Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ei ihme että Suomella menee huonosti...  (Luettu 3678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 17.04.2015 00:20:39 »


Wiime aikain ostoksiamme:

Fillari ruotsalaisesta Biltemasta

Soittopelit (sähkörummut, kahdet sähköurut [höh!], akustinen virveli, jne) viime vuosina etupäässä saksalaiselta Thomannilta

Työpöytä ruotsalaisesta Ikeasta

Uudet lenkkarit tarkoitus ostaa norjalaisesta XXL:stä...

 :Smiley


tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2015 08:09:45 »

Kyllä siitä voi vaan eduskunnasa päättävät tyypit itse syyttää itseään. Ahneet paskanaamat!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2015 05:53:25 »


Hyvä vaihtoehto Biltemalle on suomalainen Motonet. Valikoima on samantyyppistä.

Polkupyöriä katselin itse joskus... toissa kesänä taisi olla. En lopulta ostanut uutta pyörää, vaan päätin kunnostaa vanhan Tunturini. Siinä on runko, kiekot, jarrut ja laakerit alkuperäisiä, eli jostain 1990-luvun alkupuolelta kai. Suomessa valmistettu, ja toimii edelleen. Biltemasta ostetuista varusteosista jo kolme on osittain hajonnut.  Sad

Nykyisin kai ainoa merkki jota kootaan Suomessa on Helkama. Tunturit kootaan Unkarissa ja Jupiterit Turkissa. Madisonit suunnitellaan Suomessa mutta kootaan kai jossain Aasiassa.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 19.04.2015 10:09:33 »


Hyvä vaihtoehto Biltemalle on suomalainen Motonet. Valikoima on samantyyppistä.


Svedut ovat markkinoinnin mestareita. Värikkäät kuvastot saavat ihmiset kuolaamaan
kaikenlaisen krääsän perään! Ikeankin sortimentista suuri osa taitaa olla melko heikkolaatuista.

Taitaa muuten Nokia Oyj:ltäkin lähteä melkoinen joukko suomalaisia taas kerran kilometritehtaalle.
Ja olen sitä mieltä, että suomalaisen ja ranskalaisen yrityskulttuurin yhteensovittaminen
voi olla lähes tulkoon mahdotonta!

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: