Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valde ja Senisa  (Luettu 23403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #30 : 05.09.2014 09:54:50 »

Erikoinen reaktio. J

Mielestäni turhaa poistua foorumilta kokonaan ja poistaen ketjut. Valde sai kritiikkiä, mutta Senisalla oli hyvä tahto ja yritys. Lisäksi hänellä oli paljon hyviä juttuja täällä.

No, hänellä oli varmaan omat syynsä. Mikäli Valde oli valon henki, Valde ei olisi halunnut aiheuttaa Senisalle tälläistä pahaa mieltä. Vai aiheuttiko sen joku foorumilainen?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #31 : 05.09.2014 11:12:48 »

Miten Senisa voi, onko kaikki hyvin?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #32 : 05.09.2014 12:16:36 »


Valoa ja rauhaa!  smitten angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #33 : 05.09.2014 18:42:19 »

Voi ei, Senisa auttoi minua todella paljon, onpa kurjaa  Cry
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #34 : 05.09.2014 21:10:36 »

Jahaa  Sad

Senisa auttoi myös minua ja harmi, että lähti tällä tavalla foorumilta. Jokaisen oma valintahan se on.

Minun mielestäni kuitenkaan ketjun aloittajalla ei pitäisi olla tälläistä poistanta valtaa. Nyt monet tärkeät viestit hävisivät tuhkatuuleen. En minä ollut niitä kopioinut ylös itselleni. Enkä ymmärrä mikä syy tähän voi olla muutenkaan. Jos selvisi, että yhteydessä ovat olleet valheen henget (?) niin siitäkin voisi ilmoittaa? Mut minusta tuollaiset melkein 100 sivun ketjut eivät enää ole vain sen aloittajan omia ja valittavissa milloin poistelee noin vaan niin..  Angry

Voimia kuitenkin Senisalle tulevaan ja kaikkea hyvää jos lukee vielä tämän.
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #35 : 05.09.2014 23:09:12 »

Jahaa  Sad

Nyt monet tärkeät viestit hävisivät tuhkatuuleen. En minä ollut niitä kopioinut ylös itselleni.


Tämä ketju "Kanavoin henkiopastani. Kysy, niin opitaan yhdessä." voi löytyä vielä välimuistista .. eli tee Googleen haku  ja lisää oma nimimerkki siihen

Kanavoin henkiopastani. Kysy, niin opitaan yhdessä. Sydänpuu

Tuloksen alhaalta löytyy teksti

Pyrimme näyttämään vain kaikkein osuvimmat hakutulokset, joten olemme poistaneet joitakin aikaisemmin jo näytettyjä tuloksia (1) vastaavia tuloksia.
Voit halutessasi tehdä haun uudelleen ja sisällyttää siihen myös poisjätetyt hakutulokset.


Klikkaamalla sinisellä olevaa tekstiä saadaan näkyviin lisää tuloksia

Jokaisen isomman otsakkeen alta löytyy pienempi otsake esim "www.astro.fi/forum/index.php?topic=64654.910;wap2" ja sen perässä on nuoli alas josta löytyy - Välimuistissa, sitä klikkaamalla voidaan sitten lukea cachea ...  ehkä tarvittavat sivut löytyvät sieltä Wink
« Viimeksi muokattu: 05.09.2014 23:11:02 kirjoittanut Iko » tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #36 : 06.09.2014 22:33:46 »

Tosi ikävää, ja olen minäkin surullinen. Senisan ketjut oli tosi kiinnostavia. En ole käynyt foorumilla kuin harvakseltaan, niin tämä tuli ihan puun takaa. Oliko siinä Valde-ketjussa nyt sitten jotain, mistä hän pahoitti mielensä? Ikävää, mutta kaikkea hyvää hänelle kuitenkin ja toivottavasti hän on kunnossa.
tallennettu
Zirconi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #37 : 08.09.2014 21:07:48 »

Ompa harmi että ketjut on poistettu. Sain niin osuvia vastauksia kysymyksiini että olisin halunnut säilyttää ne.  Undecided
Ja mistään välimuisteista en saa niitä palautettua.
Aletaanko käyttää positiivista ajatusenergiaa Senisan palauttamiseksi  Wink Katsotaan kuinka vahvaa kanssaluominen on?
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #38 : 08.09.2014 21:43:37 »

Dear Senisa! smitten

Maailma on taas jälleen vähän ikävämän oloinen paikka kun SENISA/SELESTEEN ei ole jaksamassa kanssamme. Cry

Menetys voi olla suuri ja vaikka minulla ei ollut kunnia tuntea paremmin tuota ihmistä niin toivon saavani lähettää hänelle sydämmestäni terveisiä ja koska tahansa saankin tavata hänet niin varmasti tunnistaisin tämän suurenmoisella hengenlahjoilla varustetun ihmisen.

Foorumilla tarvitaan erityissuojelua ja tukea itsensä peliin laittaneiden kanssamatkustajien tukemiseksi. Toivottavasti asialla on onnellinen loppu ja saamme vielä kuulla Senisasta ja hänen henkiopastuksestaan. Ihminen älköön olko tunteeton ja tuomarina toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Toivottavaasti henkimaailma lähettää korvaamaan menetystämme foorumilla ja palauttaa ketjun joskus kun aika on sopiva takaisin kannattajilleen.

Onneksi olet SENISA ja  Kiitokset sinulle tekemästäsi työstä ikuisesti.  smitten smitten smitten T: aurinko rapu/KOPPI!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: