Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihme vaihtolämpö?  (Luettu 12405 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 30.09.2006 18:57:23 »

En tiedä kuuluuko tää tänne, mutta oon nyt parina päivänä kokenu kummia lämpövaihteluita. Otsa, posket ja muu keho voi olla kuuma, mutta sormenpäät on jääkylmät.

Ensin voi olla tuskasen kuuma ja suorastaan hiki sitten yhtäkkiä hytisee kylmästä.

Ei mulla tietääkseni oo kuumetta eikä oo sellanen kuumeinen olo. Mitä ihmettä tää on?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2006 21:27:13 »

Tyttäreni on kiuketellut samaa  idiot2 tänään kaupassa minulle esiteltiin kohtia, joista nousi kuumaa  Shocked
Pistin huomioinhaun piikkiin... näin aluks ainaki  Grin
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #2 : 30.09.2006 21:30:35 »

Voihan se olla sitäkin, kun kehostoomme tuodaan niitä uusia energioita niin solumme joutuvat kovalle koetukselle sen tähden, että värähtelevät nyt eri taajuudella kuin se se uusi energia. Joten tavallaan solut reagoivat siten, kuin olisi "kuume" eli jotakin vierasta kehossamme. Ja samalla muutetaan myös sellaisia asioita kehostossamme kuin hormoonituotantoa, joten sekin tuntuu juuri noin.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 30.09.2006 21:42:36 »

Onko tämä nyt siis sitä "valokehon rakentamista"?  Huh  Shocked

Jaspis, no voi olla että minäkin oon sitte vaan huomionhakunen.  Lips Sealed Grin
Mutta en oikeesti laittais sen piikkiin. Ei se sitä oo eikä muuten oikeesti tunnu mukavalle.  Undecided
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2006 21:47:33 »

Apua,anteeks Lija-82! En tarkoittanut sinua vaan sitä tilannetta kaupassa ja tuon neidin änkkäämistä  buck2
Kaverei?  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 30.09.2006 21:55:23 »

Juu kaverei  smitten

en edes ajatellu, että tarkotit mua  Smiley

vaikka okei myönnetään oon mä vähän huomionhakunen, mutta sehän on vaan tervettä... eikö?  :Smiley  laugh
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #6 : 30.09.2006 21:57:52 »

Onko tämä nyt siis sitä "valokehon rakentamista"?  Huh  Shocked

Ihan sitä itteensä on, koska sitähän se juuri tarkoittaakin - se Valokeho - että energioita muutetaan niiden teoilla kirkkauttamme esiin tuomaan eli töhnät tai "kuonat", jos sen paremmin sanon, tehdään siten uudeksi uusin energioin.
Kehomme vain reagoin nytkin vielä eri tavoin erilaisiin taajuuksin, koska tottunut on van niihin "maatason" muutoksiin ja nyt tehdään sille aidolle Valollemme teot.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #7 : 30.09.2006 21:59:20 »

Itselläni ei kylmän tunnetta ole tullutkaan.

Jos miettii ValoMinää ja reikiä, niin eikös tuo ole normaalia. Minullakin on rintakehä tulessa ja välissä muukin keho. Sormet ovat välissä kylmät sekä varpaat.

Sorry, pikku huppeli, mut nyt oli aika vastaan kävellä  Wink smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #8 : 30.09.2006 22:02:09 »

Itselläni ei kylmän tunnetta ole tullutkaan.

Jos miettii ValoMinää ja reikiä, niin eikös tuo ole normaalia. Minullakin on rintakehä tulessa ja välissä muukin keho. Sormet ovat välissä kylmät sekä varpaat.

Sorry, pikku huppeli, mut nyt oli aika vastaan kävellä  Wink smitten

Rintakehäsi paloa ei ehkä voisikaan muutoin kuvata kuin sanoin - se uusi Luojamme sydämen "lähetin" ON!  Wink Smiley Joten sen tähden yösikin niin "kummallisia" on, koska tekevät koelähetykselle jo tekoja!  :Smiley smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #9 : 30.09.2006 22:34:47 »

Rintakehäsi paloa ei ehkä voisikaan muutoin kuvata kuin sanoin - se uusi Luojamme sydämen "lähetin" ON!  Wink Smiley Joten sen tähden yösikin niin "kummallisia" on, koska tekevät koelähetykselle jo tekoja!  :Smiley smitten

Kyllä juu. Mielestäni rinnan lämpötila ei ole ainakaan huomattavasti korkeami kuin muualla. Kehossani se vain tuntuu kuin rintani saunassa olisi. (Vai miten se pitäisi sanoa).

Silloin kun rinta on tulessa ja laittaa käsituntoelimet lähelle, tuntee kuinka potkii  smitten

Tavallaan ikuinen reiki everyone

Ja viimeiseen kysymykseen ilveily vastaus
T: tv-luvan maksanut  2funny
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #10 : 30.09.2006 22:58:40 »

Jaa oisko se tätätätätätätä sitten, jo monen monta aikaa olen pähkinyt sitä miten kuuma on koko ajan vaikka huonelämpö ei ees korkea. Aivan hirvee kuumotus, muttei hiki sentään. Lähinnä selittämätön sydeemi tuo, mutta jos se nyt tätä oisi niin selitys tulisi sille uteliaalle mielelle.

Kuumennelkaa toisianne Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #11 : 01.10.2006 08:57:17 »

Jaa oisko se tätätätätätätä sitten, jo monen monta aikaa olen pähkinyt sitä miten kuuma on koko ajan vaikka huonelämpö ei ees korkea. Aivan hirvee kuumotus, muttei hiki sentään. Lähinnä selittämätön sydeemi tuo, mutta jos se nyt tätä oisi niin selitys tulisi sille uteliaalle mielelle.

Kuumennelkaa toisianne Smiley

Kollektiiviset vaihdevuodet?
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #12 : 01.10.2006 10:54:46 »

Elä muuta! Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2006 11:10:14 »

.........

Kuumennelkaa toisianne Smiley

Kollektiiviset vaihdevuodet?
Olen tosiaankin ihmetellyt moista ääri-ilmiötä ja pistänyt muitta-mutkitta "mummokuumeeni" piikkin, mutta että teillä nuorillakin  Cheesy 2funny Kiss
No ollaan me niin yhtä, niinyhtä  angel laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #14 : 01.10.2006 11:35:08 »

Tuo "mummutauti" onkin varsinaisesti jo ohi mennyt minultakin, koska se lapsenlapseni lähti kotiinsa eilen.  :Smiley
Vaan sellaiset olisivat terveisiseni, etteivät tästä enää "pahene" ne vaihdevuodetkaan teille vaan muutamme ne "viihdevuosiksi".  Cheesy smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: