Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiiriä/Rottia unessa?!  (Luettu 28563 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 04.03.2015 09:47:13 »

Nyt olikin mielenkiintoinen uni.. Asuimme tässä uudessa kodissamme siinä, mutta koti koostui kahdesta erillisestä rakennuksesta ; "ylä- ja alarakennus".
Unessa pidin kovasti tuosta ala-rakennuksesta, mutta rotat/hiiret olivat valloittaneet sen, ensin en nähnyt niitä mutta esim. vaatelaatikkoni vaatteet olivat kynsien repimät ja niiden jälkiä rupesi löytymään jokapuolelta.
Sitten löysin ensimmäisen vaatelaatikosta, pian löysin toisen nukkumasta kissamme vieressä (unessa näin vain tämän meidän toisen kissamme jonka pitäisi olla varsin hyvä metsästämään hiiriä ym)?! Oli muuten ihan suloisen näköinen siimahäntä, mutta ällötti se silti.
Ne eivät olleet laisinkaan aggressiivisia, olivat vaan päättäneet muuttaa asumaan sinne.
Omalla tavalla säälin niitä, kun näin niitä sitten enempi (olikohan 3 vai 4 koko unessa ja olivat jotenkin aika söpöjä), kun mieheni lähti hakemaan rotanmyrkkyä ja loukkuja.
Siihen sitten heräsinkin.
Oli todella kummallinen uni, olisin kovin kitollinen jos joku osaisi vähän tätä avata minulle?
tallennettu
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #1 : 12.04.2015 19:57:37 »

Edelleen olisin kovin kiitollinen jos joku tätä osaisi avata..
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.04.2015 11:29:10 »

Näiden avulla saat ehkä avattua sitä itse?

Talo symboloi unessa yleensä omaa itseämme.

Hiirestä ja rotasta puolestaan löytyy tulkintoja esim näistä:
http://www.unienmerkitykset.fi/rotta-unessa
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/symboliikka/unisymbolit-3.php

Yksi huomio kuitenkin: Henkilökohtainen merkitys asialle saatta joskus ohittaa yleisen unisymbolimerkityksen. Olen itse omistanut käärmeitä ja silloin kun minulla niitä oli ja näin niistä unia, ne unet yleensä koskivat ihan niitä itseään, eikä käärmeiden yleinen unisymboliikka sopinut silloin tulkintaan lainkaan. Jos snulla on siis mihinkään unen asioihin  joitain voimakkaita ihan omia assosiaatioita, ne voivat kertoa enemmän kuin yleinen unisymboliikka.

Lisäys: Vielä tuli semmoinen mieleen, kun unessasi oli ylärakennus ja alarakennus erikseen: Kun talo on symboli omalle itselle, minun unissani kellari nimenomaan edustaa alitajunnan aluetta. Voisikohan tuo ylärakennus ja alarakennus olla samanlainen, eli ylärakennus tietoinen mieli ja alarakennus alitajunta?
« Viimeksi muokattu: 13.04.2015 11:49:12 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Minttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.2015 08:28:42 »

Tamara Maunosen unikirjaa selailen tässä samalla ja kirjotan sinulle muutamia selityksiä
Rotta Joku yrittää olla epärehellinen sinua kohtaan. Toisen tulkinnan mukaan huonot uutiset rasittavat mieltäsi. Rotan hyökätessä päällesi olet todella vaarassa. Jos rotta puree sinua, joudut kokemaan pettymyksen luottaessasi läheiseesi, joka on ollut kavala sinua kohtaan. Mikäli rotat hyökkäävät päällesi, ja tuntemasi henkilö tulee auttamaan sinua, unesi viestittää tämän ihmisen vilpittömyyttä, jopa rakkautta sinua kohtaan. Rotan poikaset kuvastavat, että jotkut puhuvat pahaa sinusta: parjaavia henkilöitä on yhtä monta kuin unessa rotanpoikasia. Rotan tappaminen sen sijaan lohduttaa sinua, tulet pääsemään eroon eräästä ilkeämielisestä henkilöstä

Tärkeitä tekijöitä tulkinnassa on toki omat tuntemukset unessa, esimerkiksi sinun unessasi nämä rotat eivät olleet mitenkään vihamielisiä tai aggressiivisia eikä tunne unessa ilmeisesti muutenkaan mitenkään painajaismainen.

Hiiri Olet pelästynyt turhaan. Hiiren syömät vaatteesi enteilevät sinulle harmia, jonka muut ovat aiheuttaneet. Hiiren kolo viestittää, että joku yrittää petkuttaa sinua asuntoasioissa, mutta se ilmaisee myös sen, että arvostuksesi kohde on vilpillinen

ja tosiaan

Talo Talo on oman itsesi symboli unessa: sen mitä teet talossa, sen teet vertauskuvallisesti itsellesi

Ansa Ole varovainen allekirjoittaessasi asiapapereita.

ja aika selkeä muutenkin on
Sääli Säälin tunteminen unessa ilmaisee, että olet empaattinen

Sanoit että asutte uudessa kodissa, voisiko jotain yhteyttä siihen löytyä?
tallennettu

Rohkea se, joka uskaltaa olla totta itselleen. Vahva se, joka uskaltaa tuntea. Peloton se, joka ymmärtää nöyrtyä. Suuri se, jolle totuus on rakkaus.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2015 13:36:20 »

Mija85!

Seksuaalisen voimasi kautta sinun elämänvoimaasi syödään oikeen rutosti.
Katso siis minkälaiseen suhteeseen ajaudut tai minkälaises-s-a jo olet. Ettet vaan joudu hoitamaan aikuista miestä kuin omaa lasta ja vastalahjaksi saat silloin tällöin sääliseksiä.
Sellaista minulle nousee unestasi esille.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 15:45:55 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 23.05.2015 15:23:51 »

Minusta kuulostaa siltä että joku "syö sua" pikkuhiljaa... Hyvä että huomasit asian niin nyt kantsii valveilla selvittää mitä sellaset asiat on mitkä nakertaa sun elinvoimaa ja puuttua niihin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: