Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 110327 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #75 : 22.10.2005 21:30:39 »

smitten Pahoillani kun kirjoitin sun viestiisi Karoliina .  buck2 Mun koneeeni käy jostain syystä päin....  knuppel2  ja tuolle olis töitä .


Joo, ei mitään. Mä en tajua tätä munki kone temppuilee koko ajan.

T: Karoliina
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #76 : 22.10.2005 22:20:36 »

Fish, tulee tietenkin horoskooppi merkistäni, kalat.  :Smiley  Mutta kun olen yksin omien merieni ulapalla, niin olen sitten yksi kala!  smitten
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #77 : 23.10.2005 20:21:58 »

Entinen 4ever tässä ja nyt Ippuska.
Se on viime vuonna tasoa vaihtaneen äitini antama lempinimi, johtuen nimestäni Ritva. 4ever'illä kirjauduin tänne aluksi, mutta en huomannut laittaa synt.klo:naikaani, joten karttani näytti oudolta. Sittenpä vain rekisteröidyin tuolla nimellä jota käytän myös MSN:ssa ja Skypessä (ippuska4ever).
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Cleo
Vieras
« Vastaus #78 : 23.10.2005 21:29:47 »

Ehdinkin jo ihmetellä oletko löytänyt tiesi tänne..kun piti vastaamani yksityisviestiisi, mutta oli kaiken aikaa milloin mitäkin, ja sitten niihin vanhoihin yv:hin ei päässyt enää käsiksi.

Mutta tervetuloa siis näille uusille sivuille, eikös ole nuo merkki- ja aspekti"hymiöt" hienoja, samoin kuin varsinaiset hömiötkin! Cheesy coolsmiley
t.cleo nyt isolla C:llä

 jupiter aspect_con askendentti vaaka, muotoja piisaa  Tongue mutta vaakamaisesti sopusoinnussa, onneksi! 2funny angel
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #79 : 24.10.2005 04:09:16 »

Oli mulla vanhassa foorumissakin joku nimimerkki, mutten muista mikä.

Pikkuveli on musta aivan loistava nimimerkki. Ei siinä mitään sen suurempaa syväluotauksia tartteta. Kuuntelin rekisteröityessäni PMMPtä!  Cheesy

Nyt jos tällein jälkikäteen ajatellaan niin se on oikeastaan yllättävänkin onnistunut valinta nimimerkille koska oikeastikin olen pikkuveli. Mutta pikkuveljen lisäksi olen myös isoveli. Ja tottakai horoskooppimerkiltäni olen KAKSONEN.

 uglystupid2
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #80 : 24.10.2005 15:32:20 »

Tylsää...piti löytää nimi, jolle saa luotua meiliosoitteen -ilman ääkkösiä ja kohtuullisen helppo muistaa. Tiikeristä, pantterista sun muista kissaeläimistä se lähti ja jostain orvokin kautta päätyi Tiikerililjaan.  Cheesy

Vielä kun saisi liitettyä viesteihin kuvan ko. kukkasesta. En löytänyt aikanaan mitään hyvää, niin se sitten jäi...
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
anikos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


oinas


Profiili
« Vastaus #81 : 24.10.2005 15:48:42 »

Joskus 2001 tai 2002 rekisteröidyin eräälle keskustelupalstalle ja silloin mietin kivaa nickiä itselleni. Halusin jonkun, joka kuullostaa "kreikkalaiselta". Ja niin otin etunimen ja sukunimen kolme ensimmäistä kirjainta ja tulos oli tämä. Nykyään nimimerkkini alkaa olla jo tavaramerkki, en vain osaa olla muuta kuin Anikos.  Smiley
tallennettu

Emme välttämättä synny rohkeina, mutta meissä on mahdollisuus siihen. - Maya Angelou, Oinas
pohjanhelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #82 : 24.10.2005 15:51:31 »

Alunperin halusin olla pohjantähti, mutta sitten se kääntyikin pohjanhelmeksi ja onhan ne helmet sellaisia omalla tavallaa kauniita ja salaperäisiäkin. coolsmiley
tallennettu

Jousimies, kuu Rapu, nouseva Rapu
mary.ann
Vieras
« Vastaus #83 : 24.10.2005 16:30:50 »

Etunimestäni Marianne.
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #84 : 24.10.2005 16:38:28 »

..Hmmm no mulla kai se on lähtösin siintä että olen aikas kova tai koetan olla kova remppaamaan.Vaikkakin Reiskaksi mua enemmän kututaan.Mutta myös se että monet niistä nimimerkeistä joita olen kokeillut oli jo käytössä.Oikeestaan hyvä niin.Oisko nimimerkilläkin jotain ns.kohtalon sanelemaa juttua Shocked
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #85 : 24.10.2005 16:45:16 »

Nimimerkilläni ilmaisen aurinkomerkkini sekä haluan samalla kertoa, että tässä Kauriissa on potkua (johtava T-risti) enkä ole mikään tylsä sohvaperuna...
Energiaa löytyy joskus enemmän kuin pienen kylän asukkaista...

Värini on punainen, kuten myös Lohikäärmeeni väri.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
siisuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #86 : 24.10.2005 17:41:27 »

Onpa mukava lukea juttuja nimimerkeistä! Minusta nimet on aina olleet tärkeitä ja merkityksellisiä, ja se miksi mikäkin nimi valitaan, on tosi mielenkiintoista. On kiva huomata, että niin muistakin. 

Oma nimmarini on (varsin arvattavasti) väännös lempieläimestäni ja lempinimestäni. Li-päätteellä siitä tulee vielä pienempi, vaarattomampi ja hyväntuulisempi  angel
tallennettu

~~*~~
Aurinko Kaksosissa * Kuu Leijonassa * Nouseva Rapu
RambiNa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


minä se vain olen ;D


Profiili
« Vastaus #87 : 24.10.2005 19:21:55 »

mun nimi taas tuli rippileiriltä  Cool veljeeni kutsuttii ramboks yhest suust ja mua sit rambina  Smiley Smiley Smiley hihi Smiley
tallennettu

Ole oma itsesi, sillä sinua rakastetaan juuri sellaisena kuin olet <3
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #88 : 25.10.2005 15:48:33 »

hei jee onhan tämäkin tapa esittäytyä.
möh.
mietin just että kuinka kuinka rapunainen olenkaan ja vissiin aikas. no, mutta, uiskentelen siis synkronisaatioiden syvässä lammikossa, ja selitys nimimerkille on just niin päivänselvä ja valonarka kun olla ja voi...  :Smiley
ishtariin - babylonialainen sodan jumalatar, vaan myös hedelmällisyyden... myös linkitettynä venukseen ja universumiin - törmäsin varmaan ekaa kertaa umm robert anton wilsonin jossain coincidAnce-kirjoituksessa... hm, ja jo sanassa on jotain mistä pidän; se sisältää sekä minut "I" (tai silmän; I = eye), ja "star", tähden (joita katselen vaikken tunnekaan)...

ja kun mulla on sellainen itsepainettu paita jossa on tähti... ...kun yhden sunnuntain olin viettänyt juuri ishtarista lukien, niin maanantai-aamuna törmäsin kaupungilla tuttuun jonka avausrepliikki oli "onko tuo ishtarin tähti?" ja hetken aikaa oli hiljalleen halolla päähän lyöty olo, mutta nimi on sen jälkeen ollut hyvinkin läsnä ja lähellä...

ja sokerina pohjalla - löysin netistä viime viikolla kuvan ishtarista jossa hän ratsastaa leijonalla, ja mulla oli hyvin positiviisen voimakas leijonanpentu-uni noin puolisen vuotta sitten... että tuota; assosiatiivinen mieli hea hea mahdollistaa jännittävän arjen... josta sitten syntyy legendoja...

 crazy2
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
peggy
Vieras
« Vastaus #89 : 25.10.2005 19:56:18 »

"... Peggy tuntui siltä, että ei ne muut tunnu siltä miltä Peggyn "I love you":t... "   Oishan se hienoa kun olis nimimerkkinsä arvoinen... hmm... kenties?  Cheesy (sanoo aina niin vaatimaton leijona) angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: