Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kurok
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #45 : 30.01.2006 20:32:46 »

Voisiko joku lähettää myöskin minulle yv:nä luotettavan selvännäkijän yhteystietoja Helsingin-Espoon-Vantaan alueelta, joko puhelinselvännäkijän (myös muualta Suomesta) tai sitten ihan jonne voin henk.koht. mennä käymään.

Olisi monta kysymystä tulevasta?? En vain usko että Helsingin sanomien sivuilta löydän tarvitsemani. jousimies
tallennettu
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #46 : 31.01.2006 09:43:05 »

Huuto pimeydestä

Nyt kaipaisisin hyvän näkijän yhteystietoja joka ei rahasta, vaan oikeasti osaa hommansa. Lukekaa: asioita toteutunut

yv:nä voi laittaa tietoja.

Kiitos
tallennettu

_______________
enkelikihara
Elsis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #47 : 31.01.2006 22:40:55 »

Heips, minä myös  laugh

Tällä hetkellä tuntuu nuo tulevaisuuden asiat olevan niin totaalisen auki, lähinnä työelämän saralla, että hirveästi tekisi mieli kuulla jotakin näkymiä hyvältä selvännäkijältä. Eli myös minulle saisi laittaa yv:nä tietoja hyvistä näkijöistä tai tietäjistä. Asustelen Tampereen lähellä, joten mieluiten tältä suunnalta jos täällä hyviä on.
tallennettu

Aurinko: Oinas
Nouseva: Rapu
Kuu: Oinas
minskamins
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #48 : 01.02.2006 13:18:13 »

Tuahan noit on auttajalistalla. Kattokaa S:stä  angel
tallennettu
tanja77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #49 : 01.02.2006 20:29:58 »

Shocked
Pitää olla tarkkana, ketä uskoo ketä ei.

Tämän palstan auttajalistalla on yksi hyvä, sukunimi Eskola. angel angel

Toivon myös, että ihmiset käyttäväisivät enempi omaa intuitiotaan eikä luota sokeina jonkun vieraan puheisiin.

Rakkautta ja terveyttä kaikille smitten uglystupid2
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #50 : 09.02.2006 11:36:23 »

Eskolaa itsekkin suosittelisin.On omaa kokemusta ja ihminen on very very good! Cheesy smitten smiley6600 smitten laugh
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #51 : 24.02.2006 13:30:06 »

olen vähän skeptinen noiden puhelin ennustajien suhteen. en ole koskaan käynyt ennustajalla tai muulla vastaavalla. mielessä on ollut mutta ilkeä kun olen pitäisi keksiä joku jippo millä testata aitous/osaavuus. muutenkin olen aika epäluuloinen kysymään omista asioistani toisilta, miten he osaavat siihen mitään sanoa, jos en itsekään vielä tiedä? ehkä osaisivatkin pitää kokeilla. meediotilaisuudessa olen sen sijaan ollut muutaman kerran. siinä huomaa kuinka paljon meedion oma luonne/osaavuus ja herkkyys vaikuttavat tulokseen. siis kuinka hyvä kanava meedio osaa olla. tai voihan se olla tulosta läsnäolijoiden erilaisista energioistakin. eivät ole yksinkertaisia nämä asiat.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 24.02.2006 16:57:21 »

Olen nykyisin myös aika skeptinen ennustajien suhteen. Aikoinaan, yli kymmenen vuotta ollessani vaikeassa elämäntilanteessa ja henkisesti kaikkein heikoimmillani ja epävarmimmillani, soittelin aika paljonkin ennustajille. Enää en uskaltaisi vaikka joskus mieli tekisi. Vaara siihen, että alkaa toteuttaa saamaansa ennustusta on niin suuri, omalla kohdallani ainakin. Ja ikävät sanat voivat jäädä soimaan mieleen vaikkapa ihan ikuisen vamman aiheuttaen. Tosin vastuunsa tunteva ennustaja ei ennustele kuolemia ja muita erittäin pahoja juttuja, mutta ongelmana onkin se, miten erottaa vastuunsa tunteva ja vastuuntunnoton toisistaan. Shocked

Kun tässä keskustelussa kyseltiin ennustajaa Tampereelta, niin voisin vaikka yv:nä antaa erään Tampereellakin vastaanottoaan ajoittain pitävän nimen, jota en suosittele kenellekään. Varmasti lahjakas, mutta hyvin kohtalonomainen ja synkkä. Tulevan maailmanlopun lisäksi ennusteli minulle aikoinaan miehen kuolemaa ja pojan itsemurhayritystä.Täytyy sanoa, että noista ennustuksista olen vuosien myötä kärsinyt todella paljon. Olo helpotti vasta, kun kuulin tänä vuonna sattumalta kahden muun, samalla ennustajalla käyneen kokemuksia. Molemmille oli myös ennustettu lapsen kuolema.

Näin jälkeenpäin tunnen erittäin suurta vastenmielisyyttä tuota ennustajaa kohtaan. Varmasti lahjakas (näki osin oikeaankin), mutta moraaliton sekä itse henkisesti hommaan sopimaton heijastellessaan asiakkaalle omaa synkkää maailmankuvaansa. Huh, vieläkin puistattaa!
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #53 : 24.02.2006 19:28:10 »

Huh! Shocked

Kyllä tosiaan tuntuu siltä,että Mayn kertoma näkijä,kyvyistään huolimatta on valinnut ehkä väärän tien.
Keskustellessani erään selvännäkijän kanssa,miten ilmaista näkemiään asioita,painotti hän juuri tuota hienotunteisuutta ja arviointikykyä.

Kuolemia ei sanota kuin ehkä jossain aivan ääritapauksessa,silloinkin täytyy tuntea kyseinen ihminen hyvin ja punnita tiedon merkitystä henkilölle.Ei meidän tosiaankaan tarvitse etukäteen sellaisia tietää.

Joskus ne vaan sanotaan elämäntilanteen muutoksina.
Jos haluaa varmistua,ettei tuollaista tietoa töksäytetä,on varmaan heti syytä sanoa,etten halua kuulla kuolemista.

Ei se käyminen näkijällä todellakaan ole tarpeellista,mutta tiedän kyllä kokemuksesta,että joskus on aikoja,kun etsii apua sieltäkin.
Ja kuten Maykin kertoi,samoin minäkin olin heikoimmillani silloin.

Elikä otollista maaperää niin,että kaikki negatiivinen jää varmasti mieleen.
Silti uskon,että nuo näkijät ovat pieni ryhmä.Luulisi leivän loppuvan,jos vaan tuollaisia tulkintoja antaa. coolsmiley
tallennettu

maaga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #54 : 07.03.2006 00:46:21 »

Vastaukset ovat meissä itsessämme.
Hyvä näkijä antaa vaihtoehtoja, mutta ei kerro vastauksia!
Ihmettelen, miksi siitä otetaan maksu! Jos sen tekee sydämestä, niin sekin taito pysyy hyppysissä ja on meissä kaikissa.
Tällaisia asioita voi harjoitella ja ne on joka päiväistä elämää.
Jos ihminen kokee "kriisejä" tai menetyksiä, niin mielestäni hyvä tukiverkosto auttaa siinä, ei välttämättä ventovieras selvännäkijä. Meitä on moneksi!
tallennettu

Aurinko vaaka
Nousumerkki vaaka
Kuu skorpioni
tutti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #55 : 07.03.2006 01:30:34 »

Hei!

Itsekin olisin vailla luetettavaa ja ei rahastavaa ennustajan yhteistietoja..
Jos jollain on hyviä kokemuksia,niin kertoisitteko yhteystiedot minulle,kiitos  Smiley
tallennettu
maaga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #56 : 07.03.2006 10:36:22 »

Vähän toistoa, mutta meistä jokaisesta on ennustajaksi tai mitä nimeä siitä haluammekin käyttää. Itse toteutan ja lähipiirini myös tässä tällaista "ennustamista" (itse pidän sitä luonnollisena), tämä toimii aika hyvin niin, että kerromme toisillemme omista "näyistä" (viesteistä tai miksi niitä nimitetäänkin) ja keskustelemme niistä sekä elämme omien valintojen mukaan. Omasta puolestani voin sanoa, että kun teen vaihtoehtoisia hoitoja, niin siinä tulee hyvin usein hoidettavalle viestejä.
Toivottavasti osasin artikuloida tämän kirjoituksen niin, etten saa hämmennystä aikaan.
Sillä ymmärrämme asioita hyvin usein erilailla tai emme osaa niitä välttämättä tuoda kaikille sopivaan muotoon.
Ihanaa päivää teille!
tallennettu

Aurinko vaaka
Nousumerkki vaaka
Kuu skorpioni
tuueli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #57 : 07.03.2006 16:25:14 »

Uutena täällä foorumilla kiinnostuin myös näistä selvänäkijöistä, joita olette kehuneet. Itse en ole vielä kauhean luotettavaan tapaukseen törmännyt, joten jos lähettäisitte yhteystietoja niin olisin myöskin hyvin kiitollinen Smiley
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #58 : 08.03.2006 12:41:49 »

heips!

Onko kellään tietoa lahden alueen ennustajista/selvännäkijöistä?
Luotettavista ja hyvistä sellaisista...
Itse olen säännöllisesti käynyt anne kaella,joka on tiennyt tod. hyvin,mutta nyt
haluaisin vaihtelua.

kiitoksia jo etukäteen! voi laittaa YV:nä
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #59 : 08.03.2006 12:50:43 »

Hei kanssa-astroilijat!

Olettehan huomanneet tuolta sivuston yläreunasta linkin Auttajalista. Saatte sieltä kaikenlaisten auttajien, myös selvännäkijöiden, yhteystietoja. Linkitän tähän teille muutaman suoran linkin:

Astron Auttajalista - Selvännäkijät

Astron Auttajalista - Meediot
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: