Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkin kokeilen..  (Luettu 9583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« : 22.12.2014 15:18:23 »

Olen tullut siihen tulokseen, että voisin opiskella vähän tätä astrologiaa.. Olen herkkä (kaikelle) niin miksen sitten näille planeettajärjestelyillekkin. Kokoajan kaikki muuttuu, liikkuu.. ja olisi jollain tavalla helpottavaakin tietää, jos olisi "ennustettavissa" seuraava tunnetason mylläys. Tuntuu, että menee vähän jaksoittain tämä minun henkinen matkani.. Smiley Osaako joku neuvoa alkuun?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 22.12.2014 15:28:02 »

Aloita opiskelemalla eläinradan merkit, niihin kaikki perustuu.  Tee vaikka lappuja, joihin merkitset muutaman ominaisuuden joka merkistä.  Minä ripottelin niitä pitkin huushollia, tulimerkit hellan ääreen, vesimerkit vessan seinään, ilmamerkit tähän tietokonepöydän ylähyllyn reunaan, maamerkit taisi olla eteisessä.  Merkkien kautta oppii jotain huoneiden merkityksistäkin, vaikkei ne ihan täysin yks-yhteen olekaan.  Joka merkillä on oma hallitsijaplaneettansa, nekin kannattaa laittaa heti kovalevylle, samalla kun merkkien ominaisuudet. 

Tervetuloa astrologian salojen syövereihin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2 : 22.12.2014 15:54:02 »

Muista, että astrologia ei määrää mitä elämässä tapahtuu, vaan antaa välineen käsitellä asioita ja ehkä ennakoida tulevia teemoja elämän eri vaiheissa. Pelot transiiteista eivät ole mielestäni kovin kehittäviä, vaikka tietysti "negatiiviset" tapahtumat ovat mahdollisia. Kuitenkin vapaalla tahdolla voit päättää miten asioihin reagoit ja mitä odotat transiitilta. Suosittelen posiitiivista suhtautumista sulkematta silmiä vaikeuksilta. Kartta on aina kokonaisuus, joka on todella monisyinen. Joten ei kannata ottaa ainakaan aluksi kovin tosissaan mitä kirjoissa sanotaan yksittäisistä asioista, vaan miettiä asioita oman elämän ja kokonaisuuden kannalta.
tallennettu
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3 : 22.12.2014 17:20:44 »

Ei tietenkään määrää Cheesy
Mutta haluan tutkia tätä asiaa syvemmin..
Olen huomannut esim että täydenkuun aikoihin on yleensä suuri muutos tunnetasolla. Jonkinlainen "kliimaksi", joka laukeaa sitten puhdistavana selkyytenä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: