Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Äitini tevehdys henkimaailmasta  (Luettu 5179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 30.12.2014 16:38:24 »

Hei
Äitini sairastui 2 vuotta sitten pienisoluiseen keuhkosyöpään, jota hoidettiin sytostaatteilla ja solusalpaaja hoidoilla. Voimien heikkeneminen alkoi pikkuhiljaa  Embarrassed Näin ½ vuotta enneunen, jossa ilmoitettiin autokolarista, jossa itse olin 2:n lapseni kanssa ja tunsin kuinka auto törmäsi selkäpuolelleni ja selvisin siitä. Sen jälkeen kävelin isäpuoleni ja äitini kanssa korkeaa rinnettä ylös isäpuoleni piti kädellä rintaansa ja äiti oli erittäin kalpea ja laihana vierellä. Silloin tajusin, että minulle viestitään henkimaailmasta tulevaa ja kerroin äidille tästä. Meni pariviikkoa unen jälkeen oli äidin auton perään ajanut nuori pariskunta ja vanhempieni auto meni lunastukseen, samalla äidillä alkoi oireilemaan oikean puolen niska ja hartiat. Niskat kuvattiin ja samalla todettiin iso kasvain keuhkossa ja tuloksena ei mitään tehtävissä  Cry Paljon puhuttiin tilanteesta kahden vuoden ajan ja lupasin huolehtia isäpuolesta ja hänen jaksamisesta loppuvaiheessa. Sanoin äidille, että jos kuoleman jälkeen on elämää, niin antaa merkin tavalla tai toisella. Saatto hoidin äidin osastolla ja pidin kädestä viimeiset henkäykset, äitini siirtyi henkimaailmaan jouluaaton ja joulupäivän välisenä yönä 25.12.14 klo:01.25 ja laitoin hänen ruumiinsa hänen toiveiden mukaisesti.  angel Päivät mennyt unessa ja pari päivää kuoleman jälkeen isäpuoli oli herännyt aamulla kun häntä tyrkittiin ylös ja isäpuoleni oli ääneen sanonut, että mitä nyt?  Huh ja ihmetellyt kun ketään ei ollut lähellä. Samoin äiti taputti minua selkään a sanoin kiitos äiti ja tiedän, että olet lähelläni. Veljenpoikani kanssa tunsi kevyen tönäisyn selässään  smitten Isäpuoleni ei usko henkimaailman asioihin mitenkään, mutta tuon kokemuksen jälkeen alkoi uskomaan. Viestit on tullut selkeästi ja olen saanut rauhan äidin puolesta smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2014 12:30:17 »

 Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.2015 07:37:38 »

Kaunista. Voimia kuitenkin sinulle.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2015 14:22:59 »

 smitten Kiitos. Tunnen hyvin vahvan yhteyden äidin henkeen.... Ei tule itku mulla ollenkaan  Huh äiti ei halunnut että hänen perään itketä. len yrittänyt itkeä, mutta ei tule niin ei. Tosin olen jo tätä asiaa työstänyt 2 vuotta buck2 Merkit saanut. Viimeyönä näin unen, että matkustin linja-autossa ja äitini istui vieressä.... katsoi vaan eteenpäin, ei puhunut mitään....
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2015 11:41:54 »

Minulla kuoli isoäiti 20.12. pitkän sairauden uuvuttamana. Minäkään en oikein osaa itkeä, sillä surutyötä tuli tehtyä viimeiset kaksi vuotta. Surullista tämä kuitenkin on. Itku voi tulla yllättäen.

Voimia sinulle suruusi ja kiitollisuutta yhteisestä elämästä.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2015 21:40:50 »

Blue Rose ja Stiili - hienoja juttuja, erityisesti tässä kosketti Blue Rosen kuvaus äidin lämmöstä kuoleman jälkeen.

Oma isoäitini kuoli jo -81, 87-vuotiaana. Puoli vuotta kuolemansa jälkeen tuli jatkuvasti uniini kutsumaan mua henkimaailmaan, halusi mut sinne, olin ollut hänelle hyvin rakas, ehkä näki myös että mulle tulee raskas elämä.
Sitten isäni tuli aina siihen väliin ja sanoi: Ei vielä.

Koen että he molemmat ovat kuitenkin olleet aina läsnä.
tallennettu

.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 09.01.2015 23:47:36 »

body electic.... Toisaalta upeaa kun isä tuli esteeksi henkimaailmaan siirtymisessä  :knuppel2:Koska kuitenkin selviät sielunsuunnitelmasta ikein hyvin, vaikka kovia aikoja tulee, niin sielusi tarvitsee ne kokemukset smitten Mutta mummi sinua kevyellä ohjauksella ohjaa angel Tunnen äitini sanomaa kokoajan ja tiedän äidin kulkevan matkassani ja auttaa. Hän sanoi 4h ennen kuolemaa'' minä suojelen teitä lapsia ylhäältää käsin'' sanoin, että katsokkiin että suoelet  knuppel2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: