Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herzog: aiotko ottaa osaa tilaisuuteen?  (Luettu 21824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #30 : 24.07.2014 22:45:00 »

Aika pinnallisia ja turhamaisia juttuja lupailee. Hiustenkasvua, laihtumista ja kultahampaita. Idolinsa sentään aikoinaan herätti kuolleista sekä paransi sokeita ja spitaalisia - kuulemma.

Rapakon takana pinnallisuus ja turhamaisuus toimii. No, miksei nyt täälläkin joissain piireissä, mutta siellä korostuneemmin. Siellä kai on aika vahvana sekin, että korkea varallisuus olisi merkki siitä, että on luojalle mieluinen.

Juu, menestysteologiaa.

No, nythän se on käskenyt ottamamaan kuolleita omaisia mukaan tilaisuuteen, jotta voi herättää kuolleista. Makaaberia  knuppel2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #31 : 26.07.2014 10:05:28 »

Ihan tosi, Tigerwoman? Voi jumankekka. Onneksi suomessa ei ole ihan simppeliä ottaa kuolleita mukaan johonkin yleiselle paikalle.

Ja kääk, mulla ei näykkään tv7. Sampura.  knuppel2

Kummasti kuoli tuo paranemiskeskustelu yllä, mutta omaan tapaukseeni liittyen vielä sanon, että mulla olisi kaksi kysymystä:
- Jos se ei ollut Jesse joka otti multa kivut pois, niin miksi toiset Pyhää henkeä täynnä saivat viestejä, että nyt kintut on terveet?
- Jos se oli Jesse niin miksei kukaan kertonut sanallakaan että mun pitää itse asiassa tehdä suurin työ ihan itse (jumpat tms) ja se ois tehtävä mahdollisimman nuorena ettei tuu enempää vahinkoa? Ihmeiden kohdalle sattuessa kun tunnetusti vaan ollaan siinä ja ällistellään tekemättä ite mitään.
Ja sitten vielä se, että miksköhän useampi kuin yksi Kristus/enkelienergiaa käyttävä energiahoitaja on ollu parantavinaan ko. vaivaa ja saanu siihen liittyen vaikka ja mitä näkyjäkin (ja itsekin oon tuntenu monenmoista ko. hoitojen aikana), ja kaiken jälkeen totuus on yhä se, että toimintakyky menee jos en jumppaa, eli ittestäni se kiinni on kuinka voin, ulkopuolelta tulee vain hetkellistä kivunpoistoa ja kauniita sanoja?

Sitä vaan, että eihän sen nyt noin pitänyt mennä? Eihän?

Itse itseni hoitaminen jumpalla ei ole paha juttu, mutta tämmöinen hämääminen joka viivyttää oikeasti auttavan asian tekemistä on kyllä aika paha minusta.  Angry
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #32 : 26.07.2014 12:09:48 »

Kysymyksesi on vaikea ja mielenkiintoinen, ind1.
Valitettavasti minulla ei ole vastauksia kysymykseesi. Ja voi olla, että saat niin monta näkemystä, kuin on vastaajiakin.

Eihän sen todellakaan pitäisi noin mennä.  Undecided
Itse uskon vakaasti paranemisen mahdollisuuteen Jessen avulla. Ja muidenkin henkiauttajien avulla.
Mutta miksi ihminen ei parane, vaikka haluaa, uskoo ja vielä luvataan parantumisen tapahtuneen? Oletko kysynyt näiden henkilöiden näkemystä asiaan? Pelkään pahoin, että he syyttävät, ette uskosi ollut riittävän luja.Siitähän ei ole kyse.
Mutta ei Jessekään jätä hommia puolitiehen. Eikä hänen tarkoituksensa ollut pahentaa tilannettasi.
Mikä siis meni vikaan?

Voisiko olla, että kysymyksesi menee tässä ketjussa monelta ohi? Kannattaisiko sinun aloittaa ihan uusi keskustelu aiheesta?
Olisi myös kiva kuulla, onko foorumilla henkilöitä, jotka ovat saaneet ihan pysyvän paranemisen rukouksen avulla.
Uskoisin heitäkin olevan.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #33 : 26.07.2014 12:40:37 »

Kiitos kun keskustelet, tiger, vaikken erityisesti juuri sinulle tätä osoittanutkaan Smiley

Ehkä aloitankin uuden ketjunkin. Hankala juttu on vaan se, että "pysyvä" paraneminen ei ehkä olekaan sitä, minullakin meni tuossa "parantuneessa" tilassa 7 vuotta ja senkin jälkeen, kun onnuin lääkäriin, ei esim. levossa eikä seisten otetussa röntgenissä ollut havaittavissa tyhjentävää luuperäistä selitystä kivuilleni (muoks: lyhensin kappaletta).
Sitä vaan sanoakseni, että joku "paranemisen" jälkeen napattu hyvänkään näkönen röntgen ei ole 100% todiste henkimaailman parannustyöstä.

Uskoa ja antautumista minulla piisasi alkuperäisen paranemiskokemuksen aikoihin ja muita "merkkejä" vilisi rukoillessa, pukkasi armolahjaakin.

Epäilen että jos kysyisin asiaa sielunhoitajilta/energiahoitajilta, vastaus olisi ympäripyöreä ja aina niin sopiva "kaikella on tarkoituksensa". No on se kai sekin totta mutta vaikea ymmärtää, että suuressa taivaan armossa mulle on suotu kipu, kun nimenomaan sairauksien paranemista ja vapautumista julistetaan niin paljon.

Vai onko "tarkoitus" että tuon tätä asiaa ihmisten silmien eteen? En tiedä, en jaksa enää miettiä tuolta kantilta että mikä tässä nyt on johdatusta, armoa ja rakkautta, mieluummin päätän oman omatuntoni kautta että jotain meni nyt pahoin väärin ja puhun siitä, vaikka se tökkii eräitä tabuja.

Vähän tuli mieleen se, kun Orwellin 1984:ssä rangaistuslaitos oli nimeltään Rakkauden talo tjsp. Eli en halua väkisin vääntää tätä kokemusta rakkaudeksi vaan sanon itse, sattuuko se ja paljonko.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2014 13:02:07 kirjoittanut ind1 » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #34 : 26.07.2014 13:12:36 »

Ihan tosi, Tigerwoman? Voi jumankekka. Onneksi suomessa ei ole ihan simppeliä ottaa kuolleita mukaan johonkin yleiselle paikalle.

Ja kääk, mulla ei näykkään tv7. Sampura.  knuppel2


Kiitoksia epäsuorasta muistutuksesta!

Wau. Herzogilla huikean kaunis aasialaisvaikutteinen frouva!   Cheesy

BTW, house-bandin kepittäjän valkoisessa Strat'issa lukee heprealaisin[!] kirjaimin jeshua ( *יֵשוּעַ  Jeesus)!    Smiley

* Oikealta vasemmalle: yod (jod) shin vav ayin (ajin) (ilman nikkud'eja: j-sh-v-')
« Viimeksi muokattu: 26.07.2014 13:29:22 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #35 : 26.07.2014 13:56:20 »


Olipa muuten hieman heikko ajoitus Herzog'illa: Matti menee tänään naimisiin (6 / ? - kerta?),
ja Suomen kansa tapittaa nenä näyttöä hipoen tätä päivän tärkeintä tapahtumaa...  Undecided
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #36 : 27.07.2014 12:38:51 »

Mulle tuo henkiparannusaihe on siinä mielessä vieras, etten oikein usko siihen, siksi en tuosta jatkanutkaan. Jos joku haluaa uskoa siihen, niin en halua teilata sitä, kun nyt itsekään mitenkään tiedä asioista lopullista totuutta, niin ei ollut mitään sanottavaa aiheesta.  :Smiley Näissä kuitenkin lähestytään sitä moraalista kysymystä, että "parannettu" mahdollisesti vakavilla seurauksilla laiminlyö perusterveydenhoidon. Jos puhutaan esimerkiksi syövästä tai jostakin elämää lähinnä sosiaalisesta näkökulmasta haittaavasta diagnoosista, suhtaudun tilanteisiin eri tavalla. Mikseipä energeettisellä pohjalla syöpäkin voisi olla jotakin karmaa, mutta kyllä mulle fyysiset ongelmat ovat kuitenkin sinne terveydenhuoltoon kuuluvia juttuja, oon vähän perinteinen siinä. Silti ihmisen mieli on suuri voima, ja mielen voimalla tapahtuneita fyysisiä parannuksia tapahtuu, uskon niihin kyllä. Samalla tavoin vaiva voisi palata, esimerkiksi elämäntilanteesta johtuvan stressin takia. Tämäkin aika peruspohjaa sinänsä, että psykosomaattisuus on ihan todettukin asia nykyään, joskin ehkä vähän siitä vielä tiedetään.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #37 : 27.07.2014 13:32:22 »

Olen samaa mieltä Aven kanssa tuosta, että ihmismielellä on kyllä varmasti suuri voima, mutta ei silti kannata hylätä terveydenhuoltoa esim. tuollaisten vakavien fyysisten sairauksien, kuten syövän kohdalla. Psykosomaattisuuteen pitäisi varmasti perehtyä enemmän nykyään.

Löysin kolmiosaisen dokumentin aiheeseen liittyen ("Mielen salattu voima"):

http://www.youtube.com/watch?v=aTilan5DkTM






tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #38 : 27.07.2014 14:02:01 »

Olen samaa mieltä Aven kanssa tuosta, että ihmismielellä on kyllä varmasti suuri voima, mutta ei silti kannata hylätä terveydenhuoltoa esim. tuollaisten vakavien fyysisten sairauksien, kuten syövän kohdalla. Psykosomaattisuuteen pitäisi varmasti perehtyä enemmän nykyään.

Löysin kolmiosaisen dokumentin aiheeseen liittyen ("Mielen salattu voima"):

http://www.youtube.com/watch?v=aTilan5DkTM


Hmmm...aayur-vedassa (aajur-veedassa) on tietääkseni sellainen käsite kuin prajñaaparaadha (prajña-aparaadha; lausu: pragjaaparaa.dha). Se voitaneen kääntää esim. fraasilla "älyn virhe".  Se on hyvin perustavaa laatua oleva käsite: perimmältään kyse on siitä, että materiaalisen mualimankaikkeuvven syntyessä äly (buddhi) ihastuu omaan luomukseensa jonka huippua tunnetussa universumissa edustanee Homo sapiens sapiens. Ihmisen osalta tuo ilmenee siten, että ihminen unohtaa todellisen itsensä/Itsensä, joka on puhdas tietoisuus, siis aatman/brahman, eli puruSa.

Sairauksien kyseessä ollen tuo prajñaaparaadha ilmeneen eräänlaisina ohjelmointivirheinä. Erityisesti syövän kohdalla lienee kyse siitä, että jotkin solut taantuvat vaiheeseen, jolloin ne eivät vielä "osaa" rajoittaa lisääntymistään??

Niinpä henkiparantaminen saattaa joillakuilla toimia mitä erinomaisimmin, kuten Herzog'in nätin frouvan väitetty paraneminen leukemiasta näyttäisi osoittavan. Se ikäänkuin palauttaa solujen älykkyyden normaaliin tilaansa??

 Shocked  Huh
« Viimeksi muokattu: 27.07.2014 14:12:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: