Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskaltauduin :)  (Luettu 5692 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 05.05.2014 23:31:01 »

Olen muutamien omituisten kokemusten johdosta täällä käväissyt hakemassa tietoa ja varmistuksia, ja ajattelin että onhan se kohteliasta esittäytyäkin  Smiley. Vajaa nelikymppinen naisihminen siis olen, varsin maalaisjärkinen ja epäileväinen kaiken suhteen, mutta jotain kummia juttuja elämässä tuntuu tapahtuvan. Astroilu ei ole ihan mun juttuja, liian monimutkaista mun mielestä, mutta silti kyllä tunnen olevani täysin merkkieni mukainen (Nouseva;vaaka, aurinko;vaaka, kuu;rapu).
Muutoin kiinnostaa henkimaailma, enkelit ja erityisesti intuitio. Luovuus ja kaikki siihen liittyvä on lähellä sydäntä ,ja olen alkanut haaveilla siitä että voisin yhdistää joskus luovuuden, taiteen ja intuition hyödyntämisen valmiiksi jo hiukan luovassa työssäni.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.2014 14:18:16 »

Tervetuloa Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2014 15:11:14 »


Tervetuloa! Olisi kiinnostavaa kuulla niistä omituisista kokemuksista, jos tahdot kertoa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #3 : 06.05.2014 22:11:45 »


Tervetuloa! Olisi kiinnostavaa kuulla niistä omituisista kokemuksista, jos tahdot kertoa.  smitten

Olin jonkin aikaa töissä vanhassa huvilassa, jossa kävi kaikenlaista. Olin siellä yksin tekemässä toimistotöitä eräänä iltapäivänä kun yhtäkkiä alkoi kuulumaan pianomusiikkia. Huvilassa ei ollut ketään muita, ei auki radiota, eikä mitään mistä musiikki olisi tullut. Huvilassa järjestettiin juhlia ja eräs toinen työntekijä kertoi yksien juhlien jälkeen jo sammutettujen kynttilöiden syttyneen itsekseen palamaan. Kuulin myös monesti erilaisia ääniä, äidin ja lasten puhetta ulkoa (myöhään illalla lumimyrskyssä keskellä asumatonta aluetta...). Keittiössä haisi monesti tuore tupakka, vaikka kukaan ei polttanut.

Poikani, silloin 5v, heräsi kerran aamulla ja puhui hyvin huolestuneesti ja varmasti puusta joka kaatuu. Vanhempi poikani oli juuri pihapiirissämme asuvien isovanhempien luona lähdössä kouluun, ja mummo tuli meille pian kertomaan ihan vieressä kaatuneesta puusta. Välimatkaa oli kuitenkin sen verran paljon ettei nuorempi voinut mitenkään havaita tätä kaatumista. Ja se oli kuitenkin ennen sitä. Tällä pojalla on muitakin tällaisia puheita ollut, vaikkei noin tarkkoja.

Mummini näkee välillä enneunia, mm. serkkuni syövästä ja sukulaisten kuolemista.

Semmoista. Skeptinen olen edelleen, mutta ehkä enkelini sen hyväksyy   Smiley idiot2.

tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #4 : 07.05.2014 00:31:10 »


Jännittävä huvila. Kiitos Aniir, kun kerroit.

Yksi tuttava kertoi tuolla eräällä keskustelupalstalla, kun hän googletti jonkun arkkienkelin tietoja töissä netistä. Hänen työpöytänsä alta alkoi kuulua kovaa ihanaa musiikkia. Työkaverit tulivat katsomaan ja ihmettelemään, mistä soitto kuului, kun mitään sopivaa lähdettä ei ollut. Aika kauan oli kuulunut. Tämä tuttava kuvaa orbeja kamerallaan ja tuo kuvia meille näytille. Niissä on aivan ihanat värit.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #5 : 13.05.2014 15:59:35 »

Tervetuloa vaan, aniir!  Smiley Tältä pastalta saa kyllä paljon tietoa ja varmistuksia "henkimaailman juttuihin". Mielenkiintoisia nuo kokemuksesi - itselläni on vähän samankaltaisia liittyen lapsen herkkävaistoisuuteen, enneuniin, intuitioon jne. Mukava vaitaa täällä ajatuksia ja kokemuksia.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: