Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastaako hän minua oikeasti  (Luettu 8144 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 24.06.2014 13:52:06 »

Rakastaako tämä vesimies-mies minua todella,itse olen jousimies.Tuntuu,että hänen on vaikea irtaantua mitenkään aikuisista lapsistaan ja luoda uutta suhdetta kanssani.Rakastan häntä koko sydämestäni,mutta tilanne hämmästyttää ja pelottaakin hieman.
Haluaisin yhteisen kodin,mutta hän ei halua puhua tulevasta mitään,enkä tiedä suunnitteleeko edes mitään kanssani.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2014 13:59:00 »

Anna hänelle aikaa, voin kokemuksesta sanoa että kaikki vaatii sen oman ajan. Itselläni meni 5 vuotta ennen kun kykenin ajattelemaan edes yhteen muuttamista jos tulisi kumppani vastaan enkä ole ihan vielä 100% varma.
En usko että kyse on siitä että ei rakastaisi, ei ole vielä vain valmis ja äidin/isän itsenäistyminen lapsista voi viedä myös aikaa, aikaa tulla toimeen uusien vaiheiden kanssa ja uuden elämän kanssa. Siinä prosessissa joutuu läpikäymään aika paljon asioita.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2014 16:45:44 »

Mutta ole myös varuillasi, ettet tuhlaa kohtuuttomasti aikaasi häneen. Voi olla, että hän tarvitsee hieman aikaa
tai sitten mikään aika ei riitä, jos lapset siis ovat jo aikuisia. Ehkä olet hänelle tärkeä, ehkä vaan hetken viihdyke
ennen sen "oikean" kohtaamista. Jos jo nyt epäilet, ehkä hän ei rakasta sinua niin paljoa, kuin ansaitsisit tai
haluaisit.

Anteeksi raadollinen kommenttini.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2014 17:43:53 »

Turhaan näitten kanssa on yksin olla.
Jos epäilee niin oikeus ja kohtuus on että kysyy suoraan, rakastatko minua ja haluaisitko vielä joskus muuttaa kanssani yhteen.
Jos ei saa näihin rehellistä vastausta ja hän ei vain tiedä, toki siinä kannattaa pohtia jäädäkö vaiko ei. Koska en tiedä mikä hänen taustansa on niin en tämän enempää osaa kommentoida. Toivottavasti tilanteesi selviää.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.2014 18:32:27 »

Vesimies merkkinä nyt ei ole kaikkein innokkaimpia sitoutujia, joskaan ei Jousimieskään.  En usko, että olet mikään 'viihdyke' hänelle, mutta mitään tulista rakkautta voi Vesimieheltä olla turha odottaa.  Kysy, mitä hän on mieltä, mutta valitse sanasi tarkasti, ettet säikytä humaania Vesimiestä.

Mun ukolla on Kuu Vesimiehessä, eikä vielä kolmen vuoden seurustelun jälkeen olla puhuttu yhteenmuuttamisesta tai mistään muustakaan vakiintumisesta, vaikka se on tullut kyllä selväksi että yhdessä ollaan.  Ja minä,  aurinko  jousimies en itse asiassa välttämättä haluaisikaan muuttaa yhteen, vaikka yksin nukkuminen aina viikonlopun jälkeen onkin vähän kurjaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
T
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #5 : 11.07.2014 09:10:37 »

Kiitos vastauksista,kyllä hän sanoo rakastavansa ja tiedänkin sen,mutta joskus tuo epävarmuus iskee,hän heittelee kyllä vihjeitä yhteenmuutosta,mutta kai olen vaan epävarma.Entiset kokemukset ovat sen tehneet.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2014 21:52:16 »

Ensimmäinen poikaystäväni oli vesimies ja mentiin vauhdilla yhteen. ½ vuoden aikana olin kihloissa, raskaana ja hääpäivä jo valmiina angel Mutta vesimies menee aika nopeaan omia teitään, kun pesän saanut paikoilleen. Olen tavannut sitoutumiskammoisia vesimiehiä, tosin ne ole sopineet minun elämän kuvioon lähinnä suuren alkoholi käytön takia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: