Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oman minäni tulkitseminen  (Luettu 4562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kipe73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 23.05.2006 15:34:18 »

Hei! Olen aloittelija täällä ja haluaisin apua teiltä muilta joilla on lahjoja ennustamiseen. Itselläni on jo ollut useamman vuoden aikana tutu-tuntuma tulevista asioista, mutta en osaa niitä ennakoida etukäteen. Tässä muutama esim. Miehen kanssa oltiin laivalla ja siellä oli arpajaiset. Onnetar arpoi voitto numeron ja katsoin kaukaa erästä miestä ja olin varma että hän voittaa kyseisen kilpailun. No niin siinä kävi että se kyseinen mies voitti. Toinen esim. oli kun oltiin ajelemassa autolla moottoritietä niin sanoin miehelle että varoo edessä olevaa autoa kun se kohta kääntyy. Mitään merkkiä ko. auto ei antanut vaan ei mennyt kun hetki niin kääntyi meidän eteen. Myös sellaisia asioita on tullut eteen, että jotain on sattunut ja illalla kun olen nukkumaan menossa hoksaan että minulla oli tutu- tuntuma siitä asiasta aamulla tai muutama päivä aikaisemmin. Miten voisin harjoittaa itseäni tunnistamaan nämä tuntumat vai voiko niitä harjoittaa mitenkään?

Aika sekavaa... Cheesy

Kiittäen Kipe
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 23.05.2006 19:11:30 »

Sonia Choquettella on hyvä kirja intuition vahvistamisesta, muistaakseni nimi on ¨Luota vaistoihisi¨ tms. On hänellä muitakin hyviä kirjoja...

Se lähtee yksinkertaisesti siitä, että luottaa pieniinkin oivalluksiin ja aavistuksiin ja antaa niille arvoa. Luottaa uniin ja metaforiin joita mieleen juolahtaa. Ei tuomitse omia oivalluksiaan hölmöiksi. :Smiley
Mitä enemmän tuota taitoa käyttää, sitä paremmin toimii...
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2006 00:21:29 »

Uniin? Niinkuin päiväkirja-juttuna vai? Itse näen enneunia ja olo sekava "niiden jäljiltä"loppupäivän, mutt useinkaan eivät ole selviä tai loogisia, tajuan vasta kun tapahtuu.
Voisitko Aniara kertoa miten käytännössä itse "vahvistat" tuota ja mistä senkin tietäis että niin kannattaa tehdä? Siis tiedätkö että vaistosi on oikea?
menipäs sekavaksi.. idiot2..univelkaa, näet smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 24.05.2006 09:03:49 »

Hmm... Kyllähän monet kirjoittavat unipäiväkirjaa, mutta minä mukavuudenhaluisena ja kolmen lapsen äitinä en ehdi aamuisin päiväkirjaa raapustamaan. Mietin uneni merkityksen, symboliikan ja sisällön läpi heti havahduttuani, puolihorteessa, jolloin tulevat usein parhaat oivallukset. Loput askarruttavat asiat selkiytyvät usein päivän mittaan, tai joskus jopa myöhemmin (enneunet). Ja ainahan voi pyytää myös astroystävien apua tulkintaan. Wink

Kyllä minäkin olen usein epävarma oman intuitioni suhteen, mutta onneksi minulla on herkkiä ystäviäni jotka ovat vahvistaneet aavistuksiani oikeiksi ja myös luottaneet minuun sellaisessa jota he itse eivät ole huomanneet. Oikeastaan suurin kiitos kuuluu heille minun intuitioni vahvistamisesta. Ja se että taitojansa käyttää ja harjoittaa on tietysti myös edistymisen edellytys, ihan samoin kuin vaikka juoksutreeneissä tai soittoharjoittelussa. Smiley

Lähtölaukauksena kaikelle toimi minulla kurssi jolla herkisteltiin energioiden kanssa. Siellä tajusin, että olen aina aistinut kaikenlaista vaikka en ole ymmärtänyt tietoisella tasolla mitä on tapahtunut. :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 10:37:19 »



Hei kipe73

Voisitko ajatella jonkun henkisen yhdistyksen koulutukseen menoa tai heillä on myös harjoituksia. Ryhmässä on turvallisempaa ja antoisampaakin, voi jakaa tuntemuksia ja onnistumisiaan.
Herkkyyttä voi harjoittaa niin monella eri tavalla. Etsivä löytää itselleen oikean tavan ja paikan smitten
tallennettu
kipe73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 20:18:24 »

Kiitos vastauksista. Täytyy heti perjantaina suunistaa kirjastoon katsomaan löytyykö ko. kirjaa  Smiley. Luulen, että taidan ensimmäisenä tutustua kirjaan ja sitten mietin jos voisin käydä jossain yhdistyksen kokouksessa. Taidan olla tyypillinen suomalainen, että mihinkään en mene jossa on minulle outoja ihmisiä.. Smiley

Kipe
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #6 : 25.05.2006 00:22:05 »

Choquetten kirjoja varmaan harvemmin löytää kirjastosta.
Henkisen alan kirjakaupoista löytyy ainakin netin kautta tilattaviksi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: