Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiavirtaus  (Luettu 3729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Starsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 08.08.2014 14:49:24 »

Lueskelin erästä blogia, jossa oli puhetta kolmannen silmän avaamisesta chakroissa. Minulle nämä ovat hieman uusia juttuja; chakrat ja niiden avaamiset. Blogissa neuvottiin kuvittelemaan otsaan ellipsin muotoinen rinkula silmäksi ja pyrkimään pitämään tämä auki.

Aika voimakkaita tunteita tämä herätti. Aluksi silmät aukesivat ja näin kaiken todella selvästi, valoisana ja kirkkaana. Sitten oli pakko istua alas ja alkoi hirveä paineen, puristuksen tunne ja humina päässä. Aivan kuin joku olisi vetänyt hiuksista ylös kattoon samalla jonkun pitäien tiukasti sohvassa kiinni. Sormia kihelmöi hirveästi. Tunne levisi kurkkuun asti ja rupesi oksettamaan. Jonkun ajan kuluttua oli pakko vaivalloisesti "irroittaa" itsensä tilanteesta, koska tuntui pään räjähtävän.

En tiedä ovatko tuntemukset aivan normaaleja vai teinkö jotain väärin. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2014 14:54:28 »

Sakrojen pitäisi olla tasapainossa. Itse en aloittaisi otsasakran avaamisella. Ilmeisesti energia alkoi valua kurkkusakraan.
Suunta oli väärä. Aloita juurisakrasta ja nouse kohti päälakisakraa. Yhden sakran aktivoiminen, varsinkin kolmannen silmän, aiheuttaa aivan varmasti epätasapainoa kehoon.

Googlettamalla chakrat löytyy paljon hyvää tietoa - myöskin ei niin hyvää. Lue ajatuksella.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #2 : 08.08.2014 17:09:19 »


Aivan ... tyvestä puuhun !!
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2014 18:25:15 »

Olen itsemennyt niin monta kertaa pärse edellä latvaan näissä energiajutuissa, että alan jo vähitellen oppia  Wink
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #4 : 09.08.2014 17:49:27 »

joo pikkuhiljaa pitaisi
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: