Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numeroita unessa?  (Luettu 4392 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lumikenkailija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 10.01.2015 19:25:32 »

Täällä oli aikaisemmin jokin ketju näistä numeroista, en löytänyt. Kysyn kuitenkin, viime yönä minulle annettiin numerot 2456. Unessa korostettiin että numerot ovat merkitykselliset. Tarkoittavatko jotakin? Kiitos.
tallennettu
taitava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2015 03:29:51 »

Täällä oli aikaisemmin jokin ketju näistä numeroista, en löytänyt. Kysyn kuitenkin, viime yönä minulle annettiin numerot 2456. Unessa korostettiin että numerot ovat merkitykselliset. Tarkoittavatko jotakin? Kiitos.

Tärkeää on unen tunnelma.
Numerot voi tulkita eri tavoin riippuen siitä miten itse numerot ymmärrät ja mitä ne sinulle merkitsevät.
Ihan yleisesti tulkintaoppaissa numeroiden enteillään osoittavan päivämääriä, siis esim 2.4. ja 5.6. ja joskus arpajaisonnea. (johon en itse usko)
Joidenkin tulkintaoppaiden mukaan numerot ovat päivien määrää kuvaavia, jonkun asian kestoa tms.
Mikäli numerot olivat yksi luku minkä kirjoitit, kesto on 6v 8kk 22pvää (summittainen noin arvio) mutta nykypäivänä numerot voivat kuvata muutakin, kuten vaikka puhelinnumeron osaa tms. Unen tunnelma ja muut siinä ilmenneet asiat vaikuttavat tulkintaan, joten en osaa sanoa mikä tulkintavaihtoehto olisi sopivin jos mikään?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #2 : 15.06.2015 15:16:39 »

Numerologisesti tuo kertoo sisäisen pohdintasi olevan ( ainakin aiemmin ollut) minä / muutokset.  
Tässä tarjotaan itsestäsi nousevaa turvallisuudentunnetta, jonka vaikutus riippuu ihan sinusta itsestässi. Muista: sitä tarjotaan sinulle.

Mikäli toteutat sitä torjumalla muihin kohdistuvia uhkia oikein urakalla, mihin tämän nro-yhdistelmän voidaan tulkita viittaavan, menetät omat voimasi ja nuo turvaamasi toiset mahdollisuuden kasvaa pelokkuudesta vastuullisuuteen ja
edelleen uusiksi tukipilareiksi yhteiskunnassa.

Ole siis terveen itsekäs.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: