Äänestys
Kysymys: Mistä ns. alienit tulevat?  (Äänestys päättynyt: 01.11.2014 12:33:22)
Omalta planeetaltamme, sen tulevaisuudesta - 1 (9.1%)
Omasta universumistamme, aurinkokuntamme ulkopuolelta - 5 (45.5%)
Jostakin rinnakkais-universumista - 1 (9.1%)
Jostain ihan muualta... - 1 (9.1%)
Useammasta kuin yhdestä,  tai kaikista edellämainituista! - 3 (27.3%)
Nuppiemme sisältä... ; ) - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 10

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä alienit tulevat?  (Luettu 7142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« : 18.10.2014 12:33:22 »


Lienee olemassa lukuisia hypoteeseja koskien sitä, mistä
omaa teknologiaamme edistyneemmät vierailijat tulevat.

Mikä on sinun mielipiteesi, mitä tulee tuohon arvoitukseen?

 Shocked
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2014 17:45:01 »

Tuossa pystyi täppäämään vain yhden vaihtoehdon.

Käsitykseni mukaan alienit asuvat tässä universumissa. Heidän kehityksensä on sen verran pidemmällä, että kykenevät liikkumaan paremmin. Ennenkaikkea heillä on korkeampi moraali ja kehitys. He ymmärtävät, että meidän pallukan ongelmat heijastuu koko universumiin. Heillä saattaa olla ihan yhtenä auttamiskohteena tämä telluksemme, kuten meillä esim luonto ja muut ihmiset.

Olin täpännyt myös vaihtoehdon; muista rinnakkaistodellisuuksista. Koska onhan sekin ihan mahdollista.

Nyt ei tunnu irtoavan mitään fiksua. Takavasemmalle siis.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2014 18:19:25 »

Aivoista, hollywoodista, mielikuvituksesta... Undecided

On tosin sanottu näinkin: Joko emme ole yksin maailmankaikkeudessa tai sitten olemme. Kumpikin vaihtoehto on ihmeellinen. Cheesy
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.2014 18:49:16 »

Olisin valinnut mielelläni kaikki neljä vaihtoehtoa.

Hmmm.... sekin taitaa olla mahdollista, mutta sitä fiitsöriä ei voi näköjään ainakaan
jälkikäteen valita??

 Huh
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2014 14:34:16 »

Yksi syy siihen miksi yhteydenottoja on tullut vähemmänpuoleisesti selvisi minulle juuri katsellessani tätä videota:

http://youtu.be/Qig68IuPrbk?t=1m

Spoilaanko vai katsotteko itse? Cheesy  No tässä se on:

http://youtu.be/Qig68IuPrbk?t=1m52s
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 19.10.2014 18:36:01 »

En oo koskaan päässy kysymään...
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #6 : 19.10.2014 20:14:36 »

Mulle puolestaan ei tullut mieleenkään kysyä silloin kun näin. crazy2
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #7 : 19.10.2014 20:47:55 »

Mulle puolestaan ei tullut mieleenkään kysyä silloin kun näin. crazy2

Silloin kannattaa koota itsensä ja laulaa; tuu tuu tupakkarulla, mistäs tiesit tänne tulla?  2funny

Ihan vakavasti puhuen - jos nyt tästä aiheesta voi ihan vakavasti puhua - moni väittää saaneensa kontaktin henkeen, joka asuu toisella planeetalla. Musta se on vähän sama juttu, kun saisin yhteyden ihmiseen, joka asuu toisessa maassa. Paitsi, että heidän kanssaan pitää keskustella yliaistillisesti.
Kyllä itsekin koen, että auttajissani on henkimaailman lisäksi tähdillä asuvaa porukkaa. Kertovat kyllä kysyttäessä, mistä tulevat. Kaikilla planeetoilla ei ole kovinkaan fiksuja nimiä. Joku Plejadit on helppo juttu.

Enkä aio alkaa todistelemaan. Tai kinaamaan. Olen uskossani autuas. Ja sallin muille oman uskonsa.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 29.10.2014 11:43:10 »

Abduktiotutkija David M.Jacobs väittää tulevassa kirjassaan että keskuudessamme on jo muutamia vuosia elänyt täysin ihmisen näköisiä et/ihminen sekoituksia, olentoja jotka kykenevät täysin kontrolloimaan tavallisia puhdasrotuisia ihmisiä, siis heidän mieltään. Kun häneltä kysyttiin mikä tarkoitus sekaolento-ohjelmalla on, niin hän kertoi omana mielipiteenään että tarkoitus on ottaa meidän maapallomme haltuun (take over our world).

http://www.ufoabduction.com/

Pelottelu edistää pimeää tietoisuutta. Valotyöläisenkin valo häipyy siksi aikaa kun hän on pelossa.

Tämä on vapaan tahdon planeetta, mikään/kukaan planeetan ulkopuolelta ei voi vaikuttaa vapaaseen tahtoomme. Vain toiset ihan tavalliset elävät ihmiset voivat tehdä niin (mutta siitä sitten seuraa karmaa).

Voi hyvin olla että täällä on alien-antropologeja tarkkailemassa ja tutkimassa meitä, ei siinä mitään. Mutta heillä ei ole lupa sörkkiä vapaata tahtoamme.

Ensimmäinen USAssa ilmestynyt kirja abduktioista esitti tyypilliset ruumiista irtautumisen oireet abduktiokokemuksena. (Ei voi liikkua, kuuluuu surinaa ja viereen ilmestyy isopäisiä harmaita hahmoja - olen itse kokenut tämän nimenomaan ruumiistairtautumistilassa johon joudun kun kortisolit eli stressihormonitasot ovat liian korkealla. Ne hahmot olivat kotihenkiäni ja ystävällisiä eikä kokemus ollut minusta mitenkään pelottava.) Ei siis ihme, että ko. kirjan julkaisun jälkeen miljoonat ihmiset luulivat tulleensa abduktoiduiksi.  uglystupid2

Sen kyllä sen sijaan uskon että ufoja pyörii täällä ja monet ovat nähneet niitä. Vapaa tahtomme sen sijaan on loukkaamaton.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: