Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 105870 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« Vastaus #105 : 21.09.2006 18:51:33 »

Näin ymmärsin minäkin, että JOD olisi jotenkin harvinainen, Tietty voihan se olla mahdollista, että kaikki ne harvinaisuudet ovat kerääntyneet tänne  2funny
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #106 : 21.09.2006 19:12:51 »

Mielenkiinnosta katsoin myös kummilasteni kartat, toisella seitsemän ja toisella yhdeksän erikoiskuviota Shocked. Eli haastetta riittänee kummillekin heitä luotsatessa turvallisesti elämässä eteenpäin..

Chervil,

Monet erikoiskuviot ovat myös ns. helppoja. Onneksi. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #107 : 21.09.2006 19:14:11 »

Aivan, Hurma mystinen suorakaide on kysessä.

Nimensä mukaisesti tässä kuviossa on muutamia mystisiltä vaikuttavia piirteitä. Kuvio muodostuu kahdesta kolmiosta, kahdesta sekstiilistä ja kahdesta oppositiosta, jolloin keskenään erittäin suuressa harmoniassa olevat planeetat ovat samanaikaisesti toisiinsa nähden oppositiossa eli "riidoissa".
Yleisesti ottaen tämä kuvio luokitellaan erittäin menestyksekkääksi kuvioksi, joka on löydettävissä vain ani harvoilta astrologisilta kartoilta. Mistään itsestään selvästä menestymisestä ei tietenkään voi olla kysymys, mutta kaikki edellytykset tehdä tavalla tai toisella historiaa ovat ehdottomasti olemassa. Olisi tietysti hauskaa jos pystyisin tässä suoralta kädeltä paljastamaan tämän mysteerion, mutta minulle se tulee säilymään ikuisena mysteerinä.  :Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #108 : 25.09.2006 18:45:30 »

Jumalan sormi, T-risti, Mahdollisuuksien kolmio ja Haasteellinen kolmio
tallennettu
monni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #109 : 24.11.2006 19:59:09 »

Pluto-venus tyyppinä ajattelin kantaa korteni kekoon ja kertoa miten minä koen ko. opposition. Ensinnäkkin täytyy mainita, että se on karttani voimakkain aspekti ja muodostaa yhdessä neptunuksen kanssa kultaisen kolmion. En tiedä johtuuko se tästä oppositiosta vai jostain muusta, mutta koko tähänastinen rakkauselämäni on mennyt täysin kiville. Ensinnäkin ihastun aina aivan hirveisiin ihmisiin, jotka ovat nollia kaikilla mahdollisilla mittareilla. Toiseksi olen erittäin vallanhaluinen, myös muussa kuin rakkauselämässä. Mustasukkaisuutta en tunnista omaksi piirteekseni. Toisaalta jos koen etten saa tarpeeksi emotionaalista tai fyysistä läheisyyttä lopetan suhteen surutta,(näin käy kyllä aika usein... :Smiley) mikä on osoittautunut monesti erittäin viisaaksi ratkaisuksi. Onko muilla ko. kuvion omaavilla jotain selviytymisvinkkejä tai hyväksi havaittuja toimintamalleja joilla kuvion kanssa pärjää. Mitäköhän extraa kultaisen kolmioni neptunus tuo tähän oppositioon. Menestys on ainakin jäänyt aika vähiin. crazy2 laugh
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #110 : 24.11.2006 21:25:56 »

monni, minulla on pluto ja venus neliössä ja en tiedä pahemmin miten se tarkalleen minuun vaikuttaa, mutta jollain tasolla kuulostaa kyllä todella tutulta tuo kertomasi.  Sad Ensinnäkin ikääni nähden minulla on ollut paljon suhteita, joista kaikki ovat olleet täysin epätyydyttäviä jollain tasolla. Usein suhteiden jälkeen saatan miettiä, mitä ihmettä näin kyseisessä tyypissä ja miksi edes lähdin leikkiin mukaan. Vaadin kumppaneiltani todella paljon ja se vaatii todella paljon, että voin olla tyytyväinen suhteessa - silti välillä olen todella omituisesti livennyt tästä ja ryhtynytkin seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei millään tasolla vastaa kuvaani ihannemiehestäni.  idiot2 Sitten myöhemmin ihmettelen tosiaan jätettyäni tyypin, että miksi piti edes kokeilla turhaan.  Shocked Minulla on myös jotenkin tuota samaa vallanhaluisuutta tietyllä tapaa, sekä olen myös tunnustautunut "jättänänä"  Embarrassed. Täytyy sanoa, että sekin on tosiaan kuten kerroit, myös minun kohdallani osoittautunut usein ainoaksi oikeaksi vaihtoehdoksi. Toiseksi, aina jos rakastun kunnolla, suhde on jotenkin mahdoton tai siinä on muuten vain liikaa ongelmia, eikä kunnon rakastumisiin perustuneet pari juttuani ole ikinä toimineet.  Sad Pelkään suuresti, että koko elämäni saan etsiä sitä suurta rakkautta, sitä ikinä löytämättä. Sad

Muoks.

Luin lisää noita muiden kokemuksia pluto  aspect_opp venus aspektista ja ei voi kuin nyökkäillä häpeillen muiden kokemuksille. Todellakin kiedon miehet sormeni ympärille, leikin tietyllä tapaa miehillä, olen ihan kauhea flirttailemaan (mitä pahentaa vielä  venus vesimies), mutta kuitenkaan juuri kukaan ei kelpaa minulle.  Sad Sen sijaan minä en ole yhtään mustasukkainen - johtuneekohan juuri tuosta vesimiehestä myös? Olen aika vapaa ajattelultani rakkauden suhteen kuitenkin ja luotan itseeni. Saatan olla kyllä aika dominoiva ihmissuhteissa ja vaadin niiltä paljon, mutta myös annan paljon - ja harvoin saan sitä mitä annan itse takaisin. Minulle on ollut suurta opettelua se, että annan muiden ihmisten elää omaa elämäänsä, koska minun on todella helppo puuttua muiden elämään ja yrittää neuvoa ja "auttaa heitä", antamatta heidän kokea pettymyksiä ja asioita itse...

Vedän myös magneetin tavoin puoleeni aivan uskomattomia sosiaalisesti kehittymättömiä massamurhaaja-tapauksia! Siis en tiedä liittyykö tämä tähän aspektiin erityisesti, mutta niin usein olen joutunut siihen tilanteeseen, että joku täysin minulle sopimaton ja täysin sekopää ihminen on syvästi rakastunut minuun ja minun on kilttinä  kuu rapu yritettävä olla kova ja murskata hänen sydämensä...ja ei ole tosiaankaan yhdellä kädellä laskettava määrä näitä tällaisia tapauksia... Cry Todella kamalaa...Tähän saattaa myös liittyä  venus aspect_sex jupiter, joka helpottaa minuun "ihastumista".

En tiedä vaikuttaako tuo neliö sitten kovinkin eri lailla kuin oppositio?

Voisin puhua tästä aiheesta koko päivän. Cheesy Tämä aihe yksinkertaisesti kuvaa täysin koko rakkauselämäni kaiken maailman ongelmia mitä siinä ikinä on ollutkaan. Parisuhdeteemaan vaikuttaa ilmeisesti sekin, että minulla on  pluto  skorpioni 7.huoneessa ja  venus vesimies 12.huoneessa. Vaadin myös tooodella paljon vapautta, suhteeni ovat usein juuri kaatuneet siihen, että minun on kehityttävä ihmisenä suuntaan x ja parisuhde ei sovi jotenkin siihen kuvioon. Minua ei saa myöskään parisuhteissa mitenkään kahlita millään tasolla, ahdistun siitä ihan samantien ja lähden lätkimään todella nopeasti.  Lips Sealed Voivoi, onpas rakkauselämäni tuhoontuomittua.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 21:42:02 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
monni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #111 : 25.11.2006 20:30:23 »

Oli tosi kiinnostavaa ja valaisevaa lukea sun kokemuksista ebenia. Iso kiitos siitä!  smitten En oikeen positiivisena ihmisenä jaksa uskoa että sun rakkauselämä on mitenkään tuhoon tuomittu tai ettet löydä itsellesi sitä oikeaa. Varmasti näistä kuvioista voi myös oppia tosi paljon ja siten löytää elämäänsä onnea.  Cool
Meidän tilanteessa on selvästi erilaista se, että kammotukset ihastuu suhun. Mulla taas menee niin että mä ihastun kammotuksiin, jos muhun ihastuu joku  (harvemmin), niin se on tosi upea ihminen. Siinä vaiheessa kun tajuan että tämä ihanuus todellakin on kiinnostunut minusta on yleensä jo liian myöhäistä toimia. Johtuu varmaan sittä, että mulla  venus harka Tuli mieleen, että voiko yhteys pluton ja venuksen välillä muuttaa pluton transiitteja (vai oliko ne ny aspekteja Embarrassed) positiivisemmiksi. Mulla yleensä pluton tekemät kuviot sujuu mukavissa merkeissä.  pluto aspect_con pluto tosin oli aika rankka kokemus. Se vaikuttaa vieläkin mun elämään ja rakkauselämään erityisesti.
tallennettu
Kittuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #112 : 26.11.2006 19:01:04 »

Minulta löytyypi sellaaset kivat kuin

Stellium

Jumalan sormi

Mahdollisuuksien kolmio


 angel smitten
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 )
Venus : Ravussa (Huone:9)
Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1)
Saturnus :Vaa'assa (Huone:2)
Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3)
Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9)
Mc : Ravussa
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #113 : 24.06.2012 19:48:19 »

Tämä keskustelu näyttää jääneen jo hieman taka-alalle täällä, mutta pakko kysäistä teiltä tietävämmiltä... Katsoin erästä parisuhdekarttaa missä tärkeimpinä kuvioina silmiini iski kultainen kolmio, jonka kadella kärjellä olivat T-ristit.. Oliko tämä kuvio se jokin enkelikuvio tai jotain? Osaisisko joku kertoa, onko tuo kuviokokonaisuus mitään, vai olenko ymmärtänyt sen jotenkin väärin?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #114 : 01.08.2012 22:48:39 »

Miten näitä vois koettaa sitten tulkita?  idiot2
Mulla on stellium ja pikkukolmio.
Stelliumia oon pähkäilly aina, mutta oikeastaan vasta nyt muistin tuon pikkukolmion, johon kuuluu Pluto ja Saturnus, Neptunus, Aurinko. Galaktinen keksipistekin siinä on  Neptunuksen vieressä, mutten tiedä lasketaanko sellaista mukaan.

Stelliumissa nuo planeetat toimii jotenkin yhdessä, joko hyvässä tai pahassa, niin oon käsittäny, mutta mites tässä pikkukolmiossa? ja mitäs kun joku tr planeetta tulee johonkin kohtaan ko.kuviota? Onko se silloin jotenkin "päällä", vai onko se sitä aina? Tai siis häh?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #115 : 02.08.2012 22:33:53 »

Moikku,

Stellium on vähintään kolmen toisiinsa yhtymässä olevan planeetan rypäs, jossa kaikki voivat olla toisiinsa yhtymässä tai yhtymässä peräjälkeen toisiinsa. Korostaa sen merkin ominaisuuksia, jossa se sijaitsee ja samalla se antaa ihmiseen Oinasmaista latausta, aloitteellisuutta, itsekeskeisyyttä ja uppoutumista omiin asioihin. Stelliumin omaavan kehitys on usein monipuolista ja voi viitata jonkinlaiseen lahjakkuuteen, josta voi jossakin elämänvaiheessa tulla myös kutsumus johonkin ammattiin. On myös tärkeää se, missä merkeissä tai huoneissa stellium sijaitsee. Jos se on yhdessä merkissä ja yhdessä huoneessa, energiat levittyvät kapealle alueelle ja vaikutusmahdollisuudet voivat tämän vuoksi kutistua. Toisinaan stellium voi olla kahden tai kolmenkin huoneen alalla, jos huoneet ovat pieniä tai planeetat on kahden huoneen lopussa ja alussa.

Mahdollisuuksien kolmio on se missä on kolmiot ja sekstiilit yhdistyneenä oppositioon kun taas suurkolmio on se missä kolme planeettaa on keskenään kolmiossa . Mahdollisuuksien kolmion haaste on juuri se oppositio eli sen hanskaaminen auttaa löytämään sen voiman, huomioitava myös merkit eli ne yhdessä avaavat sen, sekstiilihän mielletään siksi mitä me jo osataan. Tuo suurkolmio on aina se laiskan miehen merkki kun kolmio aspektina on sellainen mille pitäisi tehdä jotain mutta kun ei sitten oikein tule tehtyä asioille mitään. Käytännössä siis hankalampi kolmio jos vaikka pelkkää vettä, helpottaa asioiden hanskaamista jos maatakin mukana et tulee toimittua asioiden eteen eli planeettojen myötä myös merkit auttavaan löytämään ongelmakohdat kolmioissa.

Molemmissa kuvioissa on erittäin suuret mahdollisuudet siis.

Transiittien koskettaessa natalin planeettoja ja myös tietysti huoneissa ne vaikuttavat useimmiten ihmistä jollain tavoin muokaten; jotain sellaista mitä ei vielä ihan hallita, tuodaan asioita eteen jne. eli aktivoivat ne kyseiset planeetat joita mikäkin planeetta koskettaa.. stelliumissa riippuu pitkälti siitä miten etäällä ovat toisistaan ja sen myötä siis mikä transiitti transitoi kun orbivälit on erit henkilökohtaisissa, sosiaalisissa ja kollektiivisissa planeetoissa niin eivät välttämättä kosketa koko stelliumia..

Minna
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #116 : 02.08.2012 22:53:32 »


Kiitos Minna Smiley

Toi tuota stelliumin pähkäilyä vielä hankaloittaakin, kun se on kahdessa huoneessa ja kahdessa merkissä  idiot2
 mars kun nyt teki oppositiota tuon hässäkän kanssa, huomasin kyllä joitain vaikutuksia, mutta mielestäni planeettakohtaisia kuitenkin.

Pikkukolmio
"Tässä kuviossa vähintään kolme planeettaa on keskenään sekstiilissä samalla
kun kaksi ulointa planeettaa muodostavat kolmio-aspektin."


Eiks tää ole ihan oma juttunsa kuitenkin  Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #117 : 03.08.2012 00:11:08 »

Sulla on 2 Stelliumia, toinen (tavoitteet/päämäärä) ja toinen (sisäinen pääoma) / (kommunikointi)  joista merkittävä planeetta kriittisessä asteessa, huomioi tämä planeetta ja stellium yhdessä, oinaan vahvan merkityksen..  :Smiley

Mieti noin tuota stelliumia, eikös nyt aukea eli sun sisäinen pääoma=sisäinen sielun/ajattelun voima ja kommunikointi eli pitkälti sama asiahan niissä on, sisäinen ja ulkoinen kommunikointi.

Avasin vissiin vähän vaikeaselkoisesti kolmioiden tulkintaa, kolmioissa aina siis sama ajatus riippumatta mitä aspektia on, haasteellisuus vaan tulee siinä mikä on.. eli siis se pitkä sivu määrää 'ongelmakohdan', sulla siis sekstiilit ja kolmio mikä on helppo mutta se kolmiosivu siis on kolmion hankalampi osuus eli mieti niitä planeettoja ja merkkejä ja miten ne sulla toimii.. kolmio se laiskan miehen merkki eli ei välttämättä toimi niissä planeetan asioissa ihan niinkuin pitäisi kun voi myötäillä jotta ei tarvitsisi sotkeentua asioihin.. Ja sen huomaa sit tietty siitä ettei olo tunnu kovin hyvältä.. kolmio siis se et pitäs tehdä asialle jotain mutta ei oikeen viitti tarttua toimeen.. aika merkittävä juttu tuossa on myös kun katsot sekstiilien leikkauspisteen oppositiossa, mikähän se siellä on ?
Päästäiskö taas samaan aiheeseen kun sehän on aika tarkasti leikkauspisteessä.. Leikkauspiste on merkittävä Yodissa kun siihen iskeytyy jokin planeetta niin se käynnistyy eli voisit saada ymmärryksen aina silloin tuohon kun siihen jokin transiitti osuu ja silloin kannattaa varmaan toimia eikä jäädä odottelemaan.. eikös se niin vähän ole jos 2 sekstiiliä ja kolmio, no nytkös olisin avannut riittävän selkeästi..

Öitä murusein, mä meen nyt nukkuun..  Kiss

PS jatkan huomenna tai maanantaina vastailuja niihin viime viikon kirjoitteluihisi..

Minna
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #118 : 05.08.2012 16:24:10 »

Vaadin kumppaneiltani todella paljon ja se vaatii todella paljon, että voin olla tyytyväinen suhteessa... mutta kuitenkaan juuri kukaan ei kelpaa minulle.

Aika paradoksiaalista etten sanoisi, osaatko itse listata mitä kaikkea vaadit? Seuraava kohta onkin tästä syystä mielenkiintoinen.

Välillä olen todella omituisesti livennyt tästä ja ryhtynytkin seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei millään tasolla vastaa kuvaani ihannemiehestäni.  idiot2

Ehkä sulla on joku sellainen mies ihanne, josta et ole itsekään tietoinen ja se ajaa sut ihastumaan näihin "vääriin" miehiin. Tai jos asiaa ajattelee karman kannalta, niin näillä ihmisillä selkeesti on jotain tosi tärkeää opetettavaa sulle. Tai sitten vaan kyllästyt niin paljon vaatimuksiisi, että lopetat kaiken nirsoilun hetkeksi, asioilla on taipumus muuttua vastakohdakseen kun ollaan ääripäissä, koska tasapaino.

Pelkään suuresti, että koko elämäni saan etsiä sitä suurta rakkautta, sitä ikinä löytämättä. Sad

Kannattaa hylätä moiset fantasiat sovinnolla ja pitää jalat maassa, epärealistiset odotukset on suurin este onnen tiellä, varsinkaan kun harva osaa oikeesti edes määritellä mitä on "suuri rakkaus". Mää olen harvinaisen tyytyväinen, koska tiedän mitä asioita toisessa osa puolessa arvostan eniten, enkä edes kuvittele löytäväni mitään sielunkumppania, joka olisi kaikkea sitä mistä mää olen aina haaveillut.

Saatan olla kyllä aika dominoiva ihmissuhteissa ja vaadin niiltä paljon, mutta myös annan paljon - ja harvoin saan sitä mitä annan itse takaisin.

Jokainen ihminen varmasti ajattelee antavansa todella paljon ja näkee oman panoksensa mihin tahansa asiaan jotenkin poikkeuksellisen tärkeänä, mutta harvoin pysähtyy miettimään mitä oikeesti antaa ja vaatii. Jos ihan realisteja ollaan, niin en usko, että kukaan ihminen antaa oikeesti enemmän kuin vaatii.

Vedän myös magneetin tavoin puoleeni aivan uskomattomia sosiaalisesti kehittymättömiä massamurhaaja-tapauksia!  Minulla on  pluto  skorpioni 7.huoneessa ja  venus vesimies 12.huoneessa.

7 huone näyttää sen minkälaisen kumppanin tarvitset, ei sitä minkälaisen kumppanin haluat, ihmiset vetäjät 7 huoneensa kärjen merkin kaltaisia ihmisiä puoleensa juuri tästä syystä. Nimimerkillä DC  kauris ja kaikilla entisillä ja nykyisellä on kartalla vahva saturnus tai 10 huone ja muuta sellasta. Yleensä pluto ihmiset antaa itsestään pahemman kuvan kuin oikeesti ovat.

Minulle on ollut suurta opettelua se, että annan muiden ihmisten elää omaa elämäänsä, koska minun on todella helppo puuttua muiden elämään ja yrittää neuvoa ja "auttaa heitä", antamatta heidän kokea pettymyksiä ja asioita itse... Vaadin myös tooodella paljon vapautta, minua ei saa myöskään parisuhteissa mitenkään kahlita millään tasolla, ahdistun siitä ihan samantien ja lähden lätkimään todella nopeasti.  

Haluut siis itse puuttua muiden tekemiseen, mutta et salli muiden tekevän sitä itsellesi. Ei ihmisiä auteta, jos ne ei apua pyydä, väkinäinen "auttaminen" on kuvottavaa ja ei paranna kenenkään tilannetta. Ihminen joka ei apua halua, ei yleensä edes tajua sitä tarvitsevansa, jolloin hän on lähtökohtaisesti avun antoa vastaan, apua tarvitsevienkin auttaminen on tarpeeks haastavaa.

Voivoi, onpas rakkauselämäni tuhoontuomittua.

Irrationaaliset uskomukset muuttuvat ajan kanssa itseään toteuttaviksi ennustuksiksi, vain jotta ihminen pääsisi varmuuteen omien odotuksiensa ja ajatuksiensa paikkansa pitävyydestä, tai jotenkin noin Lazarus (psykologi) asian ilmaisi. 
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #119 : 05.08.2012 20:30:42 »

Hei Ozi,

mitenkähän viestisi liittyy kartan kuvioihin, tämä ketjuhan koskee radixilla tai synastrioissa olevia kuvioita..  Grin
Kommenttiasi ei näy, ainoastaan kopio vanhasta ketjusta mutta en ymmärrä asiayhteyttä kuvioasiaan ??

Minna
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: