Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 26.7 ? Mitä tapahtuu?  (Luettu 9300 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 24.07.2014 12:12:46 »

Töissä on hiljaista ja lueskelin Apulehden horoskooppia ajankulukseni. Tuo päivämäärä Vaakojen horoskoopissa alkoi mietityttää. Missä olen törmännyt asiaan?
Sitten muistin toisen lehden horoskoopin, jonka olin joskus aiemmin lukenut ja sen oli laatinut toinen henkilö.
Siis mitä tapahtuu 26.7 ? Mikä aikakausi päättyy?
Olen syntynyt 22.10.1966 klo 8.55 lahdessa.
Osaako kukaan avata asiaa?
Olen tilannut joskus vuosihoroskoopin, joka oli täysin ympäripyöreää löpinää. Haluaisin kuitenkin uskoa, että joku osaisi tehdä ihan ymmärrettävän katsauksen minulle. Tietysti korvaan vaivan  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.07.2014 12:25:41 »

Pitipä ihan tarkistaa.  Smiley

Mars on liikkunut joulukuusta lähtien Vaa'an merkissä ja juuri tuona päivänä se siirtyy sitten Skorpioniin. Normaalisti Mars viipyy yhdessä merkissä pari kuukautta, mutta nyt oli poikkeustapaus peräytymisen takia.

Minulla itselläni on Mars Vaa'assa syntymäkartalla, joten puolisen vuotta on ollut Marsin paluu päällä enemmän tai vähemmän tarkasti. Ihan tehokasta aikaa tämä on ollut, vaikka jotkut ovat valitelleet muutakin, mm. riitaisuutta yms.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2014 12:38:12 »

Suosittelen sinun tilamaan tältä sivustolta vuosihoroskoopin. Siellä eritellään ajanjaksoina eri transiitit, siis mitä ja mistä ne kertovat.
Auttaa taatusti selventämään itse itsellesi elämäsi menoa. Voit määritellä mistä alkaen sen tahdot, mutta takaperoisena ei valitettavasti onnistu.
22.10.1966... hmmm. Olet siis  vaaka /  skorpioni rajalla länsimaisen horoskoopin mukaan ja sideerisen (=tosiaikaisen) horoskoopin kautta n.6- 7 vaaka, siis aurinkosi sijainti. Numerologisesti olet 9, eli helposti uhraudut toisten vuoksi, vaikka tosiasiassa osaamisesi sekä energiasi antaisivat yksilönä huimat mahdollisuudet edistää omaa hyvinvointiasi - enkä nyt puhu yksinomaan rahasta, enemmänkin yleisvoinnista sekä osaamisistasi. Viisaudeksikin sitä kutsutaan. Sen saat käyttöösi, kun lakkaat keskittymästä toisten hyvinvointiin. Itseäsi ja elämääsi hoitaen pystyt vuotamaan ylimääräisen hyvinvointisi muiden hyväksi - tikkua ristiin panematta.
Tämä varmaan auttaa sinua paljon: Täytä elämäsi malja ja huomaat, että perässäroikkujat ovat vain kateellisia, koska osaat huolehtia itsestäsi. Toki voit vaaratilanteissa auttaa ja potkia toisia 'ralliautojen' (=kohtapäätä uhkaavan onnettomuuden vertaus) tieltä, jolleivät he itse tajua siitä poistua. Mutta lopeta elämästä toisten puolesta. Mieluummin auta (silloin kun se on tarpeellista) toista oivaltamaan uuden polun paikka ja tyrkkää ymmärtämätön tiensä alkuun - ja häviä paikalta = elämään omaa elämääsi.

26.7.2014 = 22 / 4/ 13. Entiset energiat eivät vaan toimi enää. Uudet tuulet valtaavat alaa, ihan kaikille immeisille. 'Jostain nousee silmiin kellonajat 10.23 sekä noin klo 13.00. Ihmisiä ilmeettömin kasvoin - venyttelevät alahuultaan sormillaan. Tiedättehän, kuten lapsena 'linnunnokaksi'. Mitähän tämä 'näky' tarkoittaa. Toivon, ettei liity maankuoren mullistuksiin Tyynellä Merellä, eikä separatistien touhuihin Itä-Ukrainassa. Jälkimmäinen vaikuttaisi myös maamme oloihin liian kauan.

Itse varon 25.7.2014 = 12/ 3 tekemästä päätöksiä vanhoilla energioilla, koska niihin satsattu energia on hukkaanheitettyä. Omassa elämässäni luku kaksitoista (=pieni kuolema) on hyvin usein osoittautunut vain 'toisten mieliksi'- toiminnaksi. Itse jään aivan tyhjäksi, vain kiukku pitää pintasolukot koossa, etten räjähtäisi.

« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 12:57:35 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.2014 12:49:05 »

Suositttelen sinun tilamaan tältä sivustolta vuosihoroskoopin. Siellä eritellään ajanjaksoina eri transiitit, siis mitä ja mistä ne kertovat.
Auttaa taatusti selventämään itse itsellesi elämäsi menoa. Soit määritellä mistä alkaen sen tahdot, mutta takaperoisena ei valitettavasti onnistu.
22.10.1966... hmmm. Olet siis  vaaka /  skorpioni rajalla länsimaisen horoskoopin mukaan ja sideerisen (=tosiaikaisen)

Siis, ei kai trooppista horoskooppia kutsuta "epätosiaikaiseksi"?

Olisiko parempi sanoa esim. että trooppisessa viitekehys on staattinen, sideerisessä dynaaminen??   Huh
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2014 12:55:16 »

Suositttelen sinun tilamaan tältä sivustolta vuosihoroskoopin. Siellä eritellään ajanjaksoina eri transiitit, siis mitä ja mistä ne kertovat.
Auttaa taatusti selventämään itse itsellesi elämäsi menoa. Soit määritellä mistä alkaen sen tahdot, mutta takaperoisena ei valitettavasti onnistu.
22.10.1966... hmmm. Olet siis  vaaka /  skorpioni rajalla länsimaisen horoskoopin mukaan ja sideerisen (=tosiaikaisen)

Siis, ei kai trooppista horoskooppia kutsuta "epätosiaikaiseksi"?

Olisiko parempi sanoa esim. että trooppisessa viitekehys on staattinen, sideerisessä dynaaminen??   Huh

Voi Sideman daarling - en mä sun kaa ala riiteleen. Mutta tosiasia on, että trooppinen on 'vain' 2000 v ja risat jäljessä taivaankannen kuvioissa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #5 : 24.07.2014 14:02:42 »

Suositttelen sinun tilamaan tältä sivustolta vuosihoroskoopin. Siellä eritellään ajanjaksoina eri transiitit, siis mitä ja mistä ne kertovat.
Auttaa taatusti selventämään itse itsellesi elämäsi menoa. Soit määritellä mistä alkaen sen tahdot, mutta takaperoisena ei valitettavasti onnistu.
22.10.1966... hmmm. Olet siis  vaaka /  skorpioni rajalla länsimaisen horoskoopin mukaan ja sideerisen (=tosiaikaisen)

Siis, ei kai trooppista horoskooppia kutsuta "epätosiaikaiseksi"?

Olisiko parempi sanoa esim. että trooppisessa viitekehys on staattinen, sideerisessä dynaaminen??   Huh

Voi Sideman daarling - en mä sun kaa ala riiteleen. Mutta tosiasia on, että trooppinen on 'vain' 2000 v ja risat jäljessä taivaankannen kuvioissa.

En minäkään riitelemään halua ruveta, mutta mielestäni epäsuora väite, että trooppinen ei ole "tosiaikainen", voi
antaa varsinkin asiaan perehtymättömälle väärän kuvan tuosta tilanteesta, vai kuinka?

No joo, ehkäpä tuo on tarpeetonta pilkun...viilausta!

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 14:04:44 kirjoittanut sideman » tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2014 15:03:57 »

Touhulan teksti järkytti siinämielessä, että olen todella yliuhrautuvainen ihminen, se on ihan testattu tähän ammattiin hakeutuessa. Vedin silloin siitä herneet nenääni, etten ole mikään "yliuhrautuvainen", mutta myöhemmin olen sen itselleni myöntänyt näin olevan. Mutta  viisasta minusta ei enää saa.  Ja syyllistämisen kautta olen oppinut ilmeisesti tätä uhrautuvuutta.
Tuo kyseinen vuosihoroskooppi oli Astron sivuilta tilattu, ja koin sen erittäin hankalaksi ymmärtää. Sinun tekstisi oli ihan heti ymmärrettävissä  Smiley

Jään mielenkiinnolla odottamaan viikonloppua, ja mitä energioilleni tapahtuu. Mielestäni olen ollut ihan hyvässä vireessä tämän menneen puolivuotiskauden..
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #7 : 24.07.2014 22:49:30 »

Kuuntele Sepon kuukausihoroskooppi heinäkuulle. Hän puhuu siinä, että 26.7.14 alkaa Kultainen Aika. Joku uusi 2500 vuoden sykli. Seppo on puhunut Kultaisesta Ajasta aiemminkin. Astro.fi etusivulta löytyy.
tallennettu
Cskorpioni8
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 26.07.2014 04:58:16 »

jostaki syystä tänä yönä heräsin hiestä läpimärkänä, kävin puolen tunnin kylmän suihkun ja tulin lukemaan sähköpostia jonka tosi harvoin teen.. ehkä noin kk välein joskus saattaa mennä puolikin vuotta.. sitte satuin huomaamaan astrosta jonku tulleen viestin jotakautta päädyin tälle sivulle pitkästä aikaa, n. vuoden verran ku viimeks tainnu käyä, ja päivämäärä 26.7 tuli täällä esiin... ite oon skorpioni 02.11.84 klo 12:22 ja nousumerkkinä jousimies... ossaiskohan joku sanoa jottain viisaampana ja kokeneempana näistä hommista tästä meikäläisen tilanteesta.. ollu vähä ihme fiilis tässä viimeaikoina (siis eikä niinkää negatiivisella tavalla, vaikkakin joku pieni epäilys on ollu).. syntymä paikka kajaani jos se ny jotenki asiaan vaikuttikaan. t.M

ps. koko elämäni tuntunu et pystyy suoraan kattoo ihmisistä aika paljon mut monesti menneinä vaikeina vuosina kai liian vähän sitte luottanu tuohon fiilikseen...
« Viimeksi muokattu: 26.07.2014 05:50:22 kirjoittanut Cskorpioni8 » tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #9 : 27.07.2014 20:59:19 »

Maa ei järähtänyt 26.7, mutta koin asioita, joista on iloa pitkään.
Seurasin viikonlopun aikana sivusta taitavaa manipulaatiota muiden toimesta omien etujensa saavuttamiseksi..

Ja tulin huiputetuksi, mutta onneksi rahallinen arvo oli pientä. Enpä tilaa enää horoskooppia keneltäkään/mistään.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #10 : 29.07.2014 12:50:29 »

Touhulan teksti järkytti siinämielessä, että olen todella yliuhrautuvainen ihminen, se on ihan testattu tähän ammattiin hakeutuessa. Vedin silloin siitä herneet nenääni, etten ole mikään "yliuhrautuvainen", mutta myöhemmin olen sen itselleni myöntänyt näin olevan. Mutta  viisasta minusta ei enää saa.  Ja syyllistämisen kautta olen oppinut ilmeisesti tätä uhrautuvuutta.
Tuo kyseinen vuosihoroskooppi oli Astron sivuilta tilattu, ja koin sen erittäin hankalaksi ymmärtää. Sinun tekstisi oli ihan heti ymmärrettävissä  Smiley

Jään mielenkiinnolla odottamaan viikonloppua, ja mitä energioilleni tapahtuu. Mielestäni olen ollut ihan hyvässä vireessä tämän menneen puolivuotiskauden..

Kaunis kiitos.  angel  Olen tarkoituksella viilannut ilmaisuani, jotta sen voi ymmärtää, vaikka ei olisi elänyt minun elämääni ja tehnyt niitä töitä, jotka itseäni ovat kiinnostaneet. Yli 50v harrastanut kirjallista sekä suusanallista ilmaisua, ehkä siitä tuo pelkistetty ja yleiskielenäkin ymmärrettävä ilmaisutapa. smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.2014 13:36:56 »

no sitten alkoikin tapahtua tuon viikonlopun jälkeen. Hirveä kiire töissä, tehdään liian pienellä porukalla ja vastuuta on enemmän kuin jaksaa kantaa.
Eilen tuli kaksi suruviestiä. JOten jos alkuvuosi meni ihan ok, niin loppuvuosi onkin sitten ilmeisesti kauhun tasapainoilua..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: