Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85194 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #90 : 09.06.2007 14:53:47 »

Hello!
Minullekin voi yv:nä suositella hyviä näkijöitä Smiley mieluiten sellaisia, joihin saa yhteyden aluksi sähköpostitse, jotta siinä voi todeta "natsaako"
Auttajalistaa olen selaillut, muttei sieltä oikein osaa erottaa että kukakhan nyt noista olisikaan...
Ja siis köyhänä opiskelijana olisi kiva saada suosituksia "ei liian kalliista"-selvänäkijästä  :Smiley max. 30€ olisin valmis tulkinnasta maksamaan tässä elämän tilanteessa.

Asun napapiirin pohjoispuolella, että jos joku tietää täältä päin hyvän näkijän niin tiedon otan mielelläni vastaan Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #91 : 09.06.2007 22:25:46 »



                      coolsmiley

        Yleistäen, halvalla ei hyvää saa, ja kalliista

          maksaa vain oppirahojaan. Ota vaikka

            tarot kortit, ja tee itsellesi

             pöytä, tai pari, vilpittömästi.

                           smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #92 : 10.06.2007 10:10:05 »

Minulla on oraakkelikortit ja niillä itselleni näen ihan hyvin, mutta totuushan se on, ettei itselle aina ole ehkä niin rehellinen.. Omat halut ja tunteet sekoittavat kovin.
Halvalla saa myös hyvää.. Onhan täälläkin todella hyviä ilmaisennustajia ja muualtakin niitä löytyypi Smiley Maksamaan olisin valmis puhelinennustuksesta, siksi siitä kysynkin.
Tarotit eivät omilta tunnu.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #93 : 27.08.2013 20:49:20 »

Onko kellään kokemusta Turun selvänäkijöistä?Millaisia kokemuksia Ritva Koskisesta?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #94 : 02.09.2013 13:41:58 »

Itsekin olisin kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksia ennustajista Päijät-Hämeen alueella. Saa toki suositella muualtakin =) Tai jos joku täällä haluaa minulle katsoa, niin otan sen ilolla vastaan.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
i-t
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #95 : 04.11.2013 17:34:16 »

miks niitten hyvien yhteystietoja pitää pihdata!! Cheesy minulle heti nyt kaikki!!
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #96 : 15.11.2013 20:06:53 »

Miksi hyvien yhteystietoja pihdataan? En tiedä.

Sen tiedän, että eivät ne ns. hyvätkään ole oikein nähneet.  Sad Monia olen kokeillut ja en usko enää että tulevaa voi nähdä! Edes ne hyvät eivät ole kenellekään tulevaa nähneet, korkeintaan jotain nykytilanteesta. Mitään luvattua ei ole kenellekään tapahtunut tai sitten on tapahtunutkin se, mistä on sanottu että ei tule. Smiley

Ehkä tuollaiseen ei siis kannata rahojaan panna vaan elää päivä kerrallaan katsoen mitä vastaan tulee. Omista valinnoista arjessa on kuitenkin niin moni asia kiinni.

 smitten
tallennettu
Peesii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #97 : 18.11.2013 09:14:56 »

Mielenkiinnosta olen kokeillut neljää eri näkijää. Kaikki ovat olleet erityyppisiä, mutta ovat nähneet minulle hyvin. Minua voikin varmaan lukea kuin avointa kirjaa, koska koen olevani luukut auki. Johtunee ehkä,siitä, että olen kiinnostunut henkisistä jutuista ja posittivisesti avoimen utelias mm. selvänäköä, tarotteja, energiahoitoa ym. kohtaan. Ja ei, en ole manipuloitavissa.  Cool
tallennettu

Mikään muu ei ole varmaa, paitsi muutos.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #98 : 21.11.2013 11:10:42 »

Olen kokenut ehkä hieman keskimääräistä enemmän tragedioita tässä elämässä ja lueskelin juuri erään onnettomuuden vuosipäivänä vanhoja kanavointeja n. 4-5  vuoden takaa. Kaikki olleet silkkaa "näkijöiden" mielikuvitusta. Kukaan ei ole nähnyt oikein. Eli kaikesta sitä epätoivon hetkellä  maksaakin  Grin

Joukossa on myös hyvin "kuuluisia" näkijöitä jotka ovat jostain syystä katsoneet minulle ilmaiseksi. Kun on mennyt pieleen on kommentti ollut: "Tämä on minun kohdallani TÄYSIN ainutkertainen tilenne! Ja katsoinhan kuitenkin ilmaiseksi, en ottanut tällä kertaa rahaa!"  Cool

Tosin: ehkä me maksammekin lopulta vain (turhasta) toivosta joka juuri ja juuri pitää meidät hengissä?
tallennettu
Peesii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #99 : 21.11.2013 13:29:10 »

Kurjaa, jos kokemus on tuo. Minulle on näkijä nähnyt aika tarkastikin asioita mm. elokuussa vaihdoin työpaikkaa. Minulle tuli puhelimitse työtarjous yllättäen, josta en voinut kieltäytyä. Marraskuus kohdalla oli nähty, että tulen saamaan ylennyksen, joka tapahtuikin yllättäen 1. marraskuuta, jolloin olin ollut työssä 2½ kk ja ylennys oli sellaiseen asemaan, joka oli rakennettu minua varten, kun johtoporras oli nähnyt minut työssään. Näkijä näki myös sen hetkiset tunnetilat vanhaan ja uuteen työhön liittyen. Samoin eroajatukset avomiehestäni. Tässä siis muutamia. Samoin tiedän nyt, mitä tarkoittivat unelmieni uudet projektit. Wink Unelmien täyttymys. Mutta toki jokainen saa valita uskooko vai ei. Smiley Näissä on kuitenkin vaarana, että ihminen jää odottamaan paikoilleen tätä kaikkea. Itse elän normaaliin tapaan ja annan virran sekä intuition viedä. On toiminut.
tallennettu

Mikään muu ei ole varmaa, paitsi muutos.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #100 : 21.11.2013 20:20:30 »

Tosin: ehkä me maksammekin lopulta vain (turhasta) toivosta joka juuri ja juuri pitää meidät hengissä?

Näinpä!!!

Näissä on kuitenkin vaarana, että ihminen jää odottamaan paikoilleen tätä kaikkea. Itse elän normaaliin tapaan ja annan virran sekä intuition viedä. On toiminut.

Tai sitten jotkut yrittävät väkisin ruveta toteuttamaan ennustuksia ja tekevät kaikkensa, jotta se toteutuisi. Eikä tietenkään mitään tapahdu!   2funny

Itselleni ei ole mikään kanavointi tai ennustus toteutunut, olin sitten odottanut jotain tahi en, tehnyt jotain asioiden eteen taikka en, joten usko tulevaisuudennäkemiseen on mennyt totaalisesti.  Smiley Korkeintaan olen saanut jotain selkoa nykytilanteisiin, tosin niistäkään en voi olla varma, kuinka paljon mukana on vain näkijöiden omaa mielikuvitusta ja mikä on oikeasti totta - mutta olenpa sitten maksanut siitä tiedosta jonka voin itsekin kuvitella olevan totta!  Grin
tallennettu
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #101 : 21.11.2013 20:21:38 »

Kurjaa, jos kokemus on tuo. Minulle on näkijä nähnyt aika tarkastikin asioita mm. elokuussa vaihdoin työpaikkaa. Minulle tuli puhelimitse työtarjous yllättäen, josta en voinut kieltäytyä. Marraskuus kohdalla oli nähty, että tulen saamaan ylennyksen, joka tapahtuikin yllättäen 1. marraskuuta, jolloin olin ollut työssä 2½ kk ja ylennys oli sellaiseen asemaan, joka oli rakennettu minua varten, kun johtoporras oli nähnyt minut työssään. Näkijä näki myös sen hetkiset tunnetilat vanhaan ja uuteen työhön liittyen. Samoin eroajatukset avomiehestäni. Tässä siis muutamia. Samoin tiedän nyt, mitä tarkoittivat unelmieni uudet projektit. Wink Unelmien täyttymys. Mutta toki jokainen saa valita uskooko vai ei. Smiley Näissä on kuitenkin vaarana, että ihminen jää odottamaan paikoilleen tätä kaikkea. Itse elän normaaliin tapaan ja annan virran sekä intuition viedä. On toiminut.

Kenellä näkijällä kävit peesii ? Smiley
tallennettu
Peesii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #102 : 21.11.2013 20:44:23 »

Valitettavasti en ole käynyt henk. koht, koska en tiedä Helsingistä ketään sellaista, jolle olisi suurtakaan halua mennä. Puhelimitse A-M Pirhonen, joka ei ole 0700-näkijä, vaan hänen numeronsa tullut tietooni kuulopuheiden kautta. Nähnyt muillekin hyvin ja mukavan jämäkkä, mutta lämmin persoona. Sähköpostilla Minna Susanna ja Nina Kallio. Hieman erityyppiset tulkinnat tyyliltään, mutta hyvin nähty. Tätä neljättä en mainitse, koska näki kyllä asioita, mutta minulle tuli huono fiilis tulkinnasta. Ihan uteliaisuuttani ottanut eri tyypeiltä, kun itselle nämä näkemiset uusi juttu ja halysin vertailla. Yllätyin iloisesti ja positiivisesti, mutta suhtudun kyllä yleensä positiivisella uteliaisuudella enkä heti tuomitse asioita. En ole sen enemmän pohtinut mihin uskon ja miten, todennut vain, että ovat tienneet ja aistineet energiat hyvin. Smiley
tallennettu

Mikään muu ei ole varmaa, paitsi muutos.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #103 : 22.11.2013 14:13:29 »

Totta puhut Peesii, siinäpä se juju on. Jos ihminen on aitoine energioineen läsnä missä tahansa, saavat paikallaolijat hänestä todellisemman kuvan kuin sellaisista persoonista, joilla henkiset luukut kiinni, mutta kuitenkin tahtovat  toisen ihmisen heidän olemuksensa lukien heidät ja asiansakin tunnistavan. Luukut kiinni, jotta kipinät ei lentäisi.
Tulee mieleen tuttavistani eräs nuori nainen, joka odottaa toisen lukevan häntä kuin avointa kirjaa, mutta kuitenkin koko ajan uumoilee, mitä toinen hänestä on mieltä. Siinä olisi varmaan selvänäkijäkin kummissaan, kun tyhjästä pitäisi kertoa tulevaa. Eivätköhän näkijätkin katso ensin persoonan pohjaa ja siihen saavat sitten näkyjään kerrottavaksi.

Mielenkiintoista. Hyvä kun tämäkin ketju alkaa olla asiapohjalla.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2013 15:22:44 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #104 : 22.11.2013 14:29:42 »

Eivätköhän näkijätkin katso ensin persoonan pohjaa ja siihen saavat sitten näkyjään kerrottavaksi.

Hyvin henkilökohtaista. Itse en tarvitse kun koskettaa ihmistä niin avautuu omat maisemat jonka pohjalta voin kertoa jotakin, joskus pelkkä ihmisen ajattelu avaa kanavat. Ei kannata ihan liiakseen lähteä hehkuttamaan ihmisiä jotka ovat henkisesti valveutuneita, meitä on niin moneksi ja toiset eivät edes halua että kukaan katsoo heidän sielunmaisemiaan eikä halua tietää tulevasta. Mutta tottakai avointa ihmistä on helpompi lukea, sehän on ihan selvää.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: