Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meneekö enää ikinä paremmin?  (Luettu 6099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« : 03.11.2005 16:03:17 »

Mistähän mahtaa johtua, ettei millään tule valoa pimeän keskelle? Pimeys alkoi n. puolitoista vuotta sitten rankan avoeron (avomies petti ja petti) ja sen sotkujen jäljiltä. Ajattelin jossain vaiheessa, että kaikki muuttuu kyllä paremmaksi vielä, mutta nyt on mennyt näin kauan, ja pahemmalta vain tuntuu. Itse asiassa tuntuu, ettei enää suju millään elämänaluella; lapset (kaikenlaisia suruja eron jäljiltä + murkkuikä), rahat (ei ole), opiskelu (rankkaa), rakkaus + seksi (ei ole). Joka suunnalla mättää. Tuleeko enää ikänä parempia aikoja??!!

Osaisiko joku sanoa tähän jotain? Olen syntynyt 28.4.67 Rovaniemellä klo 21.17.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 03.11.2005 16:50:32 »

KYLLÄ TULI JO VALOMME NÄKYVIIN!  smitten

Joten siitä kuuluu osa myös sinulle sinima. Avaa vain sydämesi sitä vastaanottamaan niin näet miten se muuttaa elämäsi!  smitten

Rakkaudella sinua lähestyn silläkin tiedolla, ettet kohta olekaan yksin!  smitten
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2005 18:28:22 »

Katsoin karttaasi. Ainakaan tähdet eivät ole sinua vastaan, sillä sinulla on tällä hetkellä päällä tai taivaallesi on seuraavina kuukausina tulossa aivan poikkeuksellisen positiivisia transiitteja. Jupiter ja uranus varsinkin auttavat kaikenlaisiin muutoksiin sopeutumisessa. Kiusankappale saturnus tosin neliöi aurinkoasi aina tuonne ensivuoden heinäkuulle asti, ja saattaa laskea energiatasoasi, mutta muut transiitit kehottavat kyllä tarttumaan uusiin mahdollisuuksiin. Jo nyt transitoiva saturnus kolmioi syntymäsaturnustasi antaen sinulle sisäistä tasapainoa. Tr. uranus on sekin tehnyt jo pisemmän aikaa sekstiiliä sekä aurinkoosi että kuuhusi (tämän transiitin vaikutus alkoi luultavasti juuri erosi aikaan). Uranuksella on yleensä uudistava vaikutus elämään, se tuo toisaalta arvaamattomutta, mutta myös aivan uusia mahdollisuuksia. Sekä jupiter (joulukuusta lähtien) että uranus (maaliskuusta lähtien) ovat pian tekemässä transiittikolmion ascillesi. Nämä transiitit tuovat luultavasti elämääsi paljon mielenkiintoisia uusia ihmisiä. Ja vaikkei kumpikaan niistä ei varsinaisesti viittaa uuden rakkauden löytymiseen, niin sinulla on aina puolellasi syntymäkarttasi 7. huoneeseen asettunut venus. Tunnen parikin ihmistä, joilla on venus samassa huoneessa, eikä heidän elämästään ole todellakaan puuttunut rakkautta...

Eli astrologisesti katsoen sinulla on kaikki edellytykset nauttia elämästäsi vielä erittäin paljon, ja jopa jo ihan piakkoin. Sinun täytyy vain nähdä uuden tilanteesi sinulle suomat mahdollisuudet, ja käyttää ne hyväksesi.
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2005 18:58:01 »

Paljon kiitoksia La Papessa valaisevasta analyysistasi. Minun piti heti tarkistaa tuo tr. Uranus eron aikoihin, ja toden totta, kuun ja auringon keskiössähän se juuri silloin alkoi olla! Todella uusia, mielenkiintoisia näkökulmia.

Mutta mutta, eihän minun Venus ole seiskahuoneessa vaan kasissa? Embarrassed
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 19:41:47 »

Astro.com heitti perusasetuksilla, joissa huonejärjestelmänä on siis placidus,  venuksesi seiskahuoneeseen. Saattaa olla, että sinulle on aiemmin tehty tasahuonetulkinta. Silloin venus todellakin osuisi kasiin. Itse vierastan tasahuonejärjestelmää, sillä siinä MC ei yleensä tule 10. huoneen kärjeksi. Käsittääkseni myös useimmat suomalaiset ammattiastrologit käyttävät placidusta tai kochia. Jotkut kuitenkin turvautuvat tasahuoneisiin tutkiessaan nimenomaan Pohjois-Suomessa syntyneiden ihmisten karttoja. Niihin kun tuppaa tulemaan toisaalta korostuneen suuria ja toisaalta litistyneitä huoneita. Itse pidän kuitenkin tiettyjen huoneitten mahdollista korostuneisuutta kartalla vain mahdollisen "arktisen hulluuden" ilmentäjänä. Sinun kartallasi huoneet eivät ole erikoisen epätasapainoisia, niistä pienimmätkin ovat parinkymmenen asteen levyisiä.
tallennettu
kipinau
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2005 20:29:44 »

Moi Sinima,

ja huh, kirjoituksesi oli kuin minun kynästäni!!! Painiskelen aivan samojen ongelmien kanssa itse! Minullakin tätä "tuskien taivalta" on kestänyt jo useamman vuoden ajan ja nyt alan olla jo aivan lopussa...

Eipä sillä, jostain on löytynyt aina kuin ihmeen kaupalla voimaa puskea vaan eteenpäin, ja joinakin päivinä aurinko on paistanutkin kirkkaana, toisina taas olen uponnut pimeyden suohon. Olen kuitenkin luonteeltani ehkä "yltiöpositiivinen" (tai vain tyhmä ;-)) sillä jaksan edelleen uskoa siihen, että kyllä täältä vielä noustaan! Kuten vanha sanonta kuuluu, "se mikä ei tapa, vahvistaa".

Kaikkien näitten vuosien aikana olen oppinut ainakin sen, että hyvistä hetkistä tulee nauttia täysin siemauksin, elää juuri siinä hetkessä!! Elämänkokemusta ja -ymmärrystä uskon itselleni myös kertyneen roppakaupalla. Kai tällä kaikella on tarkoituksensa, joka joskus selviää. Helppoa elämää en ole koskaan kaivannut ja vaikeudet on tehty voitettaviksi, mutta täytyy myöntää, että pikkuhiljaa alkaisin olla valmis hiukan seesteisempään ja rauhallisempaan kauteen elämässäni. Noh, saan opintoni päätökseen tänä syksynä, ja vakituinen työpaikkakin on melkein varma (minun kohdallani varma voi tosin olla erittäin epävarma ;-), sen olen tässä viime vuosina todennut useaan kertaan...), joten eiköhän tämä tästä, pikkuhiljaa...

Mutta sinulle Sinima toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää, jaksamista ja voimia!!! Onneksi kartallasi näkyy jo parempia tuulia. Kyllä me nousemme täältä molemmat, vai mitä ;-)?!

Olisin kiitollinen, jos joku ehtisi kurkata myös tuota minun karttaani ja kertoa, pitääkö valmistautua vielä kovempaan kurimukseen vai löytyisikö edes muutama ilonmurunen jostakin?

Aurinko 27° 5' Skorpioni 6. huone
Kuu 4° 22' Oinas 12. huone
Merkurius 28° 58' Skorpioni 6. huone
Venus 11° 9' Skorpioni    6. huone
Mars 10° 45' Vesimies 10. huone
Jupiter 25° 1' Vaaka 6. huone
Saturnus 3° 48' Härkä 12. huone
Uranus 7° 27' Vaaka 6. huone
Neptunus 28° 23' Skorpioni 6. huone
Pluto 26° 56' Neitsyt 6. huone
Chiron 2° 23' Oinas 12. huone
Ceres 7° 51' Vesimies 10. huone
Pallas 13° 13' Kauris 9. huone
Juno 18° 55' Kauris 9. huone
Vesta 23° 49' Leijona 5. huone
Kuunsolmu 17° 32' Kalat 11. huone
Vertex 23° 56' Vaaka 6. huone
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2005 22:11:37 »

Kaikkien näitten vuosien aikana olen oppinut ainakin sen, että hyvistä hetkistä tulee nauttia täysin siemauksin, elää juuri siinä hetkessä!! Elämänkokemusta ja -ymmärrystä uskon itselleni myös kertyneen roppakaupalla. Kai tällä kaikella on tarkoituksensa, joka joskus selviää. Helppoa elämää en ole koskaan kaivannut ja vaikeudet on tehty voitettaviksi, mutta täytyy myöntää, että pikkuhiljaa alkaisin olla valmis hiukan seesteisempään ja rauhallisempaan kauteen elämässäni. Noh, saan opintoni päätökseen tänä syksynä, ja vakituinen työpaikkakin on melkein varma (minun kohdallani varma voi tosin olla erittäin epävarma ;-), sen olen tässä viime vuosina todennut useaan kertaan...), joten eiköhän tämä tästä, pikkuhiljaa...

Mutta sinulle Sinima toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää, jaksamista ja voimia!!! Onneksi kartallasi näkyy jo parempia tuulia. Kyllä me nousemme täältä molemmat, vai mitä ;-)?!




No totta vieköön, kyllähän me se vielä tehdään! Smiley Paljon hyviä tuulia ja voimia  sinulle myös.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2005 16:48:40 »

Kipinau, ainakin minun on helpompi tehdä transiittitulkinta, jos saan transiitit syntymäkartallesi. Ja syntymäkarttasi tekoa vartan tarvitsen siis syntymäaikasi ja -paikkasi. Jos et halua lähettää niitä tänne kaikkien nähtäväksi, niin lähetä ne vaikka minulle priveviestissä. Katson mielelläni transiittejasi tarkemmin, kunhan ehdin (hieman jonoa on...).

Mutta tuosta sinällänsä "visuaalisesti" ajattelevalle ihmiselle aika vähän kertovasta listassasi pisti kuitenkin silmään pari asia: Karttasi painotukset tuntuvat olevan 6. ja 12. huoneissa, mikä ei olekkaan ihme, sillä nämä huoneet taitavat olla valtavia kartallasi. 6. huonetta, jossa venuksesi on, voitaisiin kuvata "velvollisuuksien" huoneeksi. Venuksesi näyttää myös opposioivan saturnusta, joka siis on velvollisuuksien planeetta. Olen nähnyt tämän kuvion aiemmin parinkin sellaisen ihmisen kartalla, joka on uhrautunut henkilökohtaisen tyydytyksensä rakkauselämässä hyvin syvästä velvollisuuden tunnosta.

Transiiteista  voin ihan näin suoralta kädeltä sanoa, että sinulla on hauska jupiteraika menossa. Ei ole ihmekkään, että olosi on jo helpottanut, jupiterisi nimittäin palasi niille paikkeille, joilla se oli syntyessäsi, kuukausi-pari sitten. Seuraavaksi jupiter saavuttaa venuksesi ensi vuoden alussa. Perinteiset astrologit sanoivat, että jupiterin transitoidessa syntymävenuksella on syytä odottaa kosintaa. Nykyastrologit ovat varovaisempia, mutta itse ainakin olen huomannut olevani niin täynnä rakkautta kaikkia kohtaan että smitten tämän transiitin tultua päälle. Ja vuoden aikana jupiter ohittaa vielä aurinko-merkuriusyhtymäsi tuoden ihan uusia mahdollisuuksia raha-asioissa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: