Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Portaikko  (Luettu 6628 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 05.01.2015 14:26:44 »

Tulin unessa alas kerrostalon portaikkoa pari kerrosta alempaan asuntoon. Portaat olivat hirveän leveät mutta niissä oli reikiä,likaa yms. ja isot välit askelmien välillä. Lisäksi ne huojuivat, mietin koko ajan milloin ne romahtavat alas. Portaikko oli oikeastaan kuin hallissa. Tulin asuntoon, jossa siskoni lapsi katsoi telkkaria ja liityin seuraan. Unessa olimme vierailemassa tässä talossa ja perheeni/ystäväni olivat menneet jostain syystä tähän alempana sijaitsevaan asuntoon.

Mies, jonka luona itse olin liittyi pian seuraan unisena. Hän sanoi ettei portaita saa edes käyttää koska jotkut naapurit valittavat siitä. Oletin unessa, että talossa osa asukkaista käytti hissiä ja osa naapureista terrorisoi kuka saa käyttää portaita  Grin

Yhtäkkiä jostain tuli pieni vaaleahiuksinen tyttö syliini istumaan. Katsoimme telkkaria ja lauloimme jotain kaunista laulua" silmistäsi tunnen sut"-tai vastaavaa? Suukottelin tytön päätä ja mietin, että kuka tämä on. En nähnyt kasvoja. Mietin onko tämä minun lapseni? Uni loppui kun heräsin puhelimen pirinään Tongue

Osaako joku tulkita?
« Viimeksi muokattu: 05.01.2015 14:28:39 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 02.03.2017 14:14:01 »

hei! tämä tuli taas mieleen Smiley onko joku unien tulkitsija paikalla?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.03.2017 13:22:16 »

Sinulla on lapsuudesta joku hatara(huonot portaat) muistikuva,
johon haluat palata (alaspäin) ja käsitellä sitä,
vaikka jonkun mielestä se ei olisi kovin suotavaa,
( joku on muokannut muistikuvaa - portaita ei saisi käyttää ).
Yhtäkaikki, sisäinen lapsesi ( silmät, sielun peilistä tunnet sen ) saa lohdutuksensa.

Ilmeisesti asia on vaivannut sinua pitkään,
koska palaat 2 vuotta vanhaan uneen.
Child asteroidi on tämän vuoden ap-kartalla Alasolmulla, menneisyydessä.. angel
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.2017 20:52:26 »

Hei Nikki! Kyllä kyllä! En olisi ikinä osannut itse tulkita unta näin mutta juuri tuollaisten asioiden kanssa painiskelen tällä hetkellä. Toivon tosiaan, että tuo unohdukseen vaipunut muisto vapautuisi ja vapauttaisi voimastaan. Taisin olla itse tuo lapsi omassa sylissäni, joka kaipaa ja tarvitsee turvaa  Cry smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: