Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 110316 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cleo
Vieras
« Vastaus #90 : 25.10.2005 20:19:52 »

Heh, täällä toinen leijona, jonka isä aina erityisen hyvällä päällä ollessaan lauloi Peggy Sueta! Ja vielä aivan kuin Buddy Holly -peeggy peggy peggy suee o-o-ou-peegy (nyt pitäis olla nuottihymiö) !  laugh  laugh laugh

Valitettavasti vain sitä mukaa kun kasvoin, hänen itsekriittisyytensä kasvoi myös, joten aikuisempana kun kinusin häntä laulamaan sitä ei se enää käynytkään..

Vieläkin tulen aina hyvälle tuulelle kun kuulen sen kappaleen, joten pakko oli oitis vastata! Teretulemas foorumille!  Smiley

Varoitus- tähän jää koukkuun...
tallennettu
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #91 : 25.10.2005 20:21:51 »

Niin tuo nimimerkkini...aurinkoiseksi kuulen usein itseäni luonnehdittavan. Johtunee siitä että hymyilen paljon ja olen melkoinen optimisti. Kun kirjauduin tänne oli juuri aurinkoinen syyspäivä, sellainen mistä kovasti pidän. Valinta oli siis helppo ja nimimerkki tuntuu omalta  Wink
tallennettu

AURINKO SKORPPARI
NOUSU    NEITSYT
KUU        VAAKA
tepuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #92 : 25.10.2005 20:32:47 »

On ikiaikainen lempinimi. Smiley
tallennettu

Kaukaa viisas ja läheltä kaunis!
JessyRay
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #93 : 26.10.2005 01:05:24 »

Jessy tulee Jessicasta josta olisi tullut uusi nimeni jos olisin joutunut sen vaihtamaan. Ray tulee vitsin kautta  Smiley . Omistin Jackpotin paidan, jota hieman promilleissaan ollut tuttavani kommentoi hieman mietittyään:   idiot2 "Jackpot... sehän on niinku se rahapeli...   idiot2 No sä oot sitte varmaan niinku Ray!!!!"  Grin Jessy on myös ihanaääninen laulaja.
tallennettu

"Kuu tarvii auringon, jotta pystyy loistaan".
                      -Avain-

aurinko skorpioni, kuu vesimies, askendentti neitsyt/ leijonamerkurius+ venus vaaka, mars jousimies
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #94 : 26.10.2005 10:15:40 »

Hei!
Osallistun minäkin tähän keskusteluun! Nimimerkkini tulee kreikkalaisesta mytologiasta ja keksin sen hetken mielijohteesta Grin
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #95 : 26.10.2005 10:31:53 »

Heij, minä myös!  Cheesy

Nimimerkkini juontaa alkunsa jostain seitsemän vuoden takaa, jolloin kaverit alkoivat kutsua minua koulussa "piikkipääksi". Jo tuolloin pidin poikatukkaa mielelläni, ja joskus en jaksanut hiuksiani ennen petiin menoa pestä, joten kouluun mennessä hiukseni olivat sitten suunnilleen suoraa taivasta kohden. Näytti kohtuullisen koomiselta, mutta koska en ole koskaan niinkään lookistani välittänyt niin se ei minua paljoa hetkauttanut  coolsmiley

Yleensä käytän nimimerkkiä Kaede (sai alkunsa kun löysin lempihahmoni Galaxy Fraulein Yuna-sarjasta ja nimi muistuttaa aika paljon oikeaa nimeäni), mutta tällä kertaa näin tämän miellyttävämmäksi ^__^
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
jam0
Vieras
« Vastaus #96 : 26.10.2005 10:33:06 »

Lempinimestä jamo eli jarmo. Tuo nolla tuossa lopussa ennemminkin meinaa isompaa ympyrää (zypher), joka taas tarkoittaa päättymättömyyden symbolia. Ei sen kummempaa selitystä sille ole   Wink
tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


hmmm...


Profiili
« Vastaus #97 : 26.10.2005 11:13:26 »

Tulee elokuvasta Balto jossa on kuuluisa koirasusi joka auttoi ihmisiä.
Pidän koirista ja yleensäkkin eläimistä. Toivottavasti Kotonani on joskus Irlanninsusikoira, harmaa saksanpaimenkoira jo on puolisollani.  Smiley
tallennettu

Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?

"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne."
Nyt on kokemisen aika.
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #98 : 26.10.2005 15:06:00 »

Kun kirjauduin tänne foorumille.. oli nimimerk. kosuai-3 ja se joka kerta jotenkin vaivasi minuu Undecided Se vaan oli minun tunnukseni sitä sen enempää miettimättä ::)Kun olen täällä foorumilla lueskellut ja nähnyt muiden nimimerkkejä.. omani rupesi näyttämään tylsältä Sad Joten aikani mietin ikä se voisi olla äädyin tiikeriin mikä tulee kiinalaisesta merkistä Wink Ja se näyttä minusta ihan mukavalta smitten smitten smitten
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #99 : 26.10.2005 15:32:57 »

Kun kirjauduin tänne foorumille.. oli nimimerk. kosuai-3 ja se joka kerta jotenkin vaivasi minuu Undecided Se vaan oli minun tunnukseni sitä sen enempää miettimättä ::)Kun olen täällä foorumilla lueskellut ja nähnyt muiden nimimerkkejä.. omani rupesi näyttämään tylsältä Sad Joten aikani mietin ikä se voisi olla äädyin tiikeriin mikä tulee kiinalaisesta merkistä Wink Ja se näyttä minusta ihan mukavalta smitten smitten smitten

Heisulivei -  tämä kuulostaakin nallepuhmaisesti:

Tikru sanoo: "nimeni on tiikeri, siis T tuplaii kerien"

 smitten smitten smitten
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #100 : 26.10.2005 15:46:48 »

Tikru sanoo: "nimeni on tiikeri, siis T tuplaii kerien"

 

niiiin kerien ja vaanien smitten
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #101 : 26.10.2005 16:06:30 »

Nimimerkkini on peräisin käärmeenkantajasta=Ophiuchus. Smiley

Luin joskus luonnekuvauksen tästä kyseisestä unholaan unohdetusta merkistä ja olin aika yllättynyt miten hyvin se kuvasi minua. En ole koskaan kokenut olevani kovin jousimiesmäinen, mutta käärmeenkantaja osui ja upposi.

Siitäpä tuo nimimerkki. Smiley
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Hestia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6

Ihanasti pihalla


Profiili
« Vastaus #102 : 27.10.2005 01:09:46 »

Meinasin aluksi rekisteröityä lempinimelläni, jota myös käytän foorumeilla. Valitsin kuitenkin tämän nimen, koska se muodostuu sukunimestäni. Nimihän on myös kreikkalaiseen myyttiin kuuluva hahmo: kotilieden jumalatar, perhe-elämän suojelija jne. Niin, että varokaatten tai tulloo pannusta piähän! knuppel2
tallennettu

"Ever close your eyes, ever stop and listen, ever feel alive..."
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #103 : 27.10.2005 01:25:05 »

Yhdestä kirjasta, jonka päähenkilöön samaistuin. Ja kyseessä ei ollut Liisa Ihmemaassa.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #104 : 27.10.2005 11:58:00 »

Miten musta tuntuu, että tänne uudelle foorumille ei kirjottele läheskään samat ihmiset enää kuin vanhalle? Onko asia näin? Ihan kuin täällä olis nyt ihan uudet tyypit äänessä  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: