Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sammakot unessa?  (Luettu 5176 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marsipaanitati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 04.03.2015 08:37:47 »

Olen nähnyt paljon unia viimeaikainen joissa tyttärelleni sattuu tapaturmia ja aina yritän pelastaa häntä ja kantaa häntä turvaan. Milloin hän ei muka ole pystynyt hengittämään kun on niin huono ilma, milloin jäänyt rekan alle ja kaikki luut murtuneet. Yhteistä unille on aina se kuinka epätoivoinen olen unessa, kuinka hauraalta hän tuntuu käsivarsillani kun yritän kantaa häntä turvaan.

Nyt näin unta, että olin tekemä muuttoa äidilleni. Jostain vanhasta talosta jossa huonekalutkin olivat vanhoja, ei kuitenkaan minun lapsuutenikodista ollut kyse. Lapseni oli minulla mukana ja leikki talossa samalla kun minä tein muuttoa. Näimme välillä pieniä vihreitä sammakoita ja tyttäreni oli innoissaan. Nämä sammakot näykkivät (eivät kipeästi) tytärtäni, häntä lähinnä nauratti. Kuitenkin jotenkin kuin jonkun hormoonin, hajun tai maun ajamina sammakot tulivat koko ajan tyttäreni lähelle enentyvissä  määrin ja näykkivät häntä lisää niin että hänen oli kiivetä syliin turvaan ja minä hätistelin oudosti käyttäytyvät sammakot pois. Sammakot eivät unessa olleet ns. pahoja tai pelottavia, vaan lähinnä outoja ja jonkun luontaisen Vaiston ajamia.

Mitä ihmettä tällänen uni voi tarkoittaa?
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1 : 07.03.2015 13:35:22 »

Netistä...

Sammakko PÄÄTEEMA: Veden energia, puhdistuminen.
Sammakon laulu tuo sateen, joka puhdistaa maan - samoin kyyneleet puhdistavat sielun. Kaikki veden oikeudet kuuluvat Sammakolle, vesi puhdistaa kehon pyhiä seremonioita varten. PARANTAVA VOIMA: Sammakon parantava voima puhdistaa tulevista koettelemuksista. Sammakoiden vesi pesee mudan pois mielestä ja täydentää kuivuneen sielun.

IHMISET Unessa kohtaamasi henkilö edustaa usein jotain Oman Itsesi puolta ja/tai sitä, kuinka tuo näkemäsi henkilö vaikuttaa Itseesi...
Näkemäsi henkilö heijastaa aina peilinlailla jotain sinusta Itsestäsi.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: