Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tietää pitkäaikaisesta kuumeilusta?  (Luettu 22296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #15 : 15.10.2006 13:21:30 »

Hei!

Voisiko olla puhdistumisoireita? Ihan esimerkkinä: Elävään ravintoon siirtyessä voi tulla jopa kuumetta ja ripulia, kun myrkyt rupeavat poistumaan elimistöstä - saati sitten väsymystä, ihottumaa ja palelua...

Ehkä olet ryhtynyt tekemään jotain mikä puhdistaa elimistöäsi, ruokavaliomuutos tai muunlainen elämäntavan muutos?

t. Eklektikko
joka aina näkee sen hopeareunuksen synkimmässäkin pilvessä... Smiley
Linkitänpä tähän https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9907.0 tuolla toisaalla käytyä pohdintaa aihetta sivuten/koskien  :Smiley Huh
Kyllähän kokonaisvaltainen puhdistuminenkin on melkoinen prosessi  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 15.10.2006 14:04:30 »

Kiitos Ippuska. Antoi ajattelemisen aihetta tuokin. Onko minulla siis menossa jokin pitkäaikaisempi puhdistumisen ja henkistymisen kausi?
Olen ihan oikeasti viime aikoina miettinyt juuri elämän mielekkyyttä, esim. työn ja uran alueella. Tekisi mieli tehdä jotain, jolla on suurempi tarkoitus kun vain rahan ansaitseminen.

Hahaa, minulla tuleekin ensi vuonna tr.  chiron MC:lleni eli sehän tukee ajatusta että pääsen toteuttamaan jotain uutta, parantajapuoltani työelämässä... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 15.10.2006 15:52:42 »

Kiitos Ippuska. Antoi ajattelemisen aihetta tuokin. Onko minulla siis menossa jokin pitkäaikaisempi puhdistumisen ja henkistymisen kausi?
Olen ihan oikeasti viime aikoina miettinyt juuri elämän mielekkyyttä, esim. työn ja uran alueella. Tekisi mieli tehdä jotain, jolla on suurempi tarkoitus kun vain rahan ansaitseminen.

Hahaa, minulla tuleekin ensi vuonna tr.  chiron MC:lleni eli sehän tukee ajatusta että pääsen toteuttamaan jotain uutta, parantajapuoltani työelämässä... 

Olepa hyvä  smitten
Niin, sitähän on nyt "liikkeellä" - liittyen elämään ja evoluutioon  Wink smiley6600 smitten
Mielesikin jo haikailee sen uuden perään, oman jutun/mielekkään tekemisen löytymiseen  Cheesy
ONNEA  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #18 : 15.10.2006 17:01:53 »

... Elämänilolle kiitos mielenkiintoisesta linkistä! ...
Tässä meidän talossa tuskin on hometta. Tämä on 90-luvulla rakennettu.
... Ei myöskään työpaikalla pitäisi olla mitään. Tilat ovat siistit ja varsin uudet. Puiset parketit tosin on. Henkinen paine töissä on kova ...
Stressi.
... kuumeilun lisäksi minulla on vilunväristyksiä, näkö on huonontunut ja teen kirjoitusvirheitä. ...
Ja epämääräistä väsymystä on toisinaan. Ja unettomuutta. Ja ehkä olen viime aikoina hermostunut tavallista useammin. ...
... Noista amalgaameista otan kyllä selvää.

Hei "Kaurisenergiaa"


Kiva, jos sait jotakin irti antamastani linkistä.

Kosteusvaurioita on nykyisin
jopa aivan uusissakin taloissa,
koska tehdään rakennusvirheitä ymv.

Ehkäpä stressaava työtahti on kaiken takana
- stressi aiheuttaa
- unettomuutta
  - unettomuus -> väsymystä
  - väsymys -> uupumusta ja hermostumista
- jne.

Vilunväristykset, näön huononeminen ja hermostuminen
sopivat kyllä amalgaami-myrkytyksen oirekirjoon,
mutta sopivat myös moniin muihinkin sairauksiinkin

Oireet voivat tulla myös
jonkin lääkeaineen sivuvaikutuksena
- tarkista lääkeaineesi


Koska olet saanut viimeksi jonkin rokotteen?

Onko sinulla montakin amalgaamipaikkaa (http://ramsat.net/forum/smilies/smilies_05/114.gif)
- koska olet käynyt hammaslääkärissä



 smitten   Elämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #19 : 15.10.2006 23:23:36 »

Kiitos tästä topicista  smitten

Olen laittanut viimeaikaisen totaaliuupumuksen, näköhäiriöt, näpyhäiriöt yms. astrologisten ilmiöiden (Oman T-ristin aktivoituminen yms) ja stressin piikkiin. Viikonlopun aikana oireet vähän hellittivätkin.

Mutta - työpaikallani yläkerrassa oli päässyt tapahtumaan vesivahinko, mikä huomattiin vasta äskettäin - ja siellä oli jo ollut reippaasti homekasvustoakin  Smiley

Katsotaan siis onko silmäni kuin vereslihalla loppuviikosta, tällöin syynä onkin home - not so sweet.  Cheesy
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #20 : 17.10.2006 20:52:18 »

Minulla on myös tutkittu samaa asiaa. Olen juossut vaikka missä kokeissa mutta mitään syytä kuumeiluuni ei ole löytynyt... Ja välillä oloni on ihan ok ja välillä alkaa taas tuo kuumeilu. Tunnistan nuo oireesi hyvin; väsymys, kömpelyys (kirjoitusvirheet), keskittymisvaikeus ja uniongelmat.
Mitään varsinaista syytä en koskaan ole noille oireille löytänyt. Stressiin reagoin nostamalla itselleni kuumeen, samoin ilmeisesti masentuneisuuteen tms.

Ainakin minun kehoni on todella tarkka kaikesta; menen välittömästi "epävireeseen" jos vähänkin annan jossain asiassa periksi, syön tai nukun huonosti, tai tyhmäilen tms.

Olen yrittänyt säännöllistää elämääni liikunnan ja riittävän levon myötä. Huomaan myös, että jos elämässäni ei ole mitään mielekästä uutta tms. nostan itselleni kuumeen ja alan oireilla.

Nyt taas menossa tämä kuumeilu -kausi, johtuen monien asioiden summasta.

Mitään paikkoja minulla ei ainakaan ole, enkä pitäisi olla altistuneena homeellekaan tms.
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #21 : 18.10.2006 11:38:21 »

No, jopas jotakin?! En olekaan yksin näiden omituisten oireideni kanssa!  idiot2

Neljättä viikkoa pientä lämmönnousua päivittäin. Alkuun oli myös pientä nivelkipuilua, mutta se on nyt ainakin toistaiseksi poistunut. Kaikki mahdolliset kokeet on otettu, reumaa myöten ja mitään vikaa ei löydy.   Huh Olin toissaviikolla muutaman päivän sairaslomallakin -otin sen vähän niinkun stressilomana, mutta eipä se kuumetta poistanut. Kotona taikka työpaikalla tuskin on hometta, ei ole edes syytä epäillä.

Tämä häiritsee normaalia elämää siinä mielessä, että liikuntaa ei paljon uskalla harrastaa -eikä aina jaksakaan. Eilen menin uhallakin jumppaan, kun oli virkeämpi olo ja sen huomaa nyt! Olin aamulla herätessäni aivan tolkuttoman väsynyt enkä meinaa herätä tänään ollenkaan.

Eikö tähän tosiaankaan auta kuin aika...Huh
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #22 : 18.10.2006 17:18:43 »

Oho! Meitä on useampia! Toivottavasti keksitään se oikea syy oireiluun.

Tuossa Elämänilo kyselit lääkkeistä. Minä en käytä säännöllisesti mitään lääkkeitä.

Mitään varsinaista syytä en koskaan ole noille oireille löytänyt. Stressiin reagoin nostamalla itselleni kuumeen, samoin ilmeisesti masentuneisuuteen tms.

Ainakin minun kehoni on todella tarkka kaikesta; menen välittömästi "epävireeseen" jos vähänkin annan jossain asiassa periksi, syön tai nukun huonosti, tai tyhmäilen tms.

Olen yrittänyt säännöllistää elämääni liikunnan ja riittävän levon myötä. Huomaan myös, että jos elämässäni ei ole mitään mielekästä uutta tms. nostan itselleni kuumeen ja alan oireilla.

Tuon voin täysin allekirjoittaa. Minullakin keho oireilee juuri noin. Kesä ja alkusyksy meni hyvin, ei mitään oireita, mutta nyt alkoi tiukka työkeikka, ja elimistöni ikään kuin yrittää ilmoittaa että tämä ei ole sinulle sopivaa... Työssä on kyllä stressiä tarpeeksi.

Minulla on menossa juuri se rankin vaihe, kun lapset ovat pieniä ja uralla pitäisi edetä, samaan aikaan olla lasten kanssa ja itsestä huolehtiminen meinaa jäädä... sekin aiheuttaa stressiä.

Höh, noinkin pieni teksti ja huomasin jo kirjoitusvirheitä...  Angry
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 17:21:27 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astraali
Vieras
« Vastaus #23 : 19.10.2006 20:25:30 »


Minulla on menossa juuri se rankin vaihe, kun lapset ovat pieniä ja uralla pitäisi edetä, samaan aikaan olla lasten kanssa ja itsestä huolehtiminen meinaa jäädä... sekin aiheuttaa stressiä.

 Grin heh, minulla täsmälleen sama tilanne!
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #24 : 22.10.2006 14:46:51 »

Yksi syy kuumeen nousuun ilman varsinaista flunssaa voi olla poskiontelotulehdus. Itse tiedän heti, jos kuume nousee ilman sen kummempia flunssaoireita, että nyt tulehdus taas nostaa päätään.  Sad

Tosin siihen pitäisi liittyä kipua, paineen tuntua silmien alla, nenän molemmin puolin. Itse muistan ensimmäisen kerran poskiontelotulehduksen saaneena, että en tuntenut mitään. Joten sekään ei aina pidä paikkaansa.

Tämä voi olla ainakin joskus syy kuumeiluun, mitä ei heti huomaa tarkastuttaa. Smiley Smiley 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 28.10.2006 19:50:08 »

Astrofriikki, kiitos, joo, voi se tuokin olla. Muistan kun kerran minulla oli ollut tuota kuumeilua ja menin sitten lääkäriin, joka totesi että minullahan on korvatulehdus, ollut jo pitemmän aikaa.
Eli tulehdus pitää tuota kuumetta yllä.

Mutta, tässä asiassa taisin löytää syyn: Minulla on nuorin lapsi alle 2-vuotias, ja hänen syntymänsä jälkeen lääkäri määräsi minulle lääkkeet synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Mutta enhän minä niitä popsinut vaan laitoin roskiin. Voipi olla, että minulla on vielä tuota synnytyksen jäkeistä masennusta ja joudun ehkä hankkimaan uudet lääkkeet.
 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #26 : 28.10.2006 23:45:15 »

Aiheesta hiukan poiketen; mistä voisi johtua pitkäaikainen alilämpöisyys? Aina kun mulla on kuumeinen olo, mittari näyttää 35,5. Mittari ei ole rikki, on jo toinen menossa. Pää tuntuu kuumalta ja posket ovat yleensä ihan punaiset, joka paikkaa kolottaa jne jne. Lääkärille en jaksa enää asiasta mainita, sillä kommentit ovat olleet todella alentuvia. Olen vakuuttunut että tämäkin on oire jostain, mutta kun en tiedä mistä.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #27 : 29.10.2006 11:46:40 »

No mulla oli ennen (-> ~vuosi sitten??) normaali lämpö 36,7 mutta nyt asteen verran alhaisempi! Melko paljon pudonnut ja ne hot-hot puuskat senkun lisääntyy  :Smiley
Johtuu varmaan menopaussista  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #28 : 29.10.2006 13:24:47 »

No mulla oli ennen (-> ~vuosi sitten??) normaali lämpö 36,7 mutta nyt asteen verran alhaisempi! Melko paljon pudonnut ja ne hot-hot puuskat senkun lisääntyy  :Smiley
Johtuu varmaan menopaussista  Wink

Iän puolesta voisi johtua menopaussista, mutta kun tämä alilämpöisyys on vaivannut jo yli 10 vuotta. Olen kysynyt lääkäriltä tästä monta kertaa ja aina vastaukset ovat yhtä asiallisia; kuumemittari rikki, miksi mittaat kuumetta niin usein, no sä olet varmaan sellainen iso matelija (Huh) jonka lämpö vaihtelee yleisen lämpötilan mukaan jne jne, tässä valikoima parhaita kommentteja. Kai mä sitten siirryn horrokseen kun talvi tulee, harmi vaan että laskut pitää maksaa silloinkin eikä työnantaja varmaan hyväksy talviuni-poissaoloa...
Eihän sillä muuten mitään väliä ole minkä lämpöinen on, mutta kun olo on huono  crazy2
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 29.10.2006 13:42:23 »

... ne hot-hot puuskat senkun lisääntyy  :Smiley
Johtuu varmaan menopaussista  Wink

Hei "Ippuska"


Luontaistuotteista saa apua
- "Pohjan akka" ja "Mulimen" tippoja ovat jotkut kehuneet
- ei omakohtaista kokemusta

Parhaan avun saat tietty Klassiselta homeopaatilta,
jolloin tulee hoidetuksi ns. kokonaisvaltaisesti
yhtä valmistetta käyttäen,
joka on juuri sinulle henkilökohtaisesti
haastattelun perusteella valittu

- omakohtainen kokemus

(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Activities/soaking.gif)

Vyöhyketerapiasta saa myös apua
ymv. vaihtoehtoishoidoista



Klikkaa
IHME VAIHTOLÄMPÖ


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 13:49:10 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: