Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: suurristin vaikutus  (Luettu 6439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 03.11.2005 10:39:00 »

Hei,

voisko joku katsoa suurristin vaikutusta minun kartalle, mitä on tulossa


kiitokset

Elviira
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2005 12:56:04 »

Mä tässä pähkäilin just tätä suurristiä ja sen vaikutuksia. Mietin, että eikö kaikki oo loppujen lopuksi kiinni ajatuksista, kehitysasteesta ja siitä, mihin on nyt tarvetta. Mitä on tarve tutkiskella tarkemmin? Toisinsanoen, vaikka kartalla sanottaisiin, että risti on tuossa ja tuossa huoneessa, niin se pistää niiden huoneiden asiat tapetille. Ei kuitenkaan tee tiettyjä tapahtumia itsessään. Vaan ihminen itse tekee ne asiat, jos kokee, että jokin ajaa tähän?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 03.11.2005 13:50:35 »

Suurristi ja samanaikainen perääntyvä Mars. Transitoiva Aurinko, Mars, Saturnus ja Neptunus neliöivät toisiaan paraikaa karttani kulmilla, joten risti näkyy ja tuntuu oikein kunnolla. Retron hetkellä polvi hajosi eikä ole vieläkään parantunut siinä määrin, että pystyisin taas harrastamaan juoksua ja potkunyrkkeilyä.  Sad Viimeksi olin näin huonossa kondiksessa jotain kolme vuotta sitten. :Smiley
tallennettu
Tina
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2005 13:57:17 »

Täälläkin tuntuu. Jo kolmatta viikkoa flunssa, kuumetta ja vetämättömyyttä (kyllä Ajatus, yliannostelen C-vitamiinia ihan paraikaa). Olen kuin ripulikakka villasukassa (sallinette vulgaarin ilmaisun, muutakaan kuvaavaa en keksi).

Dark Rock, kiteytit hyvin. Otan optimistisemmat ohjat. crazy2
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 14:54:04 »

Suurristi ja samanaikainen perääntyvä Mars. Transitoiva Aurinko, Mars, Saturnus ja Neptunus neliöivät toisiaan paraikaa karttani kulmilla, joten risti näkyy ja tuntuu oikein kunnolla. Retron hetkellä polvi hajosi eikä ole vieläkään parantunut siinä määrin, että pystyisin taas harrastamaan juoksua ja potkunyrkkeilyä.  Sad Viimeksi olin näin huonossa kondiksessa jotain kolme vuotta sitten. :Smiley

Voihan nenä, ihan juuri mietin itsekseni, että nuo kuviot olivat mulle suosiollisia. Eilen oli todella tärkeä hetki opintojeni kannalta,(olen siis aikuisopiskelija ja hyppäsin alkukeväästä pois oravanpyörästä) minulla oli arviointikeskustelu, ja se meni kertakaikkisen hienosti. Cheesy
Leikattu käsikin paranee kuin unelma. Grin

Luinhan mä nuo omat kaikki zydeemit ja tulkitsin niitä siten, että nämä kaikki muutokset, joita olen tehnyt ovat olleet oikeita ja tulleet ihan sieltä omasta halusta, muuten olisi tullut seinä vastaan.. Undecided

Olenko taas ihan metässä? idiot2

Nämä tietysti unohtui... tickedoff

 jupiter aspect_opp aurinko
 jupiter aspect_sex uranus
 saturnus aspect_tri kuu
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 15:08:53 kirjoittanut manjaana » tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2005 15:24:52 »

tickedoff Hitsi sentään kun ymmärtäisi miten tämä suurristi lasketaan astro.comissa. Vääntäiskö joku rautalangasta mitä valikosta pitää hakea?   Embarrassed Tänk juu!  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.11.2005 15:38:08 »

Hei Auringonkukka,

ei sitä suurristiä varsinaisesti voi laskea astro.comissa. Yksi vaihtoehto on tietenkin, että piirrät tälle päivälle syntymäkartan ja siihen se suurristi sitten ilmestyy aspekteineen.

Jos katsot Extended Chart Selectionista/natal chart and transits, niin näet tämän hetken transiitit syntymäkarttaasi verrattuna. Suurristissä ovat osallisina Mars, Saturnus, Aurinko ja Neptunus, joten tsekkaa missä asemassa ne ovat syntymäkarttasi tekijöihin verrattuna.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #7 : 03.11.2005 19:09:14 »

Cheesy Kiitos Lilli, täytyypi koettaa!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: