Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämä  (Luettu 61593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 03.08.2014 11:50:33 »

Kirjoitan tämän nyt tänne muistiin. Näin unen jossa on ehkä saattanut olla jotain edellisestä elämästä mukana tai sitten se oli vaan unta, who knows. Näin tosiaan unta, että olin jossakin orpokodissa ja siellä ystäväni oli eräs lukiosta tuttu henkilö (emme juuri hengailleet lukiossa mutta emme vierastaneetkaan toisiamme). Istuimme salissa pitkän pöydän ääressä. Minä olin lapsi, kai noin 8-vuotias tyttö (valkoinen mekko puhvihihoineen, keskipitkät kullanruskeat hiukset, tuunattu laineille, ruskeat silmät ja tuuheat kulmakarvat ja silmissä semmoinen terävä tuijotus). Uni tosin oli aika sekava ja siihen sotkeutui paljon nykyhetkeä esim. Yhtäkkiä meillä oli nykytanssitunti siella yms. Yhtäkkiä myös olin leikannut ja vaalentanut hiukseni ja ne olivat oranssit latvoista ja vaaleat juuresta ja minua harmitti että niin oli käynyt. Olin kahden tytön kanssa, joisa toisella oli samanlaiset hiukset kuin minulla ja toinen tytöistä pörrötti hiuksiani ja sanoi: "Katso sillä on nyt samanlaiset hiukset kuin sulla!". Sitten yhtäkkiä näin itseni (tai paremminkin jonkun aspektin itsestäni) istumassa edessäni vessassa. Hiukset olivat lyhyet ja mustat ja silmät rajattu ja meikattu mustalla (kunnon punk-tyyli).  :Smiley Sitten olen jälleen se pikkutyttö. Tiedustelen eräältä tummalta pyylevältä hieman hermostuneen oloiselta pojalta (ehkä n. 13-vuotiaalta), että miksi häntä viedään paikkoihin ja näytetään ihmisille. Pojalla oli ilmeisesti jokin erityislahjakkuus, musiikillinen tai jotain sellaista. Poika vastasi hermostuneesti ettei tiedä. Orpokodin johtajatar oli kylmä ja jämäkkä hahmo, joka saattoi poimia kauniita, kilttejä lahjakkaita lapsia joukosta ja viedä heidät esiteltäviksi jonnekkin (halusi kai luoda niin hienon kuvan orpokodistaan). Poika oli kai yksi suosikeista.

Itse olin tosin ihan onnellinen orpokodissa, tai ainakin tyytyväinen, minulla ruokaa ja vaatteet ja kaikki siis hyvin. En juuri välittänyt siitä mitä johtajatar teki enkä ollut kateellinen. Ei ollut kukaan mukaan lapsista. Me vain ihmettelimme, vaikkakin kyllä salaa toivoimme myös saavamme osamme rakkaudesta. Sitten eräänä päivänä minä tein jotain ja minusta tuli suosikki. Tuolloin myös tieni ystävieni kanssa erosivat ainakin jokseenkin. En enää ollut osa sitä porukkaa vaan minut oli nostettu esiin. Olin nyt johtajattaren suosikkiryhmässä.

Uni loppui siihen kun orpotyttöhahmossani katselen kun muut etenevät pois  käytävällä toiseen suuntaan (kuin myös se mustahiuksinen hahmo vessasta). He jatkoivat elämäänsä bilettäen tai jotain sellaista, koska alkoivat olemaan jo teini-ikäisiä. 

Eli aika sekava uni. Mutta unessa oli kuitenkin jotakin sellaista, että minun lienee parasta kirjoittaa se näin muistiin. Herätessäni kysäisin myös että mikähän mahtoi olla nimeni ja ensimmäinen nimi mikä pulpahti tajuntaani oli Hayley.

Sain myös kuvan (en muista missä vaiheessa se tuli) että olen orpokodin pihalla ja siellä oli myös joku poika, ehkä n.13-14-vuotias. Tumma, hintelä, pitkäkasvoinen, pienehköt silmät ja isohko nenä. Aika italialaisen näköinen. Todella mukava poika. Pidän hänestä paljon ja vaikka en juuri tunne häntä hän tuntuu minulle rakkaalta ystävältä. Pojasta minä olen hauska. Olen ilmeisesti myös aika terävä mielinen kuin myös teräväkielinen pikkutyttö. Poika on kiltti, mutta hänkin ihmettelee aika paljon sitä miksi täällä suositaan joitakin lapsia.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #76 : 04.08.2014 18:58:25 »

Olipa mielenkiintoinen artikkeli, tässä on lapsella ollut syntymämerkki kohillaan: http://thespiritscience.net/2014/06/21/3-year-old-remembers-past-life-identifies-murderer-and-location-of-body/
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #77 : 04.08.2014 19:13:15 »

Tuo on kyllä hyvä sivusto Elektra. Oli yllättävän tarkka selostus ja todentuntuinen. Noitahan on vissiin aika paljonkin saatu "todistettua", mutta eiköhän näiden lisääntyessä jääräpäisimmätkin ala pikku hiljaa miettimään, että missä mennään nykyään. Vielä tuo kirveeniskun aiheuttama syntymämerkki tuossa. Onkohan jotain sivustoa, missä kerrottaisiin näistä syntymämerkeistä ja mitä niistä voi päätellä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #78 : 04.08.2014 22:21:58 »

Siis tässä oli syntymämerkkikokoelma:

http://www.healpastlives.com/future/rule/ruremark.htm

Eileythia, voi tuo hyvinkin liittyä entiseen elämään, mutta se varmasti selviää varmasti aikanaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #79 : 04.08.2014 23:38:18 »

Kiitos Lilli.

"Speared Through: Spots on the eye are almost always from being directly punctured there. This was a favorite form of assasination in past lives. It was usually done when the individual slept. It always proved to be fatal, because a stab in the eye was a stab to the brain."

En nyt noita muita osannut yhdistää omiini, mutta olen aina ihmetellyt kyllä ruskeaa pistettä toisessa silmässäni. Siinä on nyt ensimmäinen selitys siihen. Että jippii! Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 05.08.2014 12:17:46 »

Siis tässä oli syntymämerkkikokoelma:

http://www.healpastlives.com/future/rule/ruremark.htm

Eileythia, voi tuo hyvinkin liittyä entiseen elämään, mutta se varmasti selviää varmasti aikanaan.

Hmm niin kai.  Smiley Se jätti semmoisen jännän tunteen.

Lapsuudesta muistan että minä aina pelkäsin että minut hylätään johonkin (liikaa Hannua ja Kerttuako?) enkä esim. koskaan ruokakaupassa lähtenyt omille teilleni. Mökillä pelkäsin aluksi nukkua koska pelkäsin että vanhempani lähtevät yön aikana ja jättävät minut ja veljeni sinne.
Minulla on myös alasolmu  leijona kahdennessatoista huoneessa, mikä viittaa suljettuihin laitoksiin.

Tosin Hayley ei juuri surrut kohtaloaan eikä kaiketi edes muistanut vanhempiaan ja oli itseasiassa ihan onnellinen. Tai ainakin tyytyväinen sillä hetkellä vallitseviin oloihin. Se että pääsi näytille oli kyllä myös mahdollisuus päästä pois orpokodista ja luoda itselleen elämä jossakin muualla. Sitähän kaikki siellä pohjimmiltaan halusivat.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 05.08.2014 12:38:50 »

Aloin tutkimaan tarkemmin tuota orpohommaa, kun mietin että minkälaiset olivat orpokodin toimintatavat noin yleensäkin. Itselläni on aina ollut sellainen käsitys, jonka mukaan halukkaat vanhemmat tulivat orpokotiin vartavasten lasta katsastamaan. Suoraan sanottuna epäilin vahvasti että oliko tuommoinen käytäntö edes olemassa tai laillinen, että lapsia kuskailtiin paikasta toiseen esiintymään perheen löytämisen toivossa. No, löysin kuitenkin tällaista tietoa:

..Thirty to 40 orphans were chaperoned by three to four adults on the trains, and they would be put on display at each stop in theatres so families could check them out.

Kids who weren't adopted at a train stop would have to get back on the train and sometimes travel hundreds of miles to the next one. Many orphans would dance or sing when on display in hopes of attracting the attention of an adopting family.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #82 : 06.08.2014 09:03:39 »

Aloin tutkimaan tarkemmin tuota orpohommaa, kun mietin että minkälaiset olivat orpokodin toimintatavat noin yleensäkin. Itselläni on aina ollut sellainen käsitys, jonka mukaan halukkaat vanhemmat tulivat orpokotiin vartavasten lasta katsastamaan. Suoraan sanottuna epäilin vahvasti että oliko tuommoinen käytäntö edes olemassa tai laillinen, että lapsia kuskailtiin paikasta toiseen esiintymään perheen löytämisen toivossa. No, löysin kuitenkin tällaista tietoa:

..Thirty to 40 orphans were chaperoned by three to four adults on the trains, and they would be put on display at each stop in theatres so families could check them out.

Kids who weren't adopted at a train stop would have to get back on the train and sometimes travel hundreds of miles to the next one. Many orphans would dance or sing when on display in hopes of attracting the attention of an adopting family.

Missä ja milloin tuollainen käytäntö oli? Amerikassa?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 06.08.2014 13:01:29 »

Aloin tutkimaan tarkemmin tuota orpohommaa, kun mietin että minkälaiset olivat orpokodin toimintatavat noin yleensäkin. Itselläni on aina ollut sellainen käsitys, jonka mukaan halukkaat vanhemmat tulivat orpokotiin vartavasten lasta katsastamaan. Suoraan sanottuna epäilin vahvasti että oliko tuommoinen käytäntö edes olemassa tai laillinen, että lapsia kuskailtiin paikasta toiseen esiintymään perheen löytämisen toivossa. No, löysin kuitenkin tällaista tietoa:

..Thirty to 40 orphans were chaperoned by three to four adults on the trains, and they would be put on display at each stop in theatres so families could check them out.

Kids who weren't adopted at a train stop would have to get back on the train and sometimes travel hundreds of miles to the next one. Many orphans would dance or sing when on display in hopes of attracting the attention of an adopting family.

Missä ja milloin tuollainen käytäntö oli? Amerikassa?

Alkoi joskus 1850-luvun paikkeilla muistaakseni ja jatkui n. 1930-luvulle. Amerikassa juu, ainakin... En sitten tiedä oliko jossain muualla maailmalla otettu mallia ja harjoitettu samantapaisia käytäntöjä. En tutustunut aiheeseen sitten sen tarkemmin.  Tietääkseni junat lähtivät New Yorkista muihin osavaltioihin.

Niin en tiedä, minulla ei ole tunnetta että Hayley olisi hirveästi matkustellut ainakaan kovin pitkälle. Tuntuu että Hayleyllä on käsitys jostakin pienemmästä tapahtumasta, ikäänkuin messusta (siis "fair") tai jostakin sen tyyppisestä, jonka osana tavallaan orvot esiintyivät. Mutta mene ja tiedä sitten, uni ei jatkunut niin pitkälle että olisin nähnyt mitä sitten tapahtui.

Hayley-nimisiä ei tainnut tuohon aikaan juuri olla (ei ainakaan löytynyt rekistereistä), mutta tuosta nimestä nyt ei voi koskaan olla 100% varma muutenkaan.. ja se on hyvin saattanut olla lempinimi ja syntymänimi joku toinen.

Eilen illalla saatoin saada jonkun välähdyksen Hayleyn vauva-ajoilta. Ainakin tuntui taas siltä, tosin se kesti n. sekunnin ennen kuin olin nukahtaa. Taustalla oli vihreää, pensaita, kaikilla oli valkoiset asut (ristiäiset tulee mieleen) ja minua pitelee nainen jolla on valkoinen vaate ja päähine ja tummat (lyhyehköt) hiukset. Nainen on aika vanha ja haluaa antaa minut pois (täytyy antaa pois). Perhe näyttää hyvinvoivalta ja saattaa olla jopa rikas minulla on tunne, että asiat tapahtuvat jonkun ison talon, ehkä jopa kartanon pihalla), mutta minut annetaan ja halutaan antaa pois. En ollut ilmeisesti kovin toivottu.

Niin, lisään vielä että minulla oli alunperinkin tunne, että tapahtumat saattavat sijoittuvat jonnekkin 20-luvulle. Tarkkaan en tosin osaa sanoa.  Huh
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014 14:08:10 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #84 : 09.08.2014 23:25:26 »

Kiitos Ritsa. Jostain syystä nuo syntymämerkit, arvet yms. kiehtovat minua tässä hetkessä.
Ja tässä vielä yksi linkki: http://reincarnationstudies.com/scars-illnesses-left-behind/

Cataya85, tarinaasi on ollut mielenkiintoista seurata. Onko noussut esiin, miksi juuri se elämä on palautunut mieleen - aktivoituiko se tavattuasi jonkun henkilön, joka on ollut tuolloin tärkeä? Mitä opit siitä elämästä ja jäikö siitä jotain kesken?

Eileithyia, toivottavasti saat kiinni siitä, mitä tavoittelet. On kiehtovaa penkoa tietoja ja löytää niistä vahvistuksia ajatuksiinsa!
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #85 : 10.08.2014 17:41:51 »

Niin uskomattomalta kun kuulostaakin niin muistot herätti se uusi spartacus sarja, sitä katsoessa jostain mielen sopukoista alko pulpahdella erinäisiä juttuja, aikasemmin kertomiani siis. Ajattelin ensin että se sarja oli niin mieleen painuva että alitajunta tallenti sen ohjelman mieleen mutta sitten kun rupesi tulemaan unissa nimiä ja asuinpaikkoja esille niin sitten keskityin seuraamaan mitä kaikkea alitajunta tuo esille. Sitä en ole saanut vielä selville että jäikö jotakin kesken, todennäköisesti jäi koska nyt elän tässä ja nyt Smiley

Aion vielä selvittää tässä elämässä sen että kuka oikeasti olin ja jäikö jotain kesken. Sen tiedän että kapinallisuus on siirtyny tähän elämään, ei hirveän voimakkaasti mutta kuitenkin.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #86 : 27.01.2016 10:12:37 »

3-vuotias tunnistaa murhaajansa edellisestä elämästä?
https://www.youtube.com/watch?v=ZWyHuN1G1vk

Syntymämerkit kertoo kuolinsyyn?
http://www.healpastlives.com/future/rule/ruremark.htm
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #87 : 27.01.2016 14:07:05 »

Noita syntmämerkkejä on kiva miettiä, joskaan en ihan purematta niele.
Tyttärellä oli syntyessää punainen V otsassa, vieläkin pieni jälki ja suuttuessaan V tulee esiin Cheesy Häntä ehkä vähän ketutti tulla tänne Maahan? Cheesy

tallennettu
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #88 : 23.10.2018 16:43:29 »

mäkin olen nähnyt kuvia näistä ajoista aika jännäää....
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #89 : 23.10.2018 16:52:42 »

hei
itse kans olen nähnyt unia ranskan ajalta
olen ollut hovissa
ja välillä egyptissä
minulla on syntymämerkki vasemmassa korvan yläpuolella
kiharat hiukset
onko muitakin
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: