Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terve ja terveyttä  (Luettu 8662 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Johanness86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 28.01.2015 17:06:03 »

Ihan alkuun tahtoisin hieman kertoa itsestäni. Olen siis Joni Juhani Vuorinen (28v.) ja opiskelen Turun ilta-lukiossa. Olen kiinnostunut filosofiasta ja tarkoitus olisi lukion jälkeen hake Turun yliopistoon tai vastaavaan lukemaan filosofiaa. Olen harrasta-filosofi, semi zen-shamaani ja elämän tien kulkija. Harrastan kaikenlaista lukemista aina kosmologiasta etiikkaan tai hengellisyydestä fysiikkaan. Olen tehnyt ystävilleni omia tulkintojani astrologisia, numerologisia, käsi ja uni tulkintoja ja tarot sekä riimu tulkintoja. Ystäväni ovat pitäneet lukemastaan ja toivon mukaan olen saattanut saada jotakuta oivaltamaan jotain mystisestä... Haluaisin tuttua ihmisiin, jotka harrastavat samoja asioita kuin itse. Harratsan myös kirjoittelua ja urheilen säännöllisesti (punttisali, salibandy, jalkapallo, kävely, uinti jne... Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa tututsua mielenkiintoiseen mystiseen hyve sydämmiseen heppuun.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2015 20:52:21 kirjoittanut Johanness86 » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2015 13:43:27 »

Tervetuloa Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Johanness86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2015 20:51:44 »

Kiitoksia ja onnellista uutta vuotta astrologian ja monen muun asian yhteydessä...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: