Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteinen uni toisen ihmisen kanssa?  (Luettu 4704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jamil
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 22.04.2014 21:20:40 »

Aloitanpas ensimmäisen aiheeni tällä foorumilla nyt muutaman illan tutustumisen jälkeen  Smiley

Elikkäs, oletteko  koskaan nähneet yhteistä/samaa unta toisen ihmisen kanssa?

Minua on vaivannut reilu pari vuotta seuraavanlainen tapaus:
Veljeni oli luonani kylässä parin viikon ajan. Hänen kanssaan pystymme puhumaan kaikesta maan ja taivaan välillä, myös puhumatta pystymme jollakin ihmeen tavalla kommunikoimaan. Eli jonkinlainen yhteys on.
No, hän nukkui samassa huoneessa minun ja minun lasteni kanssa. Yhtäkkiä yöllä herään ja paniikissa alan nyppiä "toukkia" patjaltani. Samaan aikaan veljeni nousee omalla pedillään ja huutaa, että nyt ne toukat on jaloissa ja potkii peittoa päältään. Minä siihen huudan vielä järkyttyneempänä, että "mitä hittoa, sehän oli MUN uni!"

Siinä hetken huudettuamme ja tilanteen tajuttuamme rauhoitumme. Kumpikaan lapsistani ei herännyt vaikka takuulla isoon ääneen huusimme. Oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Samana yönä kun olimme nukahtaneet, niin kumpikin herää yhtä aikaa ja veljeni kysyy miksi tuli niin pimeää ja minä näen palloja jotka tulevat ilmassa huoneeseen ovesta jonossa. Pallot olivat kuin suuria saippuakuplia. Sanoinkin  että "silmät on auki ja  eikun työntää tulemaan"  :Smiley Veljeni ei palloja nähnyt mutta vaistosi jotain. Sitten pallot katosivat kuin olisivat nähneet pelkoni ja rauhallisesti poksahtelivat häivyksiin.

Siinäpä se meni loppuyö valvoessa ja puhuessa unesta jossa molemmat olimme olleet, nurmikolla josta alkoi työntyä esiin toukkia.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2014 09:24:29 »

Aloitanpas ensimmäisen aiheeni tällä foorumilla nyt muutaman illan tutustumisen jälkeen  Smiley

Elikkäs, oletteko  koskaan nähneet yhteistä/samaa unta toisen ihmisen kanssa?

Minua on vaivannut reilu pari vuotta seuraavanlainen tapaus:
Veljeni oli luonani kylässä parin viikon ajan. Hänen kanssaan pystymme puhumaan kaikesta maan ja taivaan välillä, myös puhumatta pystymme jollakin ihmeen tavalla kommunikoimaan. Eli jonkinlainen yhteys on.
No, hän nukkui samassa huoneessa minun ja minun lasteni kanssa. Yhtäkkiä yöllä herään ja paniikissa alan nyppiä "toukkia" patjaltani. Samaan aikaan veljeni nousee omalla pedillään ja huutaa, että nyt ne toukat on jaloissa ja potkii peittoa päältään. Minä siihen huudan vielä järkyttyneempänä, että "mitä hittoa, sehän oli MUN uni!"

Siinä hetken huudettuamme ja tilanteen tajuttuamme rauhoitumme. Kumpikaan lapsistani ei herännyt vaikka takuulla isoon ääneen huusimme. Oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Samana yönä kun olimme nukahtaneet, niin kumpikin herää yhtä aikaa ja veljeni kysyy miksi tuli niin pimeää ja minä näen palloja jotka tulevat ilmassa huoneeseen ovesta jonossa. Pallot olivat kuin suuria saippuakuplia. Sanoinkin  että "silmät on auki ja  eikun työntää tulemaan"  :Smiley Veljeni ei palloja nähnyt mutta vaistosi jotain. Sitten pallot katosivat kuin olisivat nähneet pelkoni ja rauhallisesti poksahtelivat häivyksiin.

Siinäpä se meni loppuyö valvoessa ja puhuessa unesta jossa molemmat olimme olleet, nurmikolla josta alkoi työntyä esiin toukkia.

Kyllä se on mahdollista on jos henkinen vahva side toiseen ihmiseen Smiley voit olla iloinen että hän on noin läheinen ihminen sinulle jo entuudestaan niin voitte keskustella aiheesta . minulla äitini kanssa aistimus toisistamme ja olen myös sammuttanut äitini päälle jättämän hellan niin että heräsin unestani ja ryntäsin äitini luokse sitä hellaa sammuttamaan, koska tuli vahva tunne että jotain siellä tapahtuu johon liittyy tuli ja jos en olisi mennyt, olisi hirsitalo palanut maantasalle hyvin nopeasti, kun talossa ei ollut paikalla ketään.. outoja sattumia. Smiley
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Luumine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.2014 21:58:50 »

Aihe kiinnostaa minuakin, sillä itselläkin on kokemusta tästä. Enkä ole koskaan saanut selvitettyä mitä tällainen yhteys kertoo.

Olen nähnyt mieheni kanssa saman unen. Olimme siihen aikaan seurustelleet vasta noin pari kk ja mieheni, siis silloinen poikaystävä, oli matkustanut Ranskaan pariksi kuukaudeksi hakemaan työkokemusta. Pidimme paljon yhteyttä netin välityksellä ja eräänä iltana sitten kerroin chatin kautta oudosta unestani. Unessa juoksin kotitaloni rappukäytävässä pakoon miestä joka minua jahtasi. Mutta ennen kuin ehdin alkuunkaan kertoa mitä unessa tapahtui mies kertoi sen loppuun täsmälleen oikein ja kertoi nähneensä saman unen itsekin. Tapaus oli hyvin hämmentävä ja aiheutti meille kummallekin kylmänväreitä. Tästä on tosiaan aikaa jo reilu 12 vuotta, mutta yhdessä sitä elellään vieläkin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: