Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroin hänelle..ja kuinkas kävikään..  (Luettu 4908 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« : 24.10.2014 21:00:22 »

Hei!

Semmosta tulin tänne ihmettelemään,
Kun tilanteeni on, että mieheni ei millään ymmärrä herkkyyttäni...Olen pienestä pitäen nähnyt enkeleitä ja muita henkiolentoja, Se on minulle ihan arkipäivää jo, vaikka kuulostaa ehkä hassulta. Olen yhteydessä "heihin"päivittäin.Tai oikeastaan omaan oppaaseeni joka auttaa minua monissa asioissa kun pyydän angel  En kuitenkaan ole koskaan kertonut KENELLEKKÄÄN asiasta..Ja nyt kun vihdoin avauduin ja kerroin miehelleni, Häneltä tuli tyly vastaus..Kuulemma olen hullu ja päässä vikaa.Se ei ole totta, ja minä tiedän sen.Äidilläni ja muilla sukuni naisilla on sama herkkyys .En näe olemattomia vaan oikeita enkeleitä ja oppataita ..Masennuin ihan totaalisesti hänen sanoistaan! Cry  Mitä nyt teen ..Miten puhun jatkossa asiasta hänelle, vai jätänkö aiheen ihan tyystin ennenkun soittaa "valkotakkisille" Heh :Smiley Kertokaas muut miten teillä ??
« Viimeksi muokattu: 24.10.2014 21:05:13 kirjoittanut Smoochsmooch » tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2014 21:19:56 »

On aika paljon ihmisiä, jotka pitävät näkemistä ja näkijöitä ihan hulluna. Ihmiselle, joka ei usko henkimaailmaan ollenkaan eikä pysty aistimaan mitään, on aivan käsittämätöntä kuulla jonkun uskovan moiseen. Turha tässä tietysti on sanoa, että omista tärkeimmistä asioista kannattaisi avautua jossain määrin jo suhteen alussa, niin ei tulisi yllittämättömiä yllätyksiä. Jos et voi jakaa näitä ajatuksiasi puolisosi kanssa, niin et voi. Se on vain hyväksyttävä. Olen itsekin ollut suhteessa, jossa näistä asioista ei kannattanut paljoa puhua. Itselleni se, ettei voi avoimesti jakaa ajatuksiaan, oli liian raskasta. Enpä tässä osaa yhtään tsempata, toivottavasti löydät elämääsi puolisosi sijaan muita ihmisiä joiden kanssa voit jakaa kokemuksiasi.
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2014 21:34:07 »

Moi Supikas!


Näinhän se taitaa olla ..Aika kumma että hän kyllä uskoo Jeesukseen ja Jumalaan kaikkivaltiaaseen, Muttei enkeleihin vaikka nekin selvästi mainitaan raamatussa..En nyt lähde tuosta aiheesta enempää jaarittelemaan ..mutta iso KIITOS rohkaisusta.Pitääpä alkaa etsimään "sillä silmällä"ystäviä jotka samalla aallonpituudella! Miksei vaikka täältä ... Toivon sinulle Rauhaa,Rakkautta ja niitä ...enkeleitä! angel
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2014 22:25:47 »


Jos ei näitä henkisiä asioita ja enkeleitä ja kaikkea, mitä näkee tai tuntee voi jakaa jonkun kanssa, on vaan vaiettava niistä. Ei kannata ottaa pahaa mieltä itselleen toisen kommenttien takia. Niin se vaan menee. Ainakin itse olen etsinyt ja löytänyt ystäviä, joiden kanssa voi vapaasti puhua, se auttaa. Jaksamista!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2014 23:46:18 »

Hei Ilona!


Olen aiemmin jakanut hänen kanssaan "tulevien tapahtumien"tietoja ym ,ja hän on ollut ällikältä lyöty, kuulemma...
Nyt vaan vähän "kriisiä" parisuhteessa ..Niin päätti sitten sanoa pahasti .. Mutta en jää siihen vellomaan. :Smiley
Kiitos kaikkien kommenteista!! smitten   Jatkan "valon"työtäni vaikka kuka sanoisi ja mitä...
« Viimeksi muokattu: 24.10.2014 23:51:05 kirjoittanut Smoochsmooch » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2014 15:36:25 »

En kannata sitä että hänet ns. pakotetaan tai ohjataan uskomaan mitään esim. oikein menevillä enteillä. Kaikilla meillä on oikeus uskoa tai olla uskomatta mihin haluaa. Kristinuskon kohdalla kyse on vielä keskimääräistä pahemmasta mielen laatikosta jonka seiniä ei pidä murtaa liian nopeasti.

Ylipäätään näiden kykyjen kanssa joutuu olemaan kaapissa. Ei siksi että joku luulee sinun menettäneen järkensä vaan lähinnä siksi että nuo epäiijät menettävät itse järkensä sillä nämä asiat edustavat korkeampia energioita jotka pelottavat heitä. Jokainen etenee näihin asioihin omalla tahdillaan.

Alitajuntamme tietää ns. humpuukijuttujen olevan perimmiltäään totta. Siksi tiedostamattomienkin ihmisten on mahdotonta hyökätä huuhaa-ihmisiä vastaan sillä heidän alitajuntansa tietää missä mennään. Noitavainot olivat asia erikseen sillä ne järjestettiin lähinnä yhteiskunnallisista syistä.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2014 21:03:27 »

Joo ei kannata ottaa muiden pelkoja omakseen. Tiedät mitä tiedät ja uskot mihin uskot, eikä niitä asioita voi kovin helpolla todistaa muille. Eikä tarvitsekaan, sillä ajan kuluessa he kyllä huomaavat miten ne uskomukset jne. parantavat elämän laatua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: