Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 166695 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #105 : 13.06.2006 11:25:57 »

(http://img.photobucket.com/albums/v296/Roxsheena/silmt1.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v296/Roxsheena/silmt2.jpg)
Minun katsettani on sanottu ylpeäksi, jopa julmaksi. Se on joskus aika ikävää kun oikeasti ei ole ollenkaan tarkoitus mulkoilla ihmisraukkoja sillä tavalla Smiley. Silmäni olen aina kokenut kovin värittömiksi, mustat molluskat ne ovat ainakin kaukaa katsottuna ja aika suuret. Toisessa iiriksessä on silti sellainen jännä punainen pilkku joka näyttää ylemmässä kuvassa mustalta pieneltä pisteeltä. Väri vaihtelee oliivinvihreästä rusehtavaan. Olisivatpa kauniin siniset  smitten.

Oinastyttö olen, mutta en tiedä mikä on oinasmaista katseessa x). Epäilen että sellainen ankaruus johtuu kolmesta kauriista ykköshuoneessa. Isän silmät olen perinyt ja isällä on aika 'julma' katse. Olen kyllä paljon tunteellisempi kuin Neitsyt isäni.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #106 : 13.06.2006 11:28:27 »

Tässäpä yhdet silmät lisää.. En meinannut oikeen osata liittää, mut jospa tästä jotain selvää saa vaikka on niin pieni kuva  Undecided.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #107 : 13.06.2006 11:54:22 »

roxsheena
kulmakarvat tekevät oinasmaisen vaikutelman yhdessä noitten "suoraan eteenpäin"
menevien silmien kanssa
 venus kauris luultavasti pitää tarkan huolen kulmakarvoistaan kuin muustakin ulkonäöstään,
sinulla oinaana ei välttämättä ole kaurisvenus,mutta saturnuksen rajaava tarkka katse,
neitsyttäkin se voisi olla,tarkkailu
kulmakarvat ovat oleellinen tuolle ilmeelle,nimim.värittömät kulmat...

muuten,ootteko koskaan kattoneet toisen silmiä ylösalaisin?
absurdia...kokeilkaa tutun kanssa...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #108 : 13.06.2006 12:01:10 »

Roxleena, silmistäsi tulee ihan mieleen se meteorologi Mette Mannonen.  Smiley
Miksi ihmeessä toivot silmiesi olevan siniset kun sinulla on noin kauniit silmät?

 smitten

Perhonen, kun kuvaa klikkaa niin sen saa suurennettua.  Wink Sinulla on erittäin syvä ja pohdiskeleva katse.

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #109 : 13.06.2006 12:05:17 »

Voi miten teillä onkaan niin kauniita silmiä!  coolsmiley Itse joskus haaveillut suuremmista ja ruskeista silmistä. Undecided Onneksi olen kuitenkin oppinut hyväksymään itseni juuri sellaisena kuin olen. Siksi kai uskallan kuvaanikin tuossa pitää...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #110 : 13.06.2006 12:41:40 »

minäkin sitten innostuin lähettämään silmäni tänne.  Smiley olisi kiva tietää näyttävätkö ne ulkopuolisesta enemmän jousimieheltä vai kalalta..

aina olen halunnut ruskeita silmiä.. mutta eihän sellaisia voi tulla jos ei vanhemmilla ole.



« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 13:20:04 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #111 : 13.06.2006 13:44:55 »

Sinulla on erittäin syvä ja pohdiskeleva katse.

Vois sanoa että tämä kala ui syvissä vesissä  2funny
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 14:59:45 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #112 : 13.06.2006 14:47:18 »

aina olen halunnut ruskeita silmiä.. mutta eihän sellaisia voi tulla jos ei vanhemmilla ole.

Väärin..  :Smiley, tunnen erään naisen jonka molemmilla vanhemmilla on siniset silmät, mutta naisella ruskeat.. Hänen isoäidillään on myös ruskeat silmät, joten sieltä periytyneet.. Luulisin.. coolsmiley

Oikku smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #113 : 13.06.2006 18:19:06 »

minäkin sitten innostuin lähettämään silmäni tänne.  Smiley olisi kiva tietää näyttävätkö ne ulkopuolisesta enemmän jousimieheltä vai kalalta..


Miun mielestä jouskarilta!!!
Hyviä kavereita on jouskareissa ja vois olla jotain samaa....
Kauniit ovat sinunkin silmät!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #114 : 13.06.2006 20:46:31 »

Ebenia, varmaankin Kuu Ravulla on jotain tekoa asian kanssa kun mietin mikä saa katseestasi noin kauniin tunteellisen ja herkän. Ehkä hiukan surumielisen, mutta tavalla, jota Nousu-Rapu ja Kuu Kalanen ymmärtää hyvin.  :Smiley Kauniit silmät sinulla.  smitten 

Hyvä kun toit tuon Kuu ravun esille, se onkin aivan varmasti syypää silmieni surumielisyyteen ja tunteellisuuteen. Sellainenhan minä itsekin olen, tunteellinen ja sisimmiltäni surumielinen.  Wink Ehkä tuo härkämäisyys tuo sitten noita tummia piirteitä, tummat kulmakarvat, pitkät ripset jne... Huh

Ave^^:n silmät ovat aivan selvästi jouskarimaisen pilkehtivät ja eloisat!

Roxsheenan silmissä on kyllä sellaista suoruutta ja voin ymmärtää miksi katsettasi saatetaan pitää "ylpeänä". Eihän se välttämättä kerro luonteestasi toisaalta mitään. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #115 : 13.06.2006 21:01:01 »

aina olen halunnut ruskeita silmiä.. mutta eihän sellaisia voi tulla jos ei vanhemmilla ole.

Väärin..  :Smiley, tunnen erään naisen jonka molemmilla vanhemmilla on siniset silmät, mutta naisella ruskeat.. Hänen isoäidillään on myös ruskeat silmät, joten sieltä periytyneet.. Luulisin.. coolsmiley

Oikku smitten

Mitenköhän tuo nyt on mahdollista? Ruskeasilmäiset voivat toki saada sinisilmäisen lapsen jos heillä on sinisilmäisyys piilevänä (ruskeasilmäisyys on dominoiva ominaisuus, sinisilmäisyys resessiivinen). Oletko varma ettei toisella vanhemmista ole esim. vihreät? Undecided
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Oikku67
Vieras
« Vastaus #116 : 13.06.2006 22:10:55 »

Oletko varma ettei toisella vanhemmista ole esim. vihreät? Undecided

Olen varma, että kummankin silmät on siniset koska olen nähnyt heidät.. Ollaan monesti mietitty kuinka on mahdollista, mut järkevämpää selitystä ei olla keksitty kuin isoäidin "perintö".. (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)
..tai postimies ollut "asialla".. Wink
Oikku
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #117 : 13.06.2006 23:31:57 »

biologian tunneilta muistan, hyvin hämärästi, mutta kuitenkin... että pieni mahdollisuus on että sinisilmäiset vanhemmat saisivat ruskeasilmäisen lapsen. Jos geeni on ollut molemmilla piilevänä, vaikka se dominoiva väri onkin niin voi olla myös piilevänä.

Ihan kuten ruskeasilmäisillä vanhemmilla on mahdollisuus saada sinisilmäinen lapsi. Pienempi mahdollisuus kuin ruskeasilmäinen, mutta kuitenkin...

On se luonto ihmeellinen.  :Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #118 : 14.06.2006 01:08:12 »

biologian tunneilta muistan, hyvin hämärästi, mutta kuitenkin... että pieni mahdollisuus on että sinisilmäiset vanhemmat saisivat ruskeasilmäisen lapsen. Jos geeni on ollut molemmilla piilevänä, vaikka se dominoiva väri onkin niin voi olla myös piilevänä.

Ihan kuten ruskeasilmäisillä vanhemmilla on mahdollisuus saada sinisilmäinen lapsi. Pienempi mahdollisuus kuin ruskeasilmäinen, mutta kuitenkin...

On se luonto ihmeellinen.  :Smiley

Selitätkö miten ruskeasilmäisyys voi tarkalleen olla piilevänä? Jos:
SS = ruskeasilmäisyys, Ss = ruskeasilmäisyys, sinisilmäisyys piilevänä, ss = sinisilmäisyys. Yhdistelmillä SS ja Ss lapsesta tulee ruskeasilmäinen, mutta vain yhdistelmällä ss sinisilmäinen. En ole mikään biologian asiantuntija, joten ihan mielenkiinnolla odotan että joku kertoisi loogisen selityksen tuolle, miten ss & ss voivat saada SS/Ss.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Oikku67
Vieras
« Vastaus #119 : 14.06.2006 06:55:27 »

En ole mikään biologian asiantuntija, joten ihan mielenkiinnolla odotan että joku kertoisi loogisen selityksen tuolle, miten ss & ss voivat saada SS/Ss.

Minä myös ja ystäväni haluaisimme tietää tämän.. coolsmiley
Oikku Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: