Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 114262 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #45 : 20.10.2005 14:58:38 »

Tänään vasta pöllähdin tänne uudistuneelle sivustolle ja päätin vaihtaa nimerkkiä, joten entisestä nimerkistäni eli Escapistista tuli Illusion  Smiley  Aivan ihana tämä uusikin nimimerkki on ja se on aivan mua, kuten edellinenkin. Miten voisin selittää sitä tarkemmin... En tiedä olenko tällainen vai elämäntilanneko on ajanut mut tänkaltaiseksi, mut jotenkin virtailen tässä elämän virrassa ja kuvittelen kaikkea ja koen mielessäni paljon asioita, en sitten tiedä mitä käytännössä ikinä tapahtuukin. Tuon Illusion keksin, koska se kuulostaa jotenkin niin ihanan utopistiselta. Ehkä mun pitäs olla sittenkin Utopisti?!  Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
magneettinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #46 : 20.10.2005 15:46:26 »

Nikkini kuvastaa ja muistuttaa itseäni siitä kuinka vedän niitä minulle kuuluvia asioita ja tapahtumia puoleeni ihan itse, oli ne sitten paremman tai huonomman puoleisia...  Cheesy

Punainen Magneettinen Taivaanvaeltaja sattui tulemaan myös Maya-nimekseni.
tallennettu

Aurinko kauris 10.huone, Asc Kalat, Kuu skorpioni 7. huone
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #47 : 20.10.2005 15:53:13 »

Horoskooppimerkistäni. Samalla nimellä olin rekisteröitynyt vanhoillekin sivuille, joten miksipä hyväksi havaittua muuttamaan.  Shocked
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
Lassie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #48 : 20.10.2005 17:00:23 »

Lassie on Lassie aina vaan. En tiedä, mistä nimi tuli; ehkä siitä, että olen koira kiinalaisessa horoskoopissa ja olen aina pitänyt koirista, pienenä eriyisesti sankarikoira Lassiesta. Haluan mahdollisesti tulla enemmän hänen kaltaisekseen pyyteettömäksi ihmisten ystäväksi, vaikka viime aikoina on menty entistäkin enemmän ihan toiseen suuntaan...Kuvassa on perheessämme aikoinaan elänyt ystäväni ja veljeni, vilkas, kaunis ja hermostunut tuulennopea kaksonen, joka oli kaikkien kaveri.
tallennettu

*16.5.1958 klo 18:10 Pori
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #49 : 20.10.2005 17:08:42 »

Niin siis lisäyksenä vielä, että olen tosiaan se sama Alzbeta kuin vanhallakin foorumilla.
Jos joku nyt jäi asiaa miettimään  Wink

Alzbeta    smitten
tallennettu
toni
Vieras
« Vastaus #50 : 20.10.2005 17:22:41 »

Voisin minäkin heittää tänne oman nimimerkkini taustan.

Nimimerkkini koostuu monista osista.

Olen horoskoopiltani leijona.
Aurinko on leijonan planeetta
Persoonani henkäilee aurinkoisuutta.
Energiavarani on lähes loppumaton.
Luon positiivisuutta ympärilleni.

 angel

Myös muutama muu syy, mutta koen etten kirjoita niitä tänne.
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #51 : 20.10.2005 18:34:17 »

Minulla on kissa nimeltä kaapo joten ... Oli helppo keksiä ja muistaa  laugh
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
selkälokki
Vieras
« Vastaus #52 : 20.10.2005 18:47:18 »

Miun nimimerkki tulee oikeastaan hieman "vääränkoivun kautta".
Mie kun rakastan hiihtää ja erityisesti keväällä hyvillä ilmoilla täällä on unelman ihania jäälatuja, niin olen aina siellä hiihdellessä ajatellut, miten ihanassa asemassa järvellä elelevät linnut ovat, kun saavat siellä lennellä ja nauttia elostaan ja olostaan.
Ja jostain se vaan tuli juuri tuo selkälokki, sopivan tavallinen lintu miulle, ja varmasti niitä tapaa viillettelemässä järvien yllä, vaikkakaan ei silloin talvella, kun mie siellä hutkin suksillani Smiley
tallennettu
romanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #53 : 20.10.2005 21:36:17 »

Olin jumittunut yhteen nimimerkkiin, jota käytän melkein aina, joten nyt kun rekisteröidyin tänne, päätin kehitellä jotain uutta. Nicki tulee Maj Karman Kauniiden Kuvien biisistä Romassi. Sana on kaunis, ei kai siinä sen kummempaa tarinaa ole takana.

Päässäni pyöri myös useita muita ideoita, joita olin keksinyt avaamalla latinan sanakirjaani summassa. Ehkä sitten kun tähän kyllästyn, saattaa nimeksi vaihtuakin jokin latinan kielinen, kun se kieli on niin ihana.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, AC Jousimies, Kuu Leijona
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #54 : 20.10.2005 22:13:14 »

Hei!  Cool

Mun nikki on mun kamun antama lemppari. Cheesy Hän antaa kaikille uudet nimet, joten minäkin sain sellaisen. smitten koskaan aiemmin minulla ei ole lempparia ollut. Sad Mari nimenä on niin lyhyt ja ytimekäs ettei kukaan siitä mitään ole aiemmin ruvennut vääntämään, paitsi tämä kamu.  idiot2
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #55 : 20.10.2005 22:16:26 »

Minun nick on vähän tylsä, mutta silläkin on tarkoitusperänsä.

Olen aurinkomerkiltäni Skorpioni ja nousevalta Oinas. Eikö näihin horoskooppimerkkeihin liitetä usein punainen väri? Punainen on muutenkin vahvojen tunteiden väri. Yleensä rupean vääntämään nickiä kuusta tai jostain muusta jutusta joka liittyy vanhoihin taruihin. Mutta tämän kerran päätin olla tylsä ja mielikuviotukseton uglystupid2
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #56 : 21.10.2005 11:49:52 »

Hei punainen, eihän tuo nick ole ollenkaan tylsä!

Täytyy tunnustaa, että mietin samaa aiemmin, tai jotain punaiseen viittaavaa. Kyllä se taitaa vaffasti liittyä tähän oinas/skorpioni- teemaan.

Olen juuri muuttanut uuteen kotiin, ja arvaapa vaan mikä on ehdoton pääväri...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
toni
Vieras
« Vastaus #57 : 21.10.2005 11:59:38 »

Hei punainen, eihän tuo nick ole ollenkaan tylsä!

Täytyy tunnustaa, että mietin samaa aiemmin, tai jotain punaiseen viittaavaa. Kyllä se taitaa vaffasti liittyä tähän oinas/skorpioni- teemaan.

Olen juuri muuttanut uuteen kotiin, ja arvaapa vaan mikä on ehdoton pääväri...
Ruskea?
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #58 : 21.10.2005 12:48:03 »

Hei Punainen laugh

Nikkisi on on hyvä Smiley!
Skorppariin liitetään syntinen musta ja viettelevä punainen Cool Cool

Ja ennen kuin Pluto "löydettiin", Skorpparin hallitsijana pidettiin Mars-planeettaa :Smiley :Smiley

Olet vielä Oinasnousuinen, niin mikäs siinä, anna palaa vaan Cool!
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mirjam
Vieras
« Vastaus #59 : 21.10.2005 12:55:10 »


Mistä siis nimimerkkisi on saanut alkunsa?
Lainaus
[/color]

Heippa vain !

Minun nimimerkkini on yksinkertaisesti ristimänimekseni annettu ns. toinen etunimeni.
Suvussa kulkenut nimi.
Lapsena aina pelolla odotin koulussa tilanteita, joissa piti kertoa koko nimensä koko luokan kuullen.  Embarrassed Minusta se oli hirveä mummujen nimi  2funny

Nyt, vaikka en mummu olekkaan, pidän nimestä kovasti ja joskus jopa ajatellut, josko sillä itseään mielummin nimittelisin kuin ensimmäisellä  etunimelläni

 :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: