Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyyntö Ylläpidolle  (Luettu 50271 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #15 : 28.02.2015 17:33:58 »

Ota ihan rauhallisesti.  Smiley

Tulkintani ja kokemukseni mukaan suhtauduit minun valittavan turhasta. Minulla on oikeus mielipiteisiini ja tunteisiini. Aion ilmaista ne jatkossakin. Mikäli ilmaisuni tai kielikuvani ei sovi sinun maailmaasi, voit jättää lukematta kommenttini.

Minun viestit on tallella kaikissa ketjuissa. Tutkikoon niitä ken tahtoo, ja tehköön omat johtopäätöksensä.

Hyviin käytöstapoihin niin netissä kuin siviilissäkin kuuluu dialoginen keskustelu. Se on taitolaji, mutta jokainen voi sitä harjoitella ja oppia.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 03.03.2015 13:34:15 »

Lainaus
Ota ihan rauhallisesti.  Smiley

Olin aivan rauhallinen kirjoittaessani, eli ajatustenlukuyrityksesi meni taas kerran pieleen. On muuten aika ikävää kun yrität pieleen arvailla tunteitani vähän väliä, mikä tuottaa ihan turhaa tekstiä foorumille, koska ihan joka ikinen kerta kuitenkin aion korjata pieleen menneet arvauksesi. Lihavointi yms. oli vain tarkoitettu korostuksiksi.

Lainaus
Minulla on oikeus mielipiteisiini ja tunteisiini. Aion ilmaista ne jatkossakin. Mikäli ilmaisuni tai kielikuvani ei sovi sinun maailmaasi, voit jättää lukematta kommenttini.

Kokemukseni mukaan ei ole mitään vikaa siinä, että kerrot mielipiteitäsi ja tunteitasi enkä ole missään vaiheessa kiistänyt niin mielipiteitäsi (jokaisellahan on omansa) kuin tunteitasikaan. Mutta joka kerran kun valehtelet tai liioittelet väitteissäsi siitä mitä minä olen sanonut aion edelleen korjata valheelliset/liioittelevat väitteesi.

Lainaus
Minun viestit on tallella kaikissa ketjuissa. Tutkikoon niitä ken tahtoo, ja tehköön omat johtopäätöksensä.

Johtopäätökset voi myös tehdä myös minun viestejäni lukemalla, sillä väittämiäsi asioita niistä ei löydy. Siitä syystä sinäkään et voinut niitä minun pyytämiäni esimerkkejä väitteistäsi löytää, joten ohititkin koko haasteen sitten saman tien etkä sitä kommenoinut. Ei yllätä mitenkään.

Lainaus
Hyviin käytöstapoihin niin netissä kuin siviilissäkin kuuluu dialoginen keskustelu. Se on taitolaji, mutta jokainen voi sitä harjoitella ja oppia.

Hyviin käytöstapoihin niin netissä kuin siviilissäkin kuuluu, ettei valehdella toisen sanoneen jotain mitä hän ei ole sanonut. Ja se ei edes ole taitolaji: Se vain vaatii rehellisyyttä ja sitä että kirjoittajalla on ihan oikeitakin argumentteja, niin ei tarvitse turvautua suoraan valehteluun tai valheelliseen liioitteluun.  

Ja se dialogikin on aika vaikeaa kun toinen osapuoli valehtelee/liioittelee siitä mitä se toinen on sanonut ja vielä myöntää ettei jaksa sen toisen tekstejä kovin tarkkaan lukea.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2015 13:57:47 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #17 : 03.03.2015 15:51:56 »

Syytät minua valehtelusta. Se on väärin!

Tulkitsen tekstiä ja kerron, mitä se minussa herättää. Sitähän keskustelu on. Wink
On ihmisiä, joiden kanssa keskustelu ei suju, toisen kanssa se on antoisaa.

Jatkan näkemyksieni jakamista vanhaan malliin. Voit toki oikoa niitä, jos sinulla ei ole parempaakaan tekemistä.

Oletko kuullut väitteen, että kuollessa elämä menee filminauhana ohi? Jokainen valitsee itse, haluaako katsella satoja tunteja turhaa vääntöä foorumilla. Itselläni on elämä muualla ja vain hauskuutan itseäni välillä. Pidän ihmisten ja heidän reaktioidensa tarkkailusta ja tutkimisesta. Huvinsa kullakin.  coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.03.2015 10:24:01 »

Syytät minua valehtelusta. Se on väärin!

Kuule, jos kirjoittelet tällaisia:

Lainaus
Jos on kanssasi erimieltä niin

a) ymmärrys ei ole riittävällä tasolla
b) on nettikiusaaja
c) valittaa turhasta

...etkä pyynnöstä huolimatta halua/pysty löytämään ainuttakaan tekstiä jossa sanoisin noin, niin silloin kyseessä on valhe ja sinulla pitäisi olla joko sitä munaa/munasarjaa myöntää asia, tai sitten pitäytyä totuudessa.

Valhe ei muutu ei-valheeksi sillä, että kutsut sitä 'tulkinnaksi.'
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #19 : 04.03.2015 17:31:09 »

Syytät minua valehtelusta. Se on väärin!

Kuule, jos kirjoittelet tällaisia:

Lainaus
Jos on kanssasi erimieltä niin

a) ymmärrys ei ole riittävällä tasolla
b) on nettikiusaaja
c) valittaa turhasta

...etkä pyynnöstä huolimatta halua/pysty löytämään ainuttakaan tekstiä jossa sanoisin noin, niin silloin kyseessä on valhe ja sinulla pitäisi olla joko sitä munaa/munasarjaa myöntää asia, tai sitten pitäytyä totuudessa.

Valhe ei muutu ei-valheeksi sillä, että kutsut sitä 'tulkinnaksi.'

Olen asiasta eri mieltä kanssasi. Piste.
Minulla ei ole tarvetta todistella sinulle yhtään mitään, tai ottaa haasteitasi vastaan. Munasarjallisuuteni ilmenee ihan muissa - tärkeimmissä - asioissa. Saat edelleen luulla minusta ihan mitä haluat.
Jos sinua helpottaa nimitellä ihmisiä valehtelijoiksi, niin kait se pitää sinulle suoda.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: