Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 106044 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #120 : 06.08.2012 13:58:15 »

Hei Ozi,

mitenkähän viestisi liittyy kartan kuvioihin, tämä ketjuhan koskee radixilla tai synastrioissa olevia kuvioita..  Grin
Kommenttiasi ei näy, ainoastaan kopio vanhasta ketjusta mutta en ymmärrä asiayhteyttä kuvioasiaan ??

Minna

Heido.

Kyä mää omat kommenttini näen, kumma jos sinä et, mitä ihmettä?  idiot2
Kommenttini ei koske kartan kuvioita, paitsi vähän, mutta ei koskenut viesti mihin kommentoin myöskään.
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #121 : 06.08.2012 15:53:11 »

siis nostit esiin Ebenian ja jonkun toisen keskustelun vuodelta 2006 mutta en näe siinä minkä vuoksi nostit sen esiin eli sitä mitä sä olet kirjoittanut tuon nostaessasi vanhan ketjun kun keskusteltiin Kuuhildan kanssa siis noista kuvioista hänen kartallaan niin jäin miettimään mistä nyt keskustellaan kun ei tuossa kuvioista näytä olevan mitään vaikka ketju koskee kuvioita ??

Minna

En näemmä huomannut, että toi viesti oli 2006 kirjoitettu, pahus sentään. Ei pitäs olettaa kaikkea etusivulla olevien ketjujen sisältöä automaattisesti uudeksi. Tosin kirjoitan näihin ketjuihin muutenkin vähän sitä, mitä sattuu mieli tekemään ihan sillä perusteella mihin haluun kommentoida. No offence.  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #122 : 08.08.2012 00:15:43 »

Sulla on 2 Stelliumia, toinen (tavoitteet/päämäärä) ja toinen (sisäinen pääoma) / (kommunikointi)  joista merkittävä planeetta kriittisessä asteessa, huomioi tämä planeetta ja stellium yhdessä, oinaan vahvan merkityksen..  :Smiley

Mieti noin tuota stelliumia, eikös nyt aukea eli sun sisäinen pääoma=sisäinen sielun/ajattelun voima ja kommunikointi eli pitkälti sama asiahan niissä on, sisäinen ja ulkoinen kommunikointi.

Avasin vissiin vähän vaikeaselkoisesti kolmioiden tulkintaa, kolmioissa aina siis sama ajatus riippumatta mitä aspektia on, haasteellisuus vaan tulee siinä mikä on.. eli siis se pitkä sivu määrää 'ongelmakohdan', sulla siis sekstiilit ja kolmio mikä on helppo mutta se kolmiosivu siis on kolmion hankalampi osuus eli mieti niitä planeettoja ja merkkejä ja miten ne sulla toimii.. kolmio se laiskan miehen merkki eli ei välttämättä toimi niissä planeetan asioissa ihan niinkuin pitäisi kun voi myötäillä jotta ei tarvitsisi sotkeentua asioihin.. Ja sen huomaa sit tietty siitä ettei olo tunnu kovin hyvältä.. kolmio siis se et pitäs tehdä asialle jotain mutta ei oikeen viitti tarttua toimeen.. aika merkittävä juttu tuossa on myös kun katsot sekstiilien leikkauspisteen oppositiossa, mikähän se siellä on ?
Päästäiskö taas samaan aiheeseen kun sehän on aika tarkasti leikkauspisteessä.. Leikkauspiste on merkittävä Yodissa kun siihen iskeytyy jokin planeetta niin se käynnistyy eli voisit saada ymmärryksen aina silloin tuohon kun siihen jokin transiitti osuu ja silloin kannattaa varmaan toimia eikä jäädä odottelemaan.. eikös se niin vähän ole jos 2 sekstiiliä ja kolmio, no nytkös olisin avannut riittävän selkeästi..


Öitä murusein, mä meen nyt nukkuun..  Kiss

PS jatkan huomenna tai maanantaina vastailuja niihin viime viikon kirjoitteluihisi..

Minna


Jos mä nyt vaan jatkan suoraan tästä, ja jätän ton Ozin matkan sinne ja takaisin omaan arvoonsa  Smiley

Siispä kaksi siis. Ok, nyt tuntuu kyllä olevan ainakin tuosta ajattelun voimasta puute, kun meinaa tahmeasti aueta, vaikka rautalangasta väännätkin Cheesy
Mutta kyllä se tällä selkenee. Laskit tuon onnenpisteen mukaan?

Ja kyllä vain, nyt aukes kolmio hommeli erinomaisesti Cheesy
Mulla on tapana usein ajatella hiukan liian monimutkaisesti, niin taas tässäkin :Smiley

Mutta siis joo, nyt onkin sitten lisää pähkäiltävää kun tuohon kohtaan osuu joku transiitti.

Ja justiinsa kattelin, että  venus se on sieltä tulossa tekemään oppositiota tuolle kohdalle. Nyt parin asteen päässä tuosta noususolmusta.

Kiiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.08.2012 14:57:22 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #123 : 10.08.2012 00:54:18 »

No juu  Wink Ebenia tietää mitä r.  pluto  skorpioni  neliöineen 7ssa tarkoittaa..

Ethän, se oli huonosti selitetty jos ei het auennu Wink Ihan oikein vaihtoehdoista valitsit, PoF kyseessä. Myös pääasteroidit mukaan eli tuo on tärkeä siinä yhtälössä vaikkakin keskipiste niin se on yhtä merkittävä kuin  juno  ceres  vesta

Wow, osasin sit vääntää rautalankaa kun mietin mitä et ymmärtänyt kun pitäis ottaa livena chat jotta käytäs kartta läpi, itseasiassa mietin eilen et teen tulkinnan niin se vois avata kuvioita, ajattelin samalla avata Kuun ja Venuksen eli teen sen sulle ensi viikolla, veikkaan et auttaa tän hetkiseen pohdiskeluusi.

Mutta hei, me ollaan loistava mimmitiimi kun ajatellaan yhtä syvältä vaikka eri ulottuvuudesta, sehän täs on se kerma Wink
Sä yllätyt vielä kun avataan Venus sillä sen merkitys on varmasti ollut merkittävä kun veikkaan et tulee esiin elämän käännekohtia, tulet vielä huomaamaan  Wink

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #124 : 12.08.2012 09:00:35 »

Nii juu, jos tuo otetaan mukaan niin onhan siinä sitten Stelliumi...aika kamala sellainen  Grin Onnnenpisteensä soisi löytyvän jostain muualta kuin Saturnuksen ja Pluton kanssa stelliumista  buck2
No ei vaan, jos tuon osaa kääntää positiiviseksi, niin onhan siinä ainesta vaikka mihin.

Entäs Lilith? Lasketaanko se stelliumiin? Kun sittenhän tuolla on Merkurius, Ceres, Lilith kimppa kakkosessa  kaurisvesimies

Juu, hienosti väänsit rautalankaa Cheesy  Jos ei tajua että mitä toinen ei tajua, niin kaikki selväksi vaan sitten luita myöten :p
Ja tulkinta  smitten

Juu-u, kyllähän siinä on paljon kaikkea, ja on mielenkiintoista, kun toinen sukeltelee syvistä vesistä samaan paikkaan mihinkä toinen liihottelee korkeelta yläilmoista  :Smiley Wink

 smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #125 : 12.08.2012 23:49:11 »

Hei elämäni valo siellä huipulla, maa kutsuu  2funny

Parempi sekin kuin kimpassa Junon ja Saturnuksen, vieläkö ihmettelet miksi ikisinkku, se on se ihana karman kohtalo mikä haluaa antaa odotuttaa.. hih Ja muuten kaiken huippuna oli Onnenpiste karman nipussa mukana et näinköhän sen kesäkuussa suoritin kun Kuun päällä.. mut juu tiiän mitä tarkoitat, ihan helvettiä välillä!!!  tickedoff   Grin    Lips Sealed

Ei ne niin pahoja aina kuitenkaan, siinä kun Merkurius tuo 3-4 kertaa meille onnea niin tuohan se Saturnus rajoitteita mutta myös kunnianhimoa ja Pluto taas vie miettimään syvällistäkin syvempia mutta tuo muutoksen ja voiman niihin käsiteltyihin asioihin et ilman niitä ei olis muutoksia parempaan.. ja sähän olet juuri sitä mimmi, halua löytää itsensä ja voimaa tehdä se kaikki mitä haluaa! Sehän on sussa itsessäsi  :Smiley  Susta sitä löytyy ja kyl sää sen tiedät mutta on se ihana sanoa rakkaalle ystävälle!!!

Kyl mä enemmän käytän niin et planeettoja enemmistö mutta voihan tuonkin katsoa mitä se avaa sieltä, ei siitä haittaakaan ikinä ole.. öö Lilith 2ssa on sitä et raha on tärkeämpi kuin mies mutta onnex muukin kartalla merkkaa kun mulla se ei kyl niin ole vaikka onhan se kiva et miehelläkin on sitä rahaa kun kyl mä myönnän et 2ssa mulla on siinä tietty vivahde tuohon suuntaan mitä se kuvaa vaikka sen omaisuus ei kyl mene valinnan edelle, kyl se on mies joka punnitaan haluanko sen vai en..

Mä olen löytäny elämäntehtäväni, suurkolmioni, väännän rautalankaa ja meillä niitä luita riittää..  uglystupid2
Onnex mulla on se suojaava suurristi etten joudu ristille..  Kiss

Sä puit tuon upeasti sanoiksi, en oo aatellukkaan, oltas leikkauspisteessä, taidan aamulla kattoa olekko kolmioideni leikkauspisteissä.. vähäx ois hienoa, kaikkivaltias nepparijumalatar kolmiossani. Se mun kartalta enää puuttuukaan.. knuppel2

 angel

Minna

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #126 : 24.08.2012 12:21:37 »

Kiitos vain hyvista kommenteista, aika jannaa katsoa noita omia mielipiteita 6 vuoden takaa, jolloin olin siis 18vuotias. Nyt 24 vuotiaana ja yli 6 vuotta oltua henkisella polulla niin on ajatukset HIEMAN muuttuneet. Heheh. Hauskaa katsoa taaksepain ja todeta, ettei edes tunnista omaa "itseaan" noista, vaikka pakkohan se on olla mina joka nuo silloin kirjoitti.  Grin Ihanaa huomata, etta elama kantaa ja ihania asioita tapahtuu ja kaikki pelotkin halvenevat ihanasti elaman mennessa eteenpain.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #127 : 24.08.2012 17:19:27 »

Tiedän erikoiskuvioni kartalla, mutten tiedä, mitkä planeetat niissä yhdistyvät tai mitä se tarkoittaa.. Haluisiko joku ystävällinen ja upea ihminen auttaa niiden kanssa?
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #128 : 31.08.2012 20:43:22 »

Yngh.
Rosetat ja timantit ja heleet ja kaikenlaisia sitä onkin!

Mä en ollukaan tätä huomannu olleskaan...

Joo-o, halua ja voimaa, mutta tuntuu niinkun se kaikki menis vaan paikallaan pyörimiseen välillä...että jos tuota onkin niin sit kun se kaikki kerääntyy turhautumiseksi, nin KABOOOM Cheesy Äh. Kaikkimullehetinyttaikkamäsuutun!!!!!
Raha tärkeämpi kun mies? No ei kai...ei sovi..paitti tällä hetkellä kyllä! Ehdotomasti ottasin ennemmin jukelittoman tukun rahaa kun mitään miehiä vaivoiksi!

Ah ma kaikenvoipa valtiatar,
vain tahdosta Neptunan!

Hei elämäni valo siellä huipulla, maa kutsuu  2funny

Parempi sekin kuin kimpassa Junon ja Saturnuksen, vieläkö ihmettelet miksi ikisinkku, se on se ihana karman kohtalo mikä haluaa antaa odotuttaa.. hih Ja muuten kaiken huippuna oli Onnenpiste karman nipussa mukana et näinköhän sen kesäkuussa suoritin kun Kuun päällä.. mut juu tiiän mitä tarkoitat, ihan helvettiä välillä!!!  tickedoff   Grin    Lips Sealed

Ei ne niin pahoja aina kuitenkaan, siinä kun Merkurius tuo 3-4 kertaa meille onnea niin tuohan se Saturnus rajoitteita mutta myös kunnianhimoa ja Pluto taas vie miettimään syvällistäkin syvempia mutta tuo muutoksen ja voiman niihin käsiteltyihin asioihin et ilman niitä ei olis muutoksia parempaan.. ja sähän olet juuri sitä mimmi, halua löytää itsensä ja voimaa tehdä se kaikki mitä haluaa! Sehän on sussa itsessäsi  :Smiley  Susta sitä löytyy ja kyl sää sen tiedät mutta on se ihana sanoa rakkaalle ystävälle!!!

Kyl mä enemmän käytän niin et planeettoja enemmistö mutta voihan tuonkin katsoa mitä se avaa sieltä, ei siitä haittaakaan ikinä ole.. öö Lilith 2ssa on sitä et raha on tärkeämpi kuin mies mutta onnex muukin kartalla merkkaa kun mulla se ei kyl niin ole vaikka onhan se kiva et miehelläkin on sitä rahaa kun kyl mä myönnän et 2ssa mulla on siinä tietty vivahde tuohon suuntaan mitä se kuvaa vaikka sen omaisuus ei kyl mene valinnan edelle, kyl se on mies joka punnitaan haluanko sen vai en..

Mä olen löytäny elämäntehtäväni, suurkolmioni, väännän rautalankaa ja meillä niitä luita riittää..  uglystupid2
Onnex mulla on se suojaava suurristi etten joudu ristille..  Kiss

Sä puit tuon upeasti sanoiksi, en oo aatellukkaan, oltas leikkauspisteessä, taidan aamulla kattoa olekko kolmioideni leikkauspisteissä.. vähäx ois hienoa, kaikkivaltias nepparijumalatar kolmiossani. Se mun kartalta enää puuttuukaan.. knuppel2

 angel

Minna


tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #129 : 31.08.2012 21:47:41 »

Hei kaikki!

En oikein tiedä, että missä osiossa tätä kysyisin, joten nakkaan kysymyksen tänne. Olen siis koittanut tutkia ystävieni yms karttoja. Tässä erään vesimiehen karttaa tutkin ja huomasin, että huoneessa nro 7 kumisee pelkkää tyhjyyttä! Mitä olette mieltä, että mitä tarkoittanee tämä?
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #130 : 31.08.2012 22:39:24 »

Ei mitään.
Pelkästään sitä että seiskahuoneeseen liittyvät asiat eivät hällä oo tapetilla tällä kierrolla Smiley
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #131 : 01.09.2012 08:10:03 »

nii ohan noita vaikka mitä, eri asia sitte käyttääkö astrologit niitä tulkinnoissaan  Smiley

piti vielä tuota rosetan muodosta kertoa, että kuten timantti, se on suljettu kuvio ja siinäkin kulkee sisällä 2 kvinkunssia

 aurinko mars chiron juno
 
 aurinko aspect_tri mars toimii kuvion alaosana itsellä, tulikolmio siis pohjana
 mars aspect_squ chiron tekee toisen reunan
 chiron aspect_sex juno yläosan
 juno aspect_squ aurinko toisena reunana

sisällä menee kvinkunssit ristiin tämän suunnikkaan kulmasta kulmaan, leikkaavat toisensa keskikohdan yläpuolella
 aurinko aspect_kvi chiron
 mars aspect_kvi juno

veikeen näkönen mutta kuulemma yks iso ongelma  Cheesy näitä tulee vastaan kyllä itsellä enemmänkin, mutta varmaan sitä vaan osuu tuttu kuvio silmiin helpommin. käytetään myös nimeä trapezoid, suunnikas. ehkä myös trapetsi-nimitys oiottu tuosta

Rosettan kiveä voidaan käyttää myös metaforana kuvaamaan avaintekijää, jonka avulla saadaan ratkaistua vaativa ongelma.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rosettan_kivi
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #132 : 13.09.2012 08:44:54 »

tässä kuvan sisältäviä linkkejä joistakin erikoisemmista kuvioista

* rosetta, double yod key, hele, square key

http://sf-astroformations.org.uk/Astrological%20Quarterly%201.pdf

* focused yod, diamond

http://grandtrines.wordpress.com/2012-patterns-focused-yod-and-diamond/

* grand sextile ja cradle

http://www.lunarliving.org/astrology/grandsextile-cradle-aspects.html

* thor's hammer/god's fist, quintile kite

http://grandtrines.wordpress.com/tag/thors-hammer/
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #133 : 21.09.2012 15:35:32 »

Kuuhilda, raha tärkeämpi kuin mies, niin siis senhän vois käytännössä mieltää paremminkin ehkä niin et on jonkinnäköinen tietty status autossa tai kodissa vaikka eli on jokin sisäinen odotus mitä voi pistää ennen miestä vaikka eihän se tietty siihen miehen valintaan vaikuta. Josko nyt sait paremman ajatuksen tuohon..
Samaa mieltä ettei se mulle kauheesti merkkaa mutta kyl mä luulen et miehen koti merkkaa aika paljon jossain määrin eli en mä ihan mihin tahansa muuttaisi kun on modern niin vois kyl olla et jos se toisen koti olis 1970 lukua niin tulis omakotitalon hankinta pian.. hih

Leijonaharjainen, niin ja 7. huoneen kärjen merkki kertoo niistä ihmisistä jotka usein tulee meidän luo, monet miehet siis voi olla tätä merkkiä ja tällainen se tuleva aviomies yleensä pitkälti on vaikka tätä merkkiä harvoin kuitenkin on eli siis vaikutelma miehessä on tämän merkin kaltainen.

Minna
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #134 : 21.09.2012 16:10:08 »

Kiitos vain hyvista kommenteista, aika jannaa katsoa noita omia mielipiteita 6 vuoden takaa, jolloin olin siis 18vuotias. Nyt 24 vuotiaana ja yli 6 vuotta oltua henkisella polulla niin on ajatukset HIEMAN muuttuneet. Heheh. Hauskaa katsoa taaksepain ja todeta, ettei edes tunnista omaa "itseaan" noista, vaikka pakkohan se on olla mina joka nuo silloin kirjoitti.  Grin Ihanaa huomata, etta elama kantaa ja ihania asioita tapahtuu ja kaikki pelotkin halvenevat ihanasti elaman mennessa eteenpain.  smitten

Toistan vielä, että en tosiaan huomannut viestin lähetys aikaa, vaan oletin sen olevan uusi, kun ketju oli etusivulla, välillä ei aistielimet kaikkea tietoa aivoihin yhdistä. Kommentoin tuohon lähinnä siksi, koska olen itse paininut samojen ajatusten kanssa ja se mitä kirjoitin on itselläni helpottanut asioita paljon, eli juurikin niiden tarkasteleminen objektiivisesti. Vaikeita asioita puhua, kun raja siinä mikä on liian suoraa ja mikä taas on liian hienovaraista, niin että pointti ei edes tule selville.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: