Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 110296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #15 : 19.10.2005 16:09:04 »

Ja Keho tarkoittaa sitä, mikä minusta näkyy ulospäin vaan sisältä voin olla jo vaikka mitä, sillä sehän muuttuu nyt jokaisella koko ajan angel!
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #16 : 19.10.2005 16:30:01 »

Hei!

Olen selkä! En halunnut vaihtaa nimimerkkiä aiemmin kesällä, kun lomailin niin, että en päässyt enää takaisin. Nimimerkkini maallikko on osapuilleen sama kuin joku tyyppi. Maallikkona en ole asiantuntijoiden tuottaman tiedon varassa, voin kysellä ja ajatella myös vähemmän korrektisti. Esimerkiksi tällä hetkellä minua ihmetyttää kovasti, kuinka lintuinfluenssa voi levitä kaakkois-Aasiasta kohti Eurooppaa loppukesästä ja syksyllä. Suomenkin linnustosta pieni osa talvehtii kaakkois-Aasiassa ja joka kevät ne palaavat tänne meitä ilahduttamaan. Loppukesästä lintujen lentosuunta on päinvastainen. Lintuinfluenssa vain näyttäisi leviävän vastavirtaan, kummallista. Kaikenlaista tulee mieleen maallikolle, mutta lopetan jorinan, etten lipsu liian kauas aiheesta.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Cleo
Vieras
« Vastaus #17 : 19.10.2005 16:42:10 »

Onpas täällä hupaisanlaisia uusia hymiöitä! uglystupid2 2funny
Jooh, olen siis cleo edelleen, mutta ajattelin "aikuistua" sen verran (Jupiter juuri askendantilla!) että tällä uudella kirjoitan sen isolla alkukirjaimella kuten "kuuluukin".
Tuo nimi tulee yksinkertaisesti yhdestä lempparilaulajasta- Cleo Brown- ja jostain syystä pidän nimestä myös. Toisaalta, kun olen Leijona, mutta paljon Jousimies-vaikutusta kartalla ja ilmamerkkejä, niin olenkin joskus vitsaillut olevani c-luokan leijona - sekä hyvässä että pahassa?
Kiva kysely ja uusi sivusto! Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #18 : 19.10.2005 17:16:51 »

Hei, kiva tosiaan kuulla mistä ihmiset ovat nimimerkkinsä keksineet.

Tiedä sitten mitä minusta kertoo, mutta nimimerkkini on peräisin ranskalaisen muotilehden kansikuvatytön nimestä. Oli niin kaunis nimi, että täytyi ryöstää.

Tosin lempibändinikin nimi on peräisin ranskalaisen muotilehden nimestä, joten...

 2funny 2funny 

Joku pakkomielle ranskalaisiin muotilehtiin... mutta minähän siis en ole kiinnostunut muodista, koska se on pinnallista ja paheellista ja...  angel

Alzbeta
tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #19 : 19.10.2005 17:52:00 »

Nimimerkkini on samalla oikea toinen nimeni, jonka aina pikkutyttönä olisin halunnut olevan se ensimmäinen. Tuo nimi on aina kuvastanut sitä herkempää "runotyttö-minää", joka on rempseän ja rationaalisen ulkokuoren alla ja siksi sopii mielestäni tällaisissa hieman vaihtoehtoisemmissa foorumeissa käytettäväksi.  laugh
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 19.10.2005 18:17:46 »

Moi!!!

Myös mulle meinasi iskeä identiteettikriisi, kun totesin uuden sivuston auenneen, enkä päässytkään vanhalla nimimerkilläni sisään ihan noin vain. Mutta nyt täällä taas ollaan...  Cheesy

Emelia on väännös oikeasta etunimestäni, töissä on yksi lapsi joka todellakin kutsuu minua tällä nimellä.. Ja isomummoni saattoi sittenkin olla tämän niminen..  :Smiley
tallennettu

Rihmala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #21 : 19.10.2005 19:09:09 »

Talomme nimi on Rihmala. Tämä talo löysi minut ja maa kutsui puoleensa...Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #22 : 19.10.2005 19:36:40 »

Olen aina ollut kiinnostunut mm. Kreikan mytologiasta ja sieltäpä tämän nikkini poiminkin  Smiley
Eli Artemis on yksi jumalattarista, Apollonin kaksoissisar.  laugh
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #23 : 19.10.2005 20:55:00 »

Yrtistä tietty tulee kamomilla. Tykkään kamomillateestä, kaunis ja vaatimaton kukka kuten minäkin! Cool
Eikä tullut mieleenkään luopua nimimerkistä.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #24 : 19.10.2005 21:12:22 »

Minulle tämä nimi tuli mieleeni noin kymmenen vuotta sitten..
Olin silloin matkalla tätini hautajaisiin, ja ollessani melkein perillä, minulle tuli jotenkin rauhallinen olo ja mieleeni todellakin tämä nimi, jota olen alkanut sitten käyttämään, se jotenkin rauhoittaa.. Smiley

Silloin kun kirjauduin vanhalle foorumille ensimmäisen kerran, luulin, että siellä kirjoitetaan jossain muussa kohdassa nimimerkki, jolloin olisin jo heti laittanut tämän nykyiseni, mutta vahingokseni huomasinkin silloin olevani Lily1, jonka sitten myöhemmin vaihdoin täksi oikeaksi. Huh

Tälle uudelle foorumille tulin siis ihan automaattisesti samalla nimimerkilläni, ja totta puhuakseni en kyllä edes ajatellut vaihtavani sitä muuksi.

Hauskaa syksyä kaikille!  Cheesy
tallennettu
EllenHope
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #25 : 19.10.2005 22:08:16 »

Nimi on englanninnos omasta nimestäni.

Herätin hubaa aikanaan erässä chat-huoneessa, kun muisteltiin, että aikanaan telkkarissa pyöri Classic-mainos, jossa Classiciin addiktoituneet syömärit vietiin Ellen Harris -klikalle. Melkein kaikki muistivat Harrisin sijaan Hopen, joten olin siis jäätelöaddiktien klinikka jonkun aikaa.  crazy2 "Vääräuskoisia" oikaistiin sitten myöhemmin, mutta mieleen se jäi.  :Smiley

Ja olen monessa paikassa tällä nimellä, koska Toivoa tarvitaan aina ja nimi kuulostaa jotenkin rauhalliselta, mikä ei ole yhtään huono meriitti nykymaailmassa, kun stressiä on stressin perään ja liika hermoilu johtaa pian burn outiin. Itse ainakin tarvitsen sitä rauhallisuutta aina välillä, joten pidän tämän vielä hyvin pitkään itselläni. Smiley

Ja vielä huomautuksena, että on erittäin hyvä topic, Outolinnulle suuri kiitos!  smitten
« Viimeksi muokattu: 21.10.2005 19:08:10 kirjoittanut EllenHope » tallennettu

No good times, no bad times
There's no times at all, just The New York Times
- Simon & Garfunkel : Overs -
Electric Eagle
Vieras
« Vastaus #26 : 19.10.2005 22:11:34 »

Ei sen kauempaa kuin Maya-astrologiasta. Maya-merkki on Blue Electric Eagle. Koen lisäksi että tuo kotka kuvaa minua (umpi-jouskaria) aika hyvin ja tuo sähköinen taas oinas-nousuisen toimintatapoja :Smiley
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #27 : 19.10.2005 22:35:35 »

Kreikan mytologiasta. Erään huono-onnisen Aktaionin koira. Kyseinen heppu näki Artemiksen alasti kylpemässä ja muutti miehen hirveksi ja usutti miekkosen omat koirat hänen peräänsä.  Asbolos oli yksi noista koirista. Niin ja mulla on itsellä hirvikoiria Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #28 : 19.10.2005 22:52:20 »

No kun olen leijona, niin tietenkin kuvittelen olevani jotenkin
hienompi :Smiley
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #29 : 19.10.2005 23:03:56 »

Mun nikki on peräisin etunimestä ja syntymävuodesta  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: