Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85198 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jasca
Vieras
« Vastaus #15 : 27.11.2005 22:25:26 »

Ennustajilta voi saada vahvistuksen omille suunnitelmilleen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vain aivan lähitulevaisuuden ennusteet yleensä ovat tarkkoja (tietenkin jos selvänäkijä osaa asiansa). Mitä kauemmas tulevaisuuteen mennään, sitä enemmän tulee väliintulevia muuttujia (energioita) mukaan kuvaan ja sitä epätarkempi ennuste on. Eräs hyvin tunnettu selvänäkijä sanoi kerran, että jos ennusteesta 50% pitää paikkansa, niin ennustaja on erittäin hyvä. Siispä apua heiltä kyllä saa, mutta kannattaa olla kriittinen ennusteen suhteen ja loppujen lopuksi elää elämänsä niinkuin hyvä tulee. Jos jää odottamaan ennustuksen toteutumista tai toteuttaa sen väkisin, niin pettymyksiä useimmiten siitä vain seuraa. Jokainen meistä on oman elämänsä paras ennustaja viime kädessä.
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #16 : 28.11.2005 01:00:40 »

Te,jotka olette käyneet ennustajalla,selvännäkijällä tai meediolla ja kerrotut asiat ovat toteutuneet,niin laittaisitteko minulle yv:nä heidän yhteystietojaan.
Tietysti voi laittaa sellaistenkin yhteystietoja,jotka kertovat asioista puhelimitse,mutta tuntuu,että mukavampi olisi käydä henkilökohtaisesti.
Kiitos jo etukäteen  Smiley

Voisinko minäkin saada niitä yhteystietoja yv:nä?! Smiley Olen käynyt muutaman kerran ennustajalla, mutta tuntui siltä,että se oli aika ylimalkaista Undecided. Viime aikoina on tapahtunut kaikenlaista ja olis todella mukava käydä sellaisen henkilön luona, joka tietää asioista tarkemmin.
Kiitos ja kumarrus Smiley
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #17 : 28.11.2005 22:58:03 »

Heips Smiley

Minuukin kiinnostaisi koettaa.

Kiitos sinulle joka voit antaa tietoja mihin soittaa. smitten
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 29.11.2005 00:06:22 »

No minä ainakin soitin sen ainoan kerran, kun olen ennustajaan ollut yhteydessä tällaiselle henkilölle jota minulle suositeltiin ja täytyy sanoa, että olin aika " järkyttynyt" siitä kaikesta mitä hän tiesi.Ehkä se johtui siitäkin että kerta oli se ainut kokemus joten minulla ei ole vertailu kohdetta  Smiley.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2005 00:52:31 kirjoittanut Aniara » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Aniara
Vieras
« Vastaus #19 : 29.11.2005 00:54:24 »

Poistin yhteystiedot, niitä voi laittaa tarvittaessa yv.:nä. police
tallennettu
kazza79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #20 : 29.11.2005 01:14:23 »

Heippa...
Mä olen käynyt kanssa muutaman kerran ennustajalla ja osa ennustuksista onkin käynyt toteen. Mielyttävintä oli tietysti, että ennustukset olivat hyvin samankaltaiset.  Cheesy Mä kans kaipaisin uusi puhelinnumeroita, kun edelliset olivat opiskelukaupungissani...
Eli kiitos mullekin saa laittaa yksityisviestejä smiley6600
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #21 : 29.11.2005 01:44:21 »

smitten sama tännekkin Yv:nä, jos joku kehtaa laittaa Smiley
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #22 : 30.11.2005 21:17:46 »

Hei,

onko jo auttamattomasti liian myöhäistä pyytää lähettämään yv:nä myös minulle sellaisen ennustajan puhelinnumeron, joka tuntuu tietävän/ näkevän  asioita Undecided
Tuntuu, että omassa päässä pyörii monenlaisia asioita ja olis kiva kuulla miltä ennustajan mielestä mun maailma näyttää. Mä olen käynyt Reiki I ja II ja olen pahuksen epävarma tuleeko mm. siitä mitään... ym.ym. idiot2 Joskus tuntuu siltä, että onks tää tätä samaa koko ajan vai olisko mitää säväyttävää tiedossa crazy2
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 30.11.2005 21:40:31 »

eipä ole tullut yhden ytään numeroo  Cry höh
tallennettu
tartsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #24 : 02.12.2005 19:32:56 »

Hei! Tuntuu että olen isojen muutosten edessä ja muutokset edellyttävät valintoja. Valintojani varmistaakseni haluaisin käydä jonkun luotettavan näkijän "opastuksessa". Olisi tietoa kenestäkään hyväksi koetusta?
tallennettu
ritneu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #25 : 03.12.2005 00:40:55 »

Smiley  Kyselen myöskin hyvää ennustajaa/selvänäkijää Helsingistä.
     Auttajalistalla oli monta tunnettua ja hyvää, mutta auttajalistaa ei ole päivitetty.
     Tarvitsisin yhteystietoja ,koska tyttäreni tulee suomeen jouluksi ja varaisin ajan ,jos se olisi vielä mahdollista.
Siis ,jos jollakin on  puhelinnumero tai osoite, niin ilmoittaisitko tiedot yv:nä
 smitten Terveisin ritneu
tallennettu
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #26 : 05.12.2005 00:34:04 »

Mä haluaisin kanssa kovasti tietää mitä mun elämä tuo mulle tullessaan.

Kiitos eräälle ystävälleni - olen pääsemässä eteenpäin elämässäni ja ei tarvitse enää mun polkea paikallani niin sanotusti.

Mutta muuten vaikka tiedän noin parin kuukauden sisään mitä mulle tapahtuu - niin haluaisin tietää kovasti paljon lisää.... 2funny
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #27 : 06.12.2005 13:11:07 »

Tervehdys kaikille ja hyvää itteppäisyyspäivää!!

Soittelin eilen yhdelle selvännäkijälle, ajattelin että joskos olis hyvä kokeilla jotakuta muutakin, kun tuntuu että tarvitsin vastauksia isoihin kysymyksiin.
Ja näiltä sivuilta joku olikin hänelle soittanut ja joskus oli auttajalistassakin hänen nimensä.

En saanut mitään vastausta kysymyksiini, en sitten mitään !!!
olen todella pettynyt, puhelu alkoi jo sillä tavalla että hän kertoi menneestä ja sitten tulevaa, menneestä oli että matkustelet paljon, ehkä jopa työn kautta no ei mennyt nappiin, kerroin sen että näin ei ole, loppujen lopuks hänen oli suorastaan väännettävä siitä että olen joskus 3v sitten käynyt tallinnassa, että pitipäs paikkansa...  idiot2
Ja tästä lähti parisuhteet, työt kaikki meni metsään. KAIKKI!

Mutta kuuntelin kärsivällisesti, vaikka hän ei mitään järkevää sanonutkaan,
jo lähinnä huvittuneena.

Että se siitä kokeilusta.
Ei kannattanut, ja edelleen olen vailla vastauksia.

Joskus näinkin.

Jos jollakulla on OIKEESTI hyvä tiedossa, niin lähettäisitkö sen yv:nä, kiitos! Cheesy smitten
tallennettu

_______________
enkelikihara
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #28 : 06.12.2005 13:33:57 »

Smiley

Ehkä olisi aika itsenäistyä (luottamus oman sydämmeen) ja tänään on oivallinen päivä siihen  smitten

Uskon, että tämä kokemus oli hyvä, jokainen meistä on varmasti sen läpikäynyt, kysymys ei ehkä ollut siitä, etteikö hän "näe oikein" mutta joskus menee niin, ettei anneta nähdä  Wink

Teidän energiat eivät vain nyt kohdanneet  Smiley

Minä Olen ja Ultra lehdissä on paljon ennustajien numeroita.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #29 : 08.12.2005 20:41:45 »

Jepulis... Usein ennustaja ei todellakaan kerro mtään uutta ja huomattavaa. Aikoinaan soittelin ennustajille paljon, mutta totesin sitten, ettei kannata. Siksipä olenkin siirtynyt opiskelemaan astrologiaa, joka on täsmällisempää ja useammin oikeassa kuin selvänäkijät. Vaan jokaisen on varmaan kuljettava omaa polkuaan, joten kyllä hyvä selvänäkijä voi kysyjille antaa vinkkejä elämään. Mutta jos tuntuu, ettet saa vastauksia, niin kannustan luottamaan omaan intuitioon enemmän kuin ennustajiin. Saatat huomata olevasi yllättävän usein oikeassa.  Smiley
kauris
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: