Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrotietämys.  (Luettu 5475 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« : 03.11.2005 13:45:28 »

On ilo nähdä näin vierestä, kuinka Te astroharrastajat kasvatte. Yksi huomioi yhden jutun, ja kirjoittaa siitä. Toinen toisen...., kolmas kolmannen, ja niin edelleen.
Teille kasvaa huikea tietomäärä. smitten smitten smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 03.11.2005 13:50:05 »

On ilo nähdä näin vierestä, kuinka Te astroharrastajat kasvatte. Yksi huomioi yhden jutun, ja kirjoittaa siitä. Toinen toisen...., kolmas kolmannen, ja niin edelleen.
Teille kasvaa huikea tietomäärä. smitten smitten smitten


Entäpä jos se meneekin niin, että sinä itse olet kasvanut ja sillä edellytyksellä, näet ja koet nyt muutkin kanssakulkijasi jo laajemmin?

 angel

Itse vain olen monasti asian noinkin päin kääntänyt....

Ihan siis ystävällisesti, silmänpilkkeellä tämän heitin... Wink


 smitten Cheesy
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #2 : 03.11.2005 13:54:18 »

Mirjami, onhan sekin asiaa, mutta ei minun astro tietämykseni kasva. Koska se ei ole minun "juttu", kuten hyvin tiedät. coolsmiley coolsmiley coolsmiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2005 13:56:33 »

Sivistin itseäni yöllä sideerisellä astrolla. Aikani ihmettelin, miksi kolme ulommaista planeettaa ovat periaatteessa yhtä kuin kuunsolmut ja miksi sideeriset kielikuvat ovat raakoja ja mustavalkoisia. No kuitenkin nyt sitä sitten ajatellaan useammalla järjestelmällä jotta asioista saisi mitään tolkkua.  Lips Sealed
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 03.11.2005 14:10:16 »

Mirjami, onhan sekin asiaa, mutta ei minun astro tietämykseni kasva. Koska se ei ole minun "juttu", kuten hyvin tiedät. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Tjaa, 'astro-tietämyksestäkö' tässä olikin 'vain' kysymys....
 Cheesy

 smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #5 : 03.11.2005 14:16:53 »

Mirjami, onhan sekin asiaa, mutta ei minun astro tietämykseni kasva. Koska se ei ole minun "juttu", kuten hyvin tiedät. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Tjaa, 'astro-tietämyksestäkö' tässä olikin 'vain' kysymys....
 Cheesy

 smitten

Jep.    coolsmiley   On ilo seurata smitten smitten smitten

(Henkiset jutut ovat toisissa osioissa. )
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 14:19:24 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2005 15:21:08 »

Tsori, minä ainakin käyn täällä tällä hetkellä vain astrotietämyksen takia. Olen aika materialistinen agnostikko, ja suhtaudun muihin "out there" -ilmiöihin aikamoisella varauksella. Outoja asioita tapahtuu, mutta uskon niille vielä joskus löytyvän "tieteellisen" selityksen, tieteellisiä metodeja käyttämällä. Ihmisen tietämys on rajallinen, mutta kas kummaa, kasvanut kovasti sen jälkeen, kun luonnontieteellinen metodologia on keksitty... Astrologiassa on jo nyt tiettyä loogisuutta, ja sillä voi näköjään selittää tarpeeksi asioita, jotta sitä voitaisiin kutsua ainakin pseudotieteeksi. Joku pystynee joskus selittämään ne planetaariset energiat, jotka maailmassamme vaikuttavat. Eli sen, miksi syksyllä syntyneet ihmiset ovat erilaisia kuin keväällä syntyneet, ja miksi ihmiset tuntuvat sekoavan, kun saturnus maasta katsoen on tietyssä kulmassa aurinkoon.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 06.11.2005 20:54:24 »

Lainaus
Sivistin itseäni yöllä sideerisellä astrolla
Miusta tuntuu, että minun olisi syytä sivistää itseäni siiderillä ja astrolla.

 2funny 2funny 2funny
sori
 uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: