Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousukauris  (Luettu 8286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« : 11.03.2015 00:39:05 »

Aattelin vähän ryhdistäytyä astrologian saralla, kun en oo viimeseen viiteen vuoteen täällä juuri pyörinyt.. Pikkulapsielämä on syönyt kaiken ajan ja aivotoiminnan  Grin

Foorumin porukka on paljon vaihtunut, en voi olettaa että tunnette Tigrua joten pika-esittäytyminen: pian 30v luova, pirtsakka, herkkä, uuniversaalin rakkauden lähettiläs  smitten Wink mutta toisaalta myös tiukan itsekritiikin ja masennusjuttujen kanssa paininut 2 lapsosen emo,  aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies kuu kauris venus oinas, plutonikko&neptunikko&uranikko&khironikko! Peruuttavien planeetoiden ja oppositioiden enemmistö  knuppel2

Sen enempää lässyttämättä itsestäni, tahtoisin kuulla kokemuksianne nousu kauriista?
Itse kuukauriina ehkä voin käsittää jotain, tai ainakin toivon niin. 2v tyttäreni on  aurinko merkurius venus kaksosetaskendentti kauris ja  kuu vaaka ....
Lisäksi hänellä pluto kauriissa ja nousu & pluto yhtymässä 3 asteen erolla. Tämä heijastunee ulkonäköön ihmeellisinä tosi vaalean jäänsinisinä silminä joita reunustaa lähes musta paksu reunus = hypnoottiset. Kiva yhdistelmä vaalean oranssin tukan kanssa.

Mutta eikös olekin jännää yhteensopivuutta mun ja hänen merkkien kanssa?

4v oinaspoikanikin nivoutuu hyvin meidän kanssa yhteen: hänellä  aurinko mars merkurius oinasaskendentti vaaka ja  kuu kaksoset ! Shocked
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.03.2015 10:06:52 »

Aika paljon täältä on tosiaan "vanhoja" lähtenyt, mutta tokihan minä sinut muistan.

Aika tyypillistä muuten, että perheissä tietyt merkit ja planeetta-aspektit kiertävät sukupolvelta toiselle. Sinulta siis kuumerkki on vaihtunut tyttären nousuksi ja Aurinko on tyttärenkin Aurinko ja pojan kuumerkki.

Nousukauriit ovat usein sellaisia pitkähköjä, hoikkia ja kotkannenäisiä, vaikka poikkeuksiakin tietysti löytyy. Vaikka olisivat ystävällisiä, niin aina tietty viileys, etäisyys ja asiallisuus lyö lävitse. Jos elämässä on ollut vaikeuksia, niin yleensä se vain kasvattaa sisua ja kunnianhimoa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2015 11:12:23 »

Tässä heti yksi poikkeus!  En ole mitenkään hoikka, vaikka pitkähkö kyllä.  Ihanaa kotkannenää en omista, vaikka olenkin aina ihaillut sellaisia. 

Mutta juu, viileä ja etäinen varmaan olen, enkä avaa suutani ellei minulla ole mielestäni 'järkevää' sanottavaa.  En osaa small-talkia enkä suoraan sanottuna kestä ympärilläni jatkuvaa höpötystä tai tyhjännauramista.   crazy2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2015 12:13:20 »

Tyttö ei ole keskimäärästä pitempi (me vanhemmat ollaan 163cm ja 174cm Wink ), mutta monet sanoo et näyttää pitkältä, eli siis on hoikka, kapeerakenteinen ja selkeesti pitkäraajainen. Nenä on hassunmallinen, ei yhtään samanlainen pieni söpönöpönenä kuin isoveikallaan  2funny mutta eihän näin pienellä vielä näe minkälainen sen lopullinen malli... Tää lapsonen näyttää kuin pieneltä tontulta/maahiselta.  Grin Kasvot on ehkä lapseks epätyypillisen kapeat. Hammasrivistö on vinksinvonksin (etuylärivissä on tuplahammas) joka tekee hymyn veitikkamaiseksi.
Tämä tyttö on melkein aina hyväntuulinen ja helppo. Vauvana huusi ekat 6kk ja nukkui vain sylissä pystyasennossa refluksin ja maitoallergian takia. Nyt ne vaivat on lähes historiaa mutta maha vaivaa kyllä ajoittain ja ruokavalio on vielä melko rajattu allergioiden vuoksi. Isoveljensä alkoi syömään kaikkea ruokaa 2-3-ikävuosien välillä, on nyt täysin allergiaton mutta herkkämahainen edelleen. Tämä ei kuitenkaan varmaan oo niinkään astrologisesti tulkittavissa, ovat vaan herkkiä lapsia niin henkisesti kuin fyysisesti. Ruoka on tuntunut olevan meidän perheessä iso ongelma ja stressin aihe ja olen varmaan kasvattanut asiaa omalla stressilläni. Onneksi tämä tyttökin on pian iso jo niin ajan kanssa vaivat helpottaa!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 11.03.2015 12:23:01 »

Mutta eikös niin että se nousumerkki alkaa voimakkaammin näkyä myöhemmin ja näin lapsena on se kuumerkki sellanen pinnalla oleva? Ainakin näen vaakamaista paljon tuossa tytössä. Sellainen sosiaalisuus ja joustavuus...
Lisäks ilmapainotteisuus varmaan näkyy siinä että on viehättynyt hirveen paljon palapeleistä ja kirjoista. Oinas-isoveli ei ole koskaan tehnyt palapelejä, kun niitä on tarjottu niin palat lentää pitkin seiniä.

Mut hirveen hyvin nää sisarukset sopii toisilleen. Ekan vuoden ajan oinasisoveli oli sairaan mustasukkainen. Nyt ne leikkii, painii, halailee, nauraa räkättää yhdessä ja ikävöivät toinen toisiaan kun jompi kumpi vaikka menee toisen vanhemman kanssa kauppaan/mummulaan toisen jäädessä kotiin. Oinas isoveljellä on mun silmin ainakin todella haasteellinen kartta, tytöllä näyttää olevan T-risti joka koostuu mun näkökulmasta "pelottavista" planeetta/merkki-yhdistelmistä. Jotenkin näen kuitenkin hirveen merkittävänä ja helpottavana asiassa et näillä on toisensa, ne sopii niin hyvin yhteen ja ainakin toivon yli kaiken et keskinäiden suhde auttaa elämän vaikeuksissa!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.03.2015 15:19:25 »

Muutama kuva kuuluisista nousu-Kauriista:
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #6 : 13.03.2015 15:29:38 »

Aika "no bullshit"-asenteella mennään tossa kuvassa, haha!

Oon vissiin perinyt oman nousu-Kauriin äidiltäni, joka on Aurinko-Kauris. Viileys ja etäisyys pitävät luonteen puolelta paikkansa, paitsi ihan tosi läheisten (perheen) kanssa. Mut silti jokin emotionaalinen etäisyys säilyy yleensä. Ulkonäöstä sen verran, että mulla oli se käsitys, että Saturnus pikemminkin lyhentäisi kuin pidentäisi ihmistä. Mutta varmaan se hoikkuus saa näyttämään pidemmältä mitä on. 

Lainaus
Jos elämässä on ollut vaikeuksia, niin yleensä se vain kasvattaa sisua ja kunnianhimoa.

Niin totta, varsinkin mitä vanhemmaksi tulen niin tuon huomaa. En myöskään osaa oikein pitää mitään lomia, tulee vaan semmonen fiilis että on tylsää eikä saa mitään aikaiseksi. Onneksi työ on samalla harrastus niin ei haittaa Cheesy
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.03.2015 17:22:01 »

Minä tunnen itse asiassa melko paljon nousu-Kauriita - kaipa vedän heitä puoleensa näin rapunousuisena - eikä yksikään ole lyhyt. Keskimittaisesta pitkään ruukkaavat olla. En nyt muista hallitseeko Saturnus hiuksia tai esimerkiksi kaljuuntumista, mutta eräs tuntemani miespuoleinen nousukauris on jonkun sairauden johdosta menettänyt kaikki karvansa. Ei ole edes silmäripsiä. Noin muuten on kunnianhimoinen ja tyylikäs pukumies.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
skipidoway
Vieras
« Vastaus #8 : 13.03.2015 21:00:27 »

täällä yks nousukauris ja pituutta 161cm.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #9 : 23.03.2015 20:09:36 »

Kyllä mä sut, Tiigris, muistan edelleen - tervetuloa takaisin Smiley  En kyllä itsekään ole ollut aktiivinen foorumisti, enempi olen keskittynyt foorumin ulkopuoliseen astroiluun ja tutkimiseen.

Täällä myös yksi Nousu-Kauris. Olen perheessämme varsin pitkä, 170cm (isä 174cm, äiti 161cm, sisko 165cm), tosin kropaltani enempi roteva/lihaksikas (en siis ylipainoinen) kuin hoikka ja hentorakenteinen. Eikä ole kotkannenää, perussuomalainen pottunokka hyppyrillä Grin Että se niistä ulkonäköseikoista, kyllä mun ulkonäkögeenit selittää ehkä enempi vahva Jousimies-painotus.

Mitä nyt olen itsestäni kuullut muilta, niin monet ovat sanoneet antamastani ensivaikutelmasta, että olen vaikeasti lähestyttävä. Yksi työkaverini sanoi, että keskityn töissä pääasiallisesti työasioihin ja hoidan oman osuuteni hommista. Kaveruussuhteet ja kahvipöydän juorukerhot ovat sitten toissijaisia asioita. Hyviä havaintoja, en voi muuta sanoa Smiley  Sellainen tietynlainen pidättyneisyys on aina ollut osa persoonaani, pidän tärkeimmät asiat tarkasti omana tietonani. Isoissa päätöksissä ennakoin ja punnitsen mahdolliset hyödyt/riskit tarkkaan ennen kuin teen siirtoni. Kaipaan paljon omaa aikaa, vieraassa porukassa oleilu on vaivaannuttavaa (joskin tuttujen seurassa olen yleensä suunapäänä ja se porukan pelle crazy2 ), pinnalliset, tyhjät keskustelunaiheet eivät hirveästi kiinnosta.

Ja mitä tulee siihen Kauriiden kuuluisaan työnarkomaatiuteen - khyyyllä, olen työnarkki! Cheesy  Teen töissä usein lisätöitä, sekä omasta tahdosta että esimiehen pyynnöstä. Murehdin jatkuvasti perusturvallisuutta, ja maailmalta kantautuvat talousuutiset saavat vahvan vastaanoton, joko hyvässä tai pahassa. Ja jos töissä ahkeroin, niin myös vapaa-ajalla täytyy olla aina joku projekti meneillään (vaikka sitten makuuhuoneen uudelleensisustus tai kasvihuoneprojekti). En pidä lomista, koska päämäärätön oleilu on tylsää! Tongue Huono piirre on haalia aina liikaa vastuuta tai tekemistä - monesti kysytään, että voinko hoitaa sen-ja-sen asian, koska "sä kuitenkin osaat/haluat". Enkä osaa kieltäytyä mistään tarjotusta mahdollisuudesta! Mutta kaikki luvatut asiat hoidan aina säntillisesti luvattuun päivään mennessä ja vimpan päälle, puolitiehen en jätä mitään, vaikka stressiä tuppaa säännöllisesti puskemaan Grin  Mutta, jos muuten tulee ahkeroitua liikaakin, niin kodinhoito yleensä on aika toissijainen juttu - kotona vain levätään, jotta jaksaa tarttua uuteen työ-/harrastusprojektiin, siivousrättiä en pahemmin heiluttele... :Smiley

Lainaus
Aika tyypillistä muuten, että perheissä tietyt merkit ja planeetta-aspektit kiertävät sukupolvelta toiselle.

Meidän perheessä äidin Aurinko-merkki ( aurinko leijona ) on periytynyt tyttärien Kuu-merkiksi - mä ja siskoni molemmat olemme  kuu leijona ... Jännää! Muuten en ole vilkaissut, mitä on periytynyt äidin/isän kartalta tyttären kartalle... :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #10 : 04.04.2015 07:51:56 »

Moikka! Kauris-nousuisena yhdyn tunteeseen kuinka tyhjänhöpöttäjät vieraannuttavat. Omat juttuni kerron silloin, kun tarpeeksi hyvää sanottavaa on. Toki on minulla valoisat hetkeni, jolloin voin olla jopa porukan hauskuuttaja ja silloin olen laittanut itseni sarkastisesti peliin. Tuli jotenkin mieleeni, edustaako kauris ja saturnus jotenkin meitä suomalaisia. Juroja, totisia, vähäpuheisia ja töitä sisulla tekeviä? Itselläni tämä onkin sitten vahvaa. Kauriissa 1. huoneessa on kuu, jupiter, saturnus, venus ja planetoidit. Mars ja pluto seiskahuoneessa tekemässä monelle näistä oppositiota.
Töitä tehdään toden totta pitkää päivää ja muu elämää jää varjoon. Nyt tästä Lappiin hiihtoreissulle, siellä sitä vaihtoehtoa on, olla rauhassa luonnossa tai hulabaloossa riennoissa. Ehkä tällä kertaa pieni sosiaalisuuden kärpänen on löydettävissä...
Mukavaa pääsiäistä kaikille!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 05.04.2015 18:59:59 »

Sanoisin, että lapsella tuo nousumerkki ei niin tule esiin, vaan vasta sitten vanhempana.  Smiley

Eli varo vaan kunhan se teini-ikä saapuu niin voipi hiukset pamahtaa mustaksi, paljon meikkiä ja eye-lineria ja korsetteja ja mustia telaketju-pöksyjä...  Grin Ainakin tuntemilani kaurispainotteisilla joitakin noista esiintyy. Sellainen hiukan heavy-metal tyyli on aika yleinen sekä naisilla että miehillä. Mustia kauluspaitoja, ketjuvöitä... Koen, että Kauris tarvitseekin hieman "raskautta" (maamerkkihän se on) habitukseensa tunteakseen itsensä kotoisaksi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: