Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85141 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hellu_
Vieras
« Vastaus #30 : 13.12.2005 18:46:59 »

Hei! En nyt ole todellakaan varma siitä että mihin tämä viesti tulee vai tuleeko se jollekkin  idiot2... Mutta tarkoitus oli saada tämä Ennustajat-otsikon alle.

Minä kyselisin onko kenelläkään antaa luotettavaksi toteamansa selvännäkijän/ennustajan puhelinnumeroa, emailia tai muuta osoitetta. Ja että miten ja milloin voi häneen ottaa yhteyttä. Olisin todella kiitollinen tästä vaivannäöstä.  smiley6600
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #31 : 14.12.2005 20:01:26 »

Sitä samaa kuin moni muukin on kysynyt täällä, voisiko joku ystävällinen lähettää minulle joitakin puhelinnumeroita/osotteita hyvistä ja luotettavista ennustajista? Tuntuu niin samperin harmilliselta kun moni tuttunikin sanoo käyneensä jollain mutta koskaan en ole keneltäkään saanut numeroa... Olisi ensimmäinen kerta mennä ennustajalle... Shocked

Kiitos etukäteen auttaville tahoille!  Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #32 : 14.12.2005 23:49:44 »

Minun kokemukseni mukaan selvännäkijällä käydessä kannattaa aina enemmänkin keskittyä nykyhetkeen kuin tulevaisuuteen...Ja ennenkaikkea omaan ITSEEN, siis pyrkiä lisäämään omaa itsetuntemustaan. Sitä kautta sitten oppii myös itse kuuntelemaan sisäistä ääntään, eikä välttämättä niin usein tarvitsekaan selvännäkijän neuvoja.

Ja myös minä olisin varovainen noiden lehti-ilmoitusten suhteen, siellä voi olla monenlaista yrittäjää...Omalla kohdallani löysin sopivan ihmisen tuttavan suosittelemana, tai oikeastaan en edes ketään sillä hetkellä etsinyt, hän vain tupsahti kohdalle kun hetki oli oikea.  smitten
tallennettu
tikkari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #33 : 15.12.2005 19:05:38 »

Hei!

Muutamalla ennustajalla olen käynyt, eikä yhdenkään kertomukset ole pitäneet paikkansa knuppel2
Voisiko joku suositella selvännäkijää, joka on todellakin tiennyt asioita...menneitä ja tulevia?? Smiley
Mukavaa Joulun odotusta kaikille smitten
tallennettu
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #34 : 16.12.2005 20:48:58 »

Jos vielä olet aiheesta kiinnostunut, niin ota tarkemmin yhteyttä minuun sähköpostitse, olisin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta, mutten näin keskellä foorumia...
tallennettu
Aamu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #35 : 17.12.2005 12:58:35 »

Hei!

Minuakin kiinnostaisi ottaa yhteyttä ennustajaan, mutta en tiedä ketään hyvää. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voisi lähettää viestiä jostain hyvästä ennustajasta. Tarvetta olisi...
tallennettu
tähtisisar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #36 : 20.12.2005 03:19:19 »

Hei,
olen aika monella ennustajalla käynyt elämäni aikana ja tavannut siten monenlaista tietäjää. Tällä hetkellä käyn kahdellakin eri "vastaanotolla", joista toinen henkilö ei ole varsinaisesti ennustaja mutta omaa erittäin vahvoja näkijän kykyjä. Käyn hänen luonaan ns. fyysisissä hoidoissa ja samalla puhumme myös henkisen puolen asioista. Luotan tähän naiseen ihmisenä ja tietäjänä, mutta aina hänkään ei ole ollut ns. oikeassa, sillä jokaisella meillä on vapaus tehdä omia valintojaan, joita näkijätkään eivät voi etukäteen aina nähdä tai saada ns. tietoonsa. Ylipäätään näkijöille saatetaan antaa tiedoksi vain ne asiat, mitkä ovat kuulijalle hyväksi tietää. Liika "tieto" saattaa vaikuttaa taas liian voimakkaasti omiin päätöksiimme ja siksi kaikkea ei haluta yläkerrassa kertoa liian aikaisin! Emme myöskään opi koskaan mitään, jos emme tee itse ratkaisujamme! Cool
 
Tärkeintä minulle näissä istunnoissa on ollut oikeastaan oman itseni ja olemukseni tunteminen ja ylipäätään menneiden tapahtumien että asioiden ja elämääni liittyvien ihmisten toimintojen pohtiminen ja selkeyttäminen, ei niinkään pelkästään tulevasta kertominen. Toki tulevaisuuden verhon raotus on saattanut tuoda uskoa tulevaisuuteen ja samalla ehkä vahvistaa omaa intuitiotani tilanteista, joissa olen kokenut epävarmuutta.  Smiley
On kuitenkin tärkeää, että teen itse kuitenkin aina päätökset omaa sydäntäni kuunnellen ja olenkin oppinut pikku hiljaa luottamaan tuntemuksiini yhä vahvemmin ajan myötä. Luottamuksen lisääntyessä on myös intuitioni vahvistunut ja olenkin nyt aivan uudella tasolla henkisessä kehityksessäni.

Ennustajalla käyminen saattaa aiheuttaa joillekin sen, että he saattavat joskus alkaa elämään ennustuksien mukaisesti mutta se ei johda mihinkään hyvään. Kannattaa olla muutenkin hieman varovainen ennustajien suhteen, sillä huijareita on paljon. Kyllä ne aidot näkijät tunnistaa aika pian ja niin kuin täälläkin on sanottu, kaikki eivät näe kaikille samalla tavalla! Henkimaailmassa ei ole myöskään aikaa, joten tapahtumien ja asioiden toteutuminen voi heittää ajallisesti hyvinkin paljon...

Uskokaa enemmän itseenne ja uskaltakaa toimia tunteidenne mukaisesti! smitten
tallennettu

Mitä selkeämpi tie,
sitä helpommin sen kuopat näkyvät.
(Frank Seymore)
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #37 : 28.12.2005 13:27:54 »

Voisitteko mainita hyväksi kokemianne ennustajia nimeltä, jos yhteystietoja ei julkaista niin nimen avullahan ne tiedot kuitenkin saattaa löytyä?
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
LionQueen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #38 : 28.12.2005 15:04:17 »

Ole käynyt ennustajalla ensimmäisen kerran vuonna -95 muistaakseni. Nyt tämä nainen alkaa olla jo sen verran vanha, että ottaa vain harvoin vastaan vieraita. Mutta lisäksi tielleni on "osunut" kaksi muuta selvänäkijää, joista toinen on nykyään erittäin hyvä ystäväni. Hän itse sanoi minulle, että tavattuaan minut ensimmäistä kertaa, hän tunsi että minut oli tarkoitettu hänen elämäänsä pysyvämmäksi asiaksi...  Smiley


Minun selvännäkijäni ovat olleet kyllä erittäin tietoisia asioista, tosin jotkut tulkinnat eivät ole ihan osuneet, mutta eihän kaikkea voikaan tietää.
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #39 : 31.12.2005 13:43:54 »

Kiinnostusta olisi HYVIIN ennustajiin myös täällä! Siis ,jos jollakin on  puhelinnumero tai osoite, niin ilmoittaisitko tiedot yv:nä. Itse asustelen Tampereen lähistöllä......

Olen itse käynyt muutamalla ennustajalla jotka osoittautuivat täysi... aikani meni siihen, että "tappelimme" onko minulla lapsi vai ei! Ei ole ja hän väitti minun valehtelevan ja tivaili miksi minun täytyy se salata /valehdella!
Lasta minulla EI OLE!
Mutta olisi kiva päästä ihan oikealle ennustajalle!
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Viona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #40 : 31.12.2005 16:40:00 »

Olen kerran käynyt ennustajalla (kolme vuotta sitten). Päätin kyllä aikaisemmin, että valitsen ennustajan huolella (ystävä suositteli). En kadu, koska sain uskoa tulevaisuuteen ja hyvän mielen. Tuntui siltä, että hän näki suoraan sisääni ja osasi antaa hyviä neuvoja elämään ahdistavassa elämäntilanteessa. Ihan kuin sieluani olisi voideltu viilentävällä Aloe Veralla...  Smiley Moni asia on toteutunut, yksi asia on vielä toteutumatta...   :Smiley Kun lähdin, minut valtasi lämmin tunne. Ystäväni koki saman.
tallennettu
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #41 : 31.12.2005 17:16:55 »

Itse olen aikoinani myös käynnyt ennustajalla ja muistan kuinka hämmennyin kun hän ilman utelua tiesi menneisyyteni ja tulevaisuudesta hän osasi kertoa sellaisia asioita mihin itse en edes uskonut..kunnes ne vaan tapahtuivat..

Nyt kun tästä on mennyt jo vuosia ja elämä heittellyt aikalailla niin haluaisin jälleen käydä näkijän luona, mutta en vain tiedä ketä olisi täällä helsingissä luotettava (tämän joka aikoinaan minulle ennusti, niin hänen yhteystietoja en muista/saa enään).

Olisin todella kiitollinen jos joku voisi laittaa minulle yv:nä jonkun hyvän ja luotettavan näkijän tiedot, myös sen kuinka paljon hän istunnosta pyytää.  Smiley
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
späde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #42 : 01.01.2006 00:40:23 »

Hei! Laittakaa minulle myös niitä ennustajien puh.numeroita.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! 2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #43 : 01.01.2006 09:40:53 »

coolsmiley
                 NO ei nyt ole antaa, edes puh. nr.  ! ! ?

           Cry  Halusin vain muistuttaa, että , kun teille tulee tilaisuus,
                NIIN toivottavasti olette kirjoittaneet kysymykset, ja selvästi
                etukäteen. Siinä tilanteessa sakoilee senoissaaan, yleensä!

                P.S.  Älkäätte etsikö ennustajia, vaan tietäjiä!

                         Niitäkin löytyy!!   :Smiley

                         ( enkä tällä tarkoittanut itseäni! )

           
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 14:09:34 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #44 : 01.01.2006 17:27:36 »

Itse kanssa aikoinaan kun kävin näkijän luona niin hän myös tiesi, että eräs minulle hyvin tärkeä ihminen tulee poistumaan tästä elämästä (sanoi kyllä, että tulee hyvin vaikea asia hänen kanssaan eteen, mutta tulen siitä selvimään, ei suoraan sanonut että poistuu).
Hän myös tiesi sellaisia asioita menneisyydestä, joita ei voinut ihminen joka ei minua tunne,tietää.
Muistan kun kävin ystäväni kanssa hänen luonaan niin menimme sinne hieman epäillen ja kun tulimme pois niin olimme hyvin hämillämme, kuinka hän pystyikin näkemään..
Uskon, että oikeita näkijöitä on, mutta on myös paljon niitä jotka käyttävät toisten ahdinkoa hyväksi (minkä uskon tulevan heille kyllä takaisin) ja ne jotka ovat saaneet lahjan nähdä ja auttaa pitää vain löytää..
Kun aika on kypsä, niin uskon että elämä vaan johdattaa oikean ihmisen luokse.
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: