Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: DMT  (Luettu 33183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #30 : 28.08.2014 08:34:07 »

http://galacticconnection.com/artist-got-cancer-pineal-gland-paintings-will-leave-speechless/
https://www.flickr.com/photos/shawnthornton/sets/72157627356593056/

Hmmh, taas törmäsin uutiseen DMT:stä, jänskää. No kuitenkin, aikamoinen tarina. Sai taidekoulussa syövän käpylisäkkeeseen ja tuli vaan taiteellisemmaksi. Sama lisäke mikä liitetään kolmanteen silmään ja juuri DMT:hen. Melkoista Picasso-settiä tuo taide näyttäisi olevan. laugh No ehkä tuosta saa taas vähän vinkkiä johonkin suuntaan aiheen tiimoilta...
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #31 : 28.08.2014 12:35:03 »

Pysyn kaukana aineesta.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 05.09.2014 13:51:07 »

Ihan ketjun aloitusviestistä tuli tämmöistä mieleen:

Jos DMT on 'henkisyysmolekyyli' ja se kuuluu niihin aineisiin joita ihmisaivot itsekin tuottavat, niin olisiko sitten niin, että ne jotka ovat hengellisiä /kokevat hengellisiä kokemuksia tuottavat sitä ihan itse aivoissaan enemmän kuin ne, jotka eivät koe?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #33 : 05.09.2014 23:20:38 »

Samansuuntaista mietiskelin. Onko sulla jotain jatkoajatuksia tästä?


(Tuossapa se olikin heti kolmannessa viestissä: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=67838.msg396579#msg396579)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2014 23:23:43 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #34 : 06.09.2014 00:12:11 »

Ind1, hienosti kirjoitettu! Smiley

Mun mielestä on nimenomaan olennainen kysymys onko ne jutut vain meidän aivoissa (enkä laita vain-sanaa lainausmerkkehin), vaiko ihan oikeasti reaalitodellisuutta.

(Köh... köh...) Yoga-suutrain mukaan aistikokemuksellinen(?) maailma lakkaa olemasta sille, joka on saavuttanut yoga-harjoitusten päämäärän, kaivalyan* eli eristyneisyyden (kutsutaan myös mm. valaistumiseksi). Niinpä voitaneen sanoa, että niinkutsuttu reaalitodellisuus on lopulta vain aistien luoma harha eikä siinä mielessä oleellisesti eroa siitä, että jotkin kemialliset yhdisteet avaavat portit fantsuille kokemuksille??

 Lienee fakta, että esim. rakastuneelle "reaalimaailma" näyttää melko erilaiselta kuin syvän masennuksen alhossa kärvistelevälle. Tuo ero selittynee pääasiassa aivokemiallisilla jutskilla?? "Normaalitilassa" olevalle immeiselle maailma näyttäytynee
sellaisena että se parhaiten tukee karman realisoitumista.

* kaivalya    n. (fr. %{ke4vala}) , isolation Va1m. ; absolute unity Veda7ntas. BhP. ; perfect isolation , abstraction , detachment from all other connections , detachment of the soul from matter or further transmigrations ,
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #35 : 06.09.2014 00:19:34 »

Suattaapi olla vuan suattaapi olla olemattakkii... :Smiley
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #36 : 09.09.2014 07:59:38 »

Oli miten oli, niin mieluiten pysyn sen aivojeni luontaisesti tuottaman dmt:n parissa.  Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #37 : 09.09.2014 14:06:46 »

Onkohan mahdollista että kesken polkupyörällä ajon DMT:a vapautuu aivoissa, ja näkee olennon jota ei voi olla, ja kuitenkin pystyy koko ajan ajamaan? :Smiley

Miten arvioisitte tätä, voiko selittyä dmt-n tai muun vastaavan avulla?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 09.09.2014 14:09:19 »

Kaipa sitä DMT:tä voi vapautua missä tilanteessa tahansa... toisaalta näkyjä voinee nähdä myös ilman sitä? Gaia-energia on nykyään kuulemma helpommin ihmisten nähtävissä ja koska kyseinen energia on moniulotteista, joutuvat fyysisen tason aivomme tekemään siitä jokainen oman yksilöllisen tulkintamme, eli maahiset, keijut yms. luonnonhenget ovat kaikki sitä samaa gaia-energiaa, eri ihmisten aistit/aivot vain tekevät siitä omia tulkintojaan ja niille annetaan eri nimiä, vaikka se on kaikki sitä samaa energiaa.

Pikagooglauksella löytyi myös tieto, että melatoniinin ja tryptofaanin nauttiminen lisää DMT:n omaa tuotantoa.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2014 14:11:13 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #39 : 09.09.2014 15:53:09 »

Kiitos arvioinneista, Ekle.

Niin, asialle tuskin on helposti löydettävissä yhtä varmaa selitystä. Ehkä se jää elinikäiseksi mysteeriksi. Sitä vain tässä mietin, voiko vaikutus olla hyvin lyhytkestoinen (joitain kymmeniä sekunteja tai sen suuntaista), ja muutoin ei mitään radikaalia vaikutusta. Ajoin siis pyörällä ja yhtäkkiä näin ihmisen josta heti tiesin että tuo ei ole ihan tavallinen, että hän on toisesta maailmasta, eli ns. avaruuskaveri. Hän piti katseensa alhaalla kunnes olimme ihan parin metrin päässä toisistamme, jolloin hän yhtäkkiä katsoi suoraan minua silmiin ja hymyili koko olemuksellaan. Sitä on vaikea selittää mutta ehkä täällä moni on kokenut vastaavaa. Olen muuten joskus ennenkin kertonut tämän täällä jossain avaruuskaverit-aiheessa, koska pidin sitä pitkään ehdottomasti aitona kohtaamisena. Hänellä oli erittäin suuret silmät (ehkä 1,5...2-kertaiset verrattuna meihin).

Voi olla että kokemus oli vain minun aivoissani. Muuten olo oli suht. normaali, en siis nähnyt tai kokenut mitään muuta erikoisen ihmeellistä. Tila tuntui paljon isommalta (eli se kevyenliikenteenväylä tuntui moninkertaisesti leveämmältä kuin se oli), ja jatkaessani matkaani (pysähtymättä) huomasin että olo oli erikoisen kevyt ja huoleton, vaikka muuten olin kroonisesti stressaantunut silloin. Keveys ja huolettomuus laantuivat matkan aikana, ehkä noin puolessa tunnissa tai sitä luokkaa.

Siinä stressissä ehkä on koko homman selitys, vai mitä arvelette? En siis juuri sillä hetkellä ollut erityisen stressaantunut, vaan sitä oli ollut pitemmän aikaa. Ufohommista olin silloin erittäin kiinnostunut.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #40 : 10.09.2014 11:10:51 »

Kuulostaako tämä teistä DMT-tripiltä?

Ainakin kun vertaan dokkareissa kerrottuihin matkakuvauksiin, niin onhan siinä jotain samaa, mutta olin kuitenkin vahvasti maan pinnalla, en jossain muualla.

Ehkä se oli joku muu mielenhäiriö? Voiko hulluuskin selittyä näillä kehonsisäisillä psykedeeleillä?

En ole tästä puhunut terveydenhuollon ammattilaisille. Siinä on omat riskinsä. Kun ei se asia mitenkään häiritse elämää. Kerran se vain tapahtui kauan sitten. Jos niitä alkaisi päivittäin vilistää joka paikassa niin sitten kyllä menisin ihan suosiolla suljetulle.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 10.09.2014 11:13:38 »

Entäs jos se olikin ihan oikea kohtaaminen avaruusihmisen kanssa? Tai luonnonhengen näkeminen? Kumpikaan näistä ei vaadi DMT:tä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #42 : 10.09.2014 11:30:39 »

En sulje pois niitäkään. Mulle on ok jos kyse oli oikeasta avaruusihmisestä, ja jos se oli joku erikoinen luonnonhengen ilmentymä niin sekin on mulle ok. En kuitenkaan pidä havaintoani todisteena jonkin olemassaolosta.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #43 : 17.09.2014 12:33:13 »

Laitetaanpas tänne, kun sattui eteen:

http://galacticconnection.com/3-common-mental-health-issues-treatable-psychedelics/

Aiheeseen liittyen ja ajatuksia herättämään. Kai tuossa on hyvä pitää mielessä, että minimaalinen määrä myrkkyä on itseasiassa vastalääke. Alkaa nuo tiedemiehet ja tohtoritkin päästä tutkimaan kiellettyjä asioita, toivottavasti kehitys vie hyvään suuntaan. On tuo alkoholismikin jotenkin niin alitajuinen ja pakonomainen ongelma, että kai noilla eri näkökulmilla mitä varmasti noista psykedeeleistä tulee, voi saada hyväksyttyä itsensä ja maailman tuomitsematta tai voivottelematta jatkuvassa kierteessä.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #44 : 17.09.2014 13:22:16 »

Kiitos linkistä! Tärkeä aihe. Sitä tosiaankin pitäisi tutkia. Mä en siis väitä että psykedeeliterapia välttämättä olis kokonaisuudessaan hyvä juttu, ainakaan kaikille. Voi olla tai voi olla olemattakin. Nimenomaan pitäisi tutkia sen hyödyt ja haitat. En jaksanut lukea juttua vielä tarkkaan. Oon kuullut huhuja että muutaman kerran vuodessa jos syö sieniä niin ei masennus uusiudu, ja määräksi riittäisi pienempi kuin huumaava annos. Mutta nää on näitä hippien puheita...

Tässä kohti mä uskon että lääketehtaat ei olisi yhtään mielissään jos masennus- ja mielialalääkkeet voisi edes pieneltä osin korvata joillain sienillä tai halvemmalla kemikaalilla. Tämä siis ei välttämättä tarkoita että olisi joku salaliitto tai että sienet todella toimisi lääkkeenä paremmin kuin nyk. lääkkeet.

Miksi tuossa artikkelissa on kuvituksena kärpässieni? crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: