". Nyt ja paljon aiemminkin jo. Tai ainakin noiden mediajuttujen jälkeen.
Oon kyllä luova, teen musaa, piirtelen, maalailen yms. mutta ne on sellasta "pöytälaatikkotavaraa". Eikä julkisuuteen. Omaks huviks tehtyjä. Oon noissa tosi vaativa, ehkä enempi sellanen saturnusmainen, kuin uraaninen. Ehkä se vaativuus voi ollakkin se, miks ne ei ikinä varmaan päädykkään "julkisuuteen", tai siis kenellekkään muille nähtäväksi/kuultavaksi yms. Koska ne ei oo koskaan valmiita.  Grin Tai en oo niihin tyytyväinen. Se lopputulos, mikä pitäis olla se "maali", niin sitä voi olla vaikea taivoittaa, koska sieltä 11. huoneesta se tulee comebackinä takasin, jos ei oo tarpeeks hyvä. Mulla on suvussa muusikkoja, ja muita tuttuja, keiltä kyselen neuvoja yms. esim. jos jossain biisirakenteessa on korjattavaa, tai masteroitavaa.


Ehkä se on sitä jotain 5. huoneen  vesimies kuunsolmu . En tiiä.
Jotenki jälkikäteen ajateltunakin mietin, että en ikinä enää halua olla missään niin julkisissa hommissa, ujostuttaa ja ahistaa pelkkä ajatus. Mut se voi olla myös 10. huoneen au rapu. Tai sit en vaan osaa käyttää tota  venus :ta enää....
« Viimeksi muokattu: 06.08.2016 22:37:29 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 07.08.2016 19:45:24 »

Mun ongelma on se, että juuri mikään ei kiinnosta tarpeeksi. Jos nyt vaihtaisin alaa niin en ole varma jaksaisinko enää opiskella tai panostaa siihen uuteen juttuun niinkuin pitäisi.  Tongue Tai en tiedä onko se ongelma, mutta niin se ainakin on. Tai ehkä sitä juttua ei vain ole vielä löytynyt. Johonkin pitäisi liikkua, vaikka ei jaksaisi nyt liikkua yhtään mihinkään.  Tongue

Downtempo, teetkö musaa ihan tietsikalle asti? Nyt tuli hieman off topic, mutta kun itse rämpytän kosketinsoitinta ja olis kiva saada nuo biisit koneelle ja työstää. Jos olisi joku hyvä ohjelma siihen, satutko tietämään?
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #26 : 11.08.2016 15:37:48 »

Heh, ollaan sitten paikoillaan! Jonkin aikaa...  Tongue


Joo, tietokoneelle.
(vähän off topic..)
Eileithyia, siihen on kait monta tapaa, riippuu kosketinsoittimesta (jos on sellainen perus syntikka, mitä liitännäisiä siinä on)..esim. midiliitäntää. tai perus audiokaapelikin käy, jos on kuulokepaikka (3,5mm tai 6,3mm ulostulo)
ja tietokoneesi äänikortista, mitä liitännäisiä se tukee, tai mitä portteja siinä ylipäätään on..
Siihen päälle tarvitaan vielä jokin softa, millä pääset nauhoittamaan äänet ja miksaamaan.

Helpoin reitti on ostaa ulkoinen äänikortti, jossa on mukana monenlaisia portteja, sen kytkee tietokoneeseen kiinni, ja jokin softa "nauhoittamaan" äänet.

Jos sulla on sellainen syntikka, mikä on uudempaa teknologiaa, niin se on helppo vaan kytkee suoraan tietokoneeseen kiinni, vaikka usb:llä.

Ohjelmia mm.: Cubase, Reason, Fl Studio
Ilmainen,yksinkertaistettu ja helppokäyttöinen on esim. Audacity.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 11.08.2016 20:40:03 »

Heh, ollaan sitten paikoillaan! Jonkin aikaa...  Tongue


Joo, tietokoneelle.
(vähän off topic..)
Eileithyia, siihen on kait monta tapaa, riippuu kosketinsoittimesta (jos on sellainen perus syntikka, mitä liitännäisiä siinä on)..esim. midiliitäntää. tai perus audiokaapelikin käy, jos on kuulokepaikka (3,5mm tai 6,3mm ulostulo)
ja tietokoneesi äänikortista, mitä liitännäisiä se tukee, tai mitä portteja siinä ylipäätään on..
Siihen päälle tarvitaan vielä jokin softa, millä pääset nauhoittamaan äänet ja miksaamaan.

Helpoin reitti on ostaa ulkoinen äänikortti, jossa on mukana monenlaisia portteja, sen kytkee tietokoneeseen kiinni, ja jokin softa "nauhoittamaan" äänet.

Jos sulla on sellainen syntikka, mikä on uudempaa teknologiaa, niin se on helppo vaan kytkee suoraan tietokoneeseen kiinni, vaikka usb:llä.

Ohjelmia mm.: Cubase, Reason, Fl Studio
Ilmainen,yksinkertaistettu ja helppokäyttöinen on esim. Audacity.  Smiley

No siis, mulla on itseasiassa erittäin halpa ja epävireinen lasten kosketinsoitin.  Cheesy Eli epäilen että siihen voisi mitään liitännäisiä laittaa. Ajattelin vaan, että onko ihan utopiaa etsiä sellaista ohjelmaa, josta voisi valita instrumentin ja sitten valita että mitä se soittaa ja säätää tempoa. Ja niitä sitten pistää päällekkäin ja luoda äänimaailmaa/musiikkia. Ja sitten joitain rytmejä vois liittää.  :Smiley Tää on mun visio, mutta en tosiaan tiedä onko sen tapaista kukaan tehnytkään.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #28 : 12.08.2016 21:13:22 »

No siis, mulla on itseasiassa erittäin halpa ja epävireinen lasten kosketinsoitin.  Cheesy Eli epäilen että siihen voisi mitään liitännäisiä laittaa. Ajattelin vaan, että onko ihan utopiaa etsiä sellaista ohjelmaa, josta voisi valita instrumentin ja sitten valita että mitä se soittaa ja säätää tempoa. Ja niitä sitten pistää päällekkäin ja luoda äänimaailmaa/musiikkia. Ja sitten joitain rytmejä vois liittää.  :Smiley Tää on mun visio, mutta en tosiaan tiedä onko sen tapaista kukaan tehnytkään.

Okei, eli sulla ei siis ollu aikomustakaan sitä tietokoneeseen liittää.  Cheesy
Mut juu... Ei ole utopistista, vaan tuohan periaatteessa siinä on ideanakin, että miten se biisi koostuu tollain kasaamalla niitä yhteen. Smiley

Hmm... No FL Studio on varmaankin sellainen sun tarpeisiis oleva ohjelma. Suht helppo käyttöinenkin verrattuna muihin ohjelmiin.
Tässä yks tutorial video: https://www.youtube.com/watch?v=Zno5MXudAEc
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 12.08.2016 21:59:03 »

No siis, mulla on itseasiassa erittäin halpa ja epävireinen lasten kosketinsoitin.  Cheesy Eli epäilen että siihen voisi mitään liitännäisiä laittaa. Ajattelin vaan, että onko ihan utopiaa etsiä sellaista ohjelmaa, josta voisi valita instrumentin ja sitten valita että mitä se soittaa ja säätää tempoa. Ja niitä sitten pistää päällekkäin ja luoda äänimaailmaa/musiikkia. Ja sitten joitain rytmejä vois liittää.  :Smiley Tää on mun visio, mutta en tosiaan tiedä onko sen tapaista kukaan tehnytkään.

Okei, eli sulla ei siis ollu aikomustakaan sitä tietokoneeseen liittää.  Cheesy
Mut juu... Ei ole utopistista, vaan tuohan periaatteessa siinä on ideanakin, että miten se biisi koostuu tollain kasaamalla niitä yhteen. Smiley

Hmm... No FL Studio on varmaankin sellainen sun tarpeisiis oleva ohjelma. Suht helppo käyttöinenkin verrattuna muihin ohjelmiin.
Tässä yks tutorial video: https://www.youtube.com/watch?v=Zno5MXudAEc

Kiitos paljon!  Cheesy Voishan tuota lähtä koittamaan. Smiley Satutko tietämään mistä tuosta voisi ladata uusimman version ja ilmaiseksi jos vaan mahdollista?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2016 22:03:42 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: