Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisen kehon lämmön tunteminen  (Luettu 6832 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« : 13.05.2014 07:13:22 »

En tunne näitä energia-, tms juttuja lainkaan,mutta olen alkanut seurailla täällä käytyjä keskusteluja. Ja niistä tulikin mieleen omat kokemukseni.

Itselleni käy välillä niin, että kun ihminen tulee viereen, niin itselleni tulee todella epämukava olo, kun tunnen heidän lämpönsä, joka tuntuu itselleni sillä hetkellä aivan liian kuumalta ja tulee ns päälle.

Kyse voi olla esimerkiksi omista lapsista ( tai muistakin ihmisistä) ja tilanne on muutoin ihan ok. Tätä käy aika harvoin, silloin tällöin.  Muutoin ei haittaa jos ihminen tulee lähelle, eli ei ole tarvetta pitää mitään erityistä väliä esim. kanssakeskustelijaan.

Taitaa olla ihan normaali ilmiö, mutta en ole tullut jutelleeksi siitä kenenkään kanssa.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.2014 19:09:10 »

En tunne näitä energia-, tms juttuja lainkaan,mutta olen alkanut seurailla täällä käytyjä keskusteluja. Ja niistä tulikin mieleen omat kokemukseni.

Itselleni käy välillä niin, että kun ihminen tulee viereen, niin itselleni tulee todella epämukava olo, kun tunnen heidän lämpönsä, joka tuntuu itselleni sillä hetkellä aivan liian kuumalta ja tulee ns päälle.

Kyse voi olla esimerkiksi omista lapsista ( tai muistakin ihmisistä) ja tilanne on muutoin ihan ok. Tätä käy aika harvoin, silloin tällöin.  Muutoin ei haittaa jos ihminen tulee lähelle, eli ei ole tarvetta pitää mitään erityistä väliä esim. kanssakeskustelijaan.

Taitaa olla ihan normaali ilmiö, mutta en ole tullut jutelleeksi siitä kenenkään kanssa.


Toivottavasti et pahastu, että tungen itseni tänne ja vastaan sinulle. Tuo sinun kokemuksesi alkoi kiinnostaa minuakin. En nimittäin ole kokenut itse tai kuullut muiden kertoneen, että vieraasta tai tutusta ihmisestä välittyy lämpöä mainitsemallasi tavalla. Tuleeko sinulle epämukava olo eka vai tuleeko se lämmön seurauksena?

On normaali ilmiö, että tuntee lähelle tulevan ihmisen olemuksen joko miellyttävänä tai sitten ei. Se, että koet sen lämpöenergiana voisi viitata yksinkertaisesti siihen, että sinulla on sellaista herkkyyttä, joten se on sinun tapasi aistia näitä asioita. Olet ehkä kinesteettinen. Sinua ei ilmeisesti haittaa tuo, mutta jollet halua kokea muiden energioita niin voimakkaasti, pyydäpä joka päivä tasapainotus ja suojaukset esim. Monadiltasi.  

Joku saattaa imeä voimiasi, jollet pyydä suojauksia. Itse olen sen kokenut pari kertaa. Myös arkkienkeli Mikaelilta voi muuten pyytää suojausta ja vaikkapa kuvitella indigonsinisen puvun ylleen, vähän kuten Star Trekin näyttelijöillä oli. Pidin muuten sitä hyvänä sarjana silloin, kun olin vielä nuori. Taisin katsoa (lähes) kaikki jaksot.  Grin
« Viimeksi muokattu: 16.05.2014 19:11:59 kirjoittanut Senisa » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2014 19:22:02 »

Tulipa tästä mieleen että joskus minun sisältäni lähtee leviämään epämukava kuumuuden tunne, jonkinlainen energia joka saa jopa jalkapohjat kuumottamaan ikävästi ja joudun menemään kastelemaan jalkojani kylmään veteen.
Itse koen sen itsessäni epäimielyttävänä mutta en tiedä mikä se on, jokin vain polttaa/kuumottaa ikävästi. Ehkä se johtuu vain siitä että toiset tykkää kevyemmästä lämmöstä ja taas toiset viileästä energiasta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 16.05.2014 21:31:26 »

Minulla on samantyyppinen kokemus kuin aloittajalla. En ole yhäkään täysin varma mistä siinä ihan tarkkaan ottaen on kyse, mutta sen olen huomannut, että kaikki eivät moisia lämpöjä/kylmyyksiä tunne (öhm, huomaamisen yhteydessä sain hiukka outoja katseita kavereilta).

Paras teoriani on, että epävakaa lapsuus pakotti haistamaan toisten 'viban' ennenkuin kukaan avasi suutaan, ja kroppani nyt vain kertoo asian minulle tuolla tavalla lämpöasteikolla.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2014 11:53:05 »

Minulle tämä on myös tuttua, lämpö voi tuntua voimakkaastikin ja melko kauas. Epämiellyttäväksi en tunnetta välttämättä sanoisi. Ainakin jos itseä paleltaa, niin tuollaisen hohkavan patterin viereen vois hyvin mennä istuskelemaan Wink Enkä osaa sanoa mistä tämä johtuu, mikä ominaisuus tuollaisessa lämpöä hohkavassa ihmisessä voisi olla....
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 18.05.2014 17:04:16 »

Mun kokemuksessani tuo Senisan mainitsema kinesteettisyys on avainasemassa, eli mulla intuitio ja tuntosarvet muutenkin toimii usein fyysisinä tuntemuksina. Silloin jos se tuntemus tuntuu epämiellyttävälle, niin usein on kyseessä se, että kyseisestä ihmisestä hehkuu vähän liian voimakasta energiaa, mitä ei sillä hetkellä pysty käsittelemään. Tulee sellainen ylikuormitettu olo ja haluaa ottaa vähän etäisyyttä hetkeksi. Tapauksia on monia, voi olla että se ihminen tarkoituksella haluaa lähetellä minulle paljon energioita siinä tilanteessa, tai sitten hänestä vain virtaa jostain omasta syystään sillä hetkellä sitä ulos paljon.

Aika normaalia mulle ainakin, kun on tuohon tottunut.  Smiley
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #6 : 18.05.2014 22:51:42 »

Olen mielestäni noin yleisesti aika vahvasti kinesteettis-visuaalinen ihminen.

Samalla aistin myös yleensä ilmapiirejä, se on jotenkin luontainen taipumus tunnustella missä mennään eli kuka on milläkin fiiliksellä.

Olen myös muutaman kerran normaalilta tuntuvassa keskustelussa tuntenut kuinka keskustelussa lentää toisen ihmisen taholta salamat ja ympärillämme käy hirveä ukkonen. Olen miettinyt, että tunteekohan tuo toinen samoin. En ole miettinyt asiaa tarkemmin, mutta ehkäpä tilanteessa on ollut jotakin sellaista, joka on saanut toisen ihmisen salamoimaan ja hän on kuitenkin halunnut salata sen. Silloin nämä ihmiset eivät keskustelussa ole saaneet mitä ovat minulta halunneet.

Olen ajatellut, että kaikki "lukevat" ihmisten välisiä keskusteluja samalla tavalla, eli tuntevat ja aistivat asioita jollakin toisella tasolla/ulottuvuudella, sellaisella jota ei näe tai kuule. Mutta näin ei taida ollakaan, nyt kun olen ottanut asian puheeksi ystävieni kanssa.

Kerran tietoisesti yritin skannata toisen henkilön energioita/fiboja, eli lenteleekö hänestä salamat tms, vaikka hän näytti neutraalilta. Olin joutunut kieltämään häntä tulemasta sairaan sukulaiseni sängyn viereen puhumaan uskonasioita, koska sairas sukulaiseni ei häntä halunnut. Aistin hänestä ainoastaan puhdasta valkoista väriä, vaikka tunnustelin pidempään keskustelun aikana. Minulle välittyi hänestä kuva, että hän oli vilpitön ja vilpittömällä asenteella liikkeellä ja suhtautui suurella viisaudella ja rauhalla sukulaiseni kieltoon.

Kuuma tunne toisen ollessa lähellä tulee oikealta ja kun kuuntelen nyt kehoani, oikea käsi on koko ajan kuumahko. Se ei kuitenkaan nyt ole reagoinut toisen kehoon, vasen puoli eli vasen käsi on ihan neutraali.

Välillä olen kokenut tarvetta suojata itseäni, joskus nukkumaan mennessä kun on ollut jollakin tavalla todella omituinen tuntemus. Mutta suojausta voisin ottaa käyttöön enemmänkin.

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille, on ollut mielenkiintoista lukea kommenttejanne ja kokemuksianne.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2014 22:56:15 kirjoittanut stiili » tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #7 : 20.05.2014 17:04:08 »

Tulipa tästä mieleen että joskus minun sisältäni lähtee leviämään epämukava kuumuuden tunne, jonkinlainen energia joka saa jopa jalkapohjat kuumottamaan ikävästi ja joudun menemään kastelemaan jalkojani kylmään veteen.
Itse koen sen itsessäni epäimielyttävänä mutta en tiedä mikä se on, jokin vain polttaa/kuumottaa ikävästi. Ehkä se johtuu vain siitä että toiset tykkää kevyemmästä lämmöstä ja taas toiset viileästä energiasta.

Lähteekö se kuumuuden tunne solar plexuksen alueelta liikkeelle? Olisiko välillä yliaktiivinen?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #8 : 20.05.2014 18:00:58 »

Tulipa tästä mieleen että joskus minun sisältäni lähtee leviämään epämukava kuumuuden tunne, jonkinlainen energia joka saa jopa jalkapohjat kuumottamaan ikävästi ja joudun menemään kastelemaan jalkojani kylmään veteen.
Itse koen sen itsessäni epäimielyttävänä mutta en tiedä mikä se on, jokin vain polttaa/kuumottaa ikävästi. Ehkä se johtuu vain siitä että toiset tykkää kevyemmästä lämmöstä ja taas toiset viileästä energiasta.

Lähteekö se kuumuuden tunne solar plexuksen alueelta liikkeelle? Olisiko välillä yliaktiivinen?

Jep. Eipä koskaan ole muuten tullut mieleen että kävisi ylikieroksilla. Thanks  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: