Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tavallisista korteista ennustaminen?  (Luettu 18880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« : 20.05.2006 12:31:42 »

Hei!

Uutena jäsenenä alan välittömästi utelemaan pelikorteista ennustamisesta. Vieläkö sitä harrastetaan? Itse olen   niistä hyvin kiinnostunut, ja mielelläni ottaisin vinkkejä ja linkkejä vastaan tältä alalta! Smiley

Oma isoäitini ja hänen äitinsä olivat aikoinaan hyvinkin menestyksellisesti katsoneet korteista, ja uskoisin minullakin olevan kykyä siihen. Valitettavasti en vain oikein tiedä, mistä aloittaisin... Undecided
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.05.2006 13:09:14 »

...harrastetaan..
Nerys Dee,korteista ennustaminen
yhessä tavassa jätin kutosta pienemmät kortit poies ja muutamat merkitykset ovat syöpyneet päähäni omalla tulkinnalla
ristit ja ruudut toisissa tulkinnoissa ristiriitaiset,raha ja työ,
Tamara Maunosen unikirjassa lyhyt ja hyvä tulkinta pelikorteille,
uniin ja elävään elämään,
numerologia mukaan niin aina enemmän saa irti,
musta imee itseensä,punainen on ulospäin suuntautuvaa energiaa noista väreistäkin,eli maista
siihen syntyy oma intuitiivinen tuntuma tulkinnasta
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2007 23:15:05 »

http://www.cafeastrology.com/fortunetellingcards.html

Tuolla on jotain pelikorttien merkityksestä. Kun kelaat alaspäin kohtaan "The Spreads" on esimerkkejä miten voit toimia.
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 14.03.2007 00:14:57 »

Jo vain! Jos löydän kirjoittamani muistiin panot
pelikorteilla ennustamisesta, niin muistan tätä ketjua. Smiley
Suuri guruni ja opettajani selvänäössä on aivan haka
katsomaan korteista ja käyttää nimenomaan
pelikortteja kuutosesta ylöspäin ja ässiä. Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.03.2007 09:02:54 »

juuh...itse "ennustanut" jotenkin tuo sana nyt ei tunnu omalla kohdalla ihan oikealta mutta ihan tavallisistakin korteista kauan. vinkiksi voisin sanoa että käyppäs katsomassa vaikka unio mystican sivuilta sieltä löytyy myös tuohon aiheeseen ainakin pari oikein kattavaa ja opettavaa kirjaa...sit ei muuta kun opetteluun onnea...

nuo mainitsemani kirjat ovat kuulemma ihan hyviä..itseltäkin löytyy toinen vaikka en ole sitä kyllä edes koskaan aukaissut kun ei ole tarvetta...noihin mihinkään kortteihin kun en juurikaan ohjekirjoja omista vaan tämä on itselle sellainen kutsumus joka on vaan aina suvussamme ollut...
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 09:11:12 kirjoittanut Jadeania » tallennettu

höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.2007 19:25:16 »

Heippa coolsmiley
Ajattelinpa nyt tähän ketjuun laittaa pyyntöä kortti-katselmuksesta. Jos täällä sattuisi sellaisen taitajaa olemaan? Smiley Erityisiä kysymyksiä minulla ei nyt ole, mutta sellaisen "yleisluontoisen" voisi joku ystävällinen, ehtiväinen tehdä Wink
rakkaus, rakkaus...ja sen kuviot kiinnostaa tietysti aina!  :Smiley
kiitosta smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 16.05.2007 16:34:33 »

Heippa coolsmiley
Ajattelinpa nyt tähän ketjuun laittaa pyyntöä kortti-katselmuksesta. Jos täällä sattuisi sellaisen taitajaa olemaan? Smiley Erityisiä kysymyksiä minulla ei nyt ole, mutta sellaisen "yleisluontoisen" voisi joku ystävällinen, ehtiväinen tehdä Wink
rakkaus, rakkaus...ja sen kuviot kiinnostaa tietysti aina!  :Smiley
kiitosta smitten



voisin sen yv:nä pyytämäsi jutun tehdä tavallisia korttejakin apuna käyttäen jos vain haluat?
tallennettu

Macy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #7 : 26.01.2013 10:45:21 »

Kysyin tätä jo jossain toisessa keskustelussa, mutta nyt en enää löydä sitä mistään.

Eli olen lukenut korteista ennustamiseen ohjeita ja korttien merkityksiä, mutta mietin, että voiko niillä olla eri merkitys, kuin mitä näissä netissä pyörivissä ohjeissa sanotaan?

Kävin tällä viikolla korteista ennustajalla ja se puhui risti kuutosen kohdalla lapsesta. Sanoi, että risti kuutonen tarkoittaa aina lasta.
Kuitenkin näissä ohjeissa mitä olen nähnyt risti kuutonen tarkoittaa aina lyhyttä matkaa, onnistumista töissä tms.

tallennettu
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #8 : 27.01.2013 22:55:07 »

Kysyin tätä jo jossain toisessa keskustelussa, mutta nyt en enää löydä sitä mistään.

Eli olen lukenut korteista ennustamiseen ohjeita ja korttien merkityksiä, mutta mietin, että voiko niillä olla eri merkitys, kuin mitä näissä netissä pyörivissä ohjeissa sanotaan?

Kävin tällä viikolla korteista ennustajalla ja se puhui risti kuutosen kohdalla lapsesta. Sanoi, että risti kuutonen tarkoittaa aina lasta.
Kuitenkin näissä ohjeissa mitä olen nähnyt risti kuutonen tarkoittaa aina lyhyttä matkaa, onnistumista töissä tms.

Juu ei todellakaan pidä paikkaansa, että risti 6 tarkoittaa aina lasta. Se tarkoittaa menestystä ja on kehoittava kortti yrittämään, mutta se pitää tulkita tilanteeseen ja kysymyksiin sopivaksi, muuten ei ennustelut onnistu.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9 : 28.01.2013 09:17:14 »

kyllä munkin korteissa risti kutonen meinaa lasta. Jos kutosia tulee 2, merkitys muuttuu sitten väsyttäväksi matkustamiseksi... ja esim 4 kutosta on suuri muutos, muutto, matka.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: