Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: inkarnaatiot ja opit  (Luettu 4614 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 26.03.2014 08:05:19 »

Hei vaan

erinäisten vaikeiden kokemusten jälkeen joihin en ole yrittänytkään etsiä astrovastauksia kysyisin seuraavaa: onko ihmisen tosiaan koettava ihan mitä sattuu jossain elämässä ja jatkettava? Kuka sen tietää? Puhutaan sielun kasvusta. Mutta olen tietoinen että.jotkut nk läksyt on liian raskaita ja elämästä voi tulla taakka. Onko silloin pakko jatkaa?

Jos ihminen menee silloin henkimaailmaan joka ei tuomitse ja kokee onnea ja esim vapautta kivuista, joita kukaan tunnettu guru tai healer ei ole auttanut pois-tai sairautta- niin mitäpä sielu muistaa elämästä?

Jos sielun on pakko -siis ei vapaus-syntyä taas, eihän se muista edes mennyttä persoonaa.

Eli jumaluushan ei tule sanomaan mitään vaan itse on pääteltävä ja toimittava. Sieluni kokee
epävapautta kehossa ja moni asia tuntuu aasi ja porkkana-peliltä. Onko siis
vapautta olemassa? Syntyminen on pakko kunnes olemisen halut on poltettu
ja elämä voi avittaa asiat antamalla x määrän vaikeutta, johon ei tulekaan
iisiä.ratkaisua.

Miten on? Kiitos

voi siirtää henkimaailma osioon
« Viimeksi muokattu: 26.03.2014 08:11:04 kirjoittanut ^^Queen Nefertiti^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2014 15:37:35 »

Kirjoituksestasi huomaa selvästi että sinulla on oma uskomus joka ei osaa vastata sinulle näitä kysymyksiä ja ainoa mitä voin sanoa on, etsi oma totuutesi äläkä etsi vastauksia ulkopuolelta kun kaikki mitä tarvitsemme löytyy sisältä.
Ihan ensinnäkin tänne ei todellakaan ole mikään pakko syntyä, ei ole karmaa vaan kaikki perustuu puhtaaseen rakkauteen.
Se ei ole sielu joka kärsii ihmisen ruumiissa vaan ego ja persoona, sielu on ikuisessa jumaluudessa (sen miten sen koemme ihmisruumiissa) ja on linkkinä tähän jumaluuden kokemiseen.
Sairaudet ja vastoinkäymiset kuuluu ihmisolennon elämään vielä koska olemme osaa tätä "elämää" täällä maaplaneetalla.
On vain yksi elämä kerrallaan ja siihen keskitytään, ei ole mitään karmaa siinä mielessä että olemme vapaita valitsemaan eri energioiden ja voimien kesken.
Ja niin kun niin helposti halutaan uskoa niin jumalalla ei ole mitään tekemistä vastoinkäymisien tai hyvien aikojen kanssa, kaikki määräytyy miten me ihmisenä opitaan ottamaan vastuuta ja opitaan elämään elämää sen kaikkien variaatioiden kanssa.
Itse unohtaisin kaiken mitä olet oppinut, ottaisit uuden lähtölaukauksen ja hengellisyyteesi ihan oppimalla miten pääset käsiksi sisäisyytesi kanssa. Itse koen että tietoisuuteni voi kytkeytyä mihin energiaan tai ulottuvuuteen mutta mitä sieltä löytyy ei kannata kauhean helposti lähteä sotkemaan ihmiselämään, kaikki kun ei vain kuulu tänne maan päälle. Faktat ja fiktiot menee helposti sekaisin.
Tämä oli sitten vain minun kokemukseni ja tunteeni, olen vielä matkalla mutta osittain jo perillä.
Rauha sinulle!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2014 19:20:02 »

Eli jos ei ole pakko syntyä, ei ole sellaista pelotetta että seuraavassa elämässä voi olla vielä vaikeampaa? Siksihän ihmiset eivät
nk saa muistaa henkimaailmaa, koska siellä oli helpompaa ja silleen.

Mitä pitää niin kovasti oppia kehon kautta jos lopulta ollaan taas sieluenergiaa ja vapaita?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2014 21:13:23 »

Toivoisin että minulla olisi valmiimpia vastauksia, mutta tässä nyt joitain ajatuksia.
Luulen että ihminen voi periaatteessa kestää mitä vain, jos hän aidosti uskoo että kärsimyksellä on jokin tarkoitus. Mutta olen huono siinä ketään neuvomaan, koska en ole sellaista joutunut miettimään omalla kohdallani.
Minä uskon karmaan, joka on tasapainottava voima. Pohjimmiltaan kaikki perustuu tasapainoon, joten sellainen on oltava myös niissä energioissa jotka vaikuttavat ihmiselämään. Maailmassa ei mikään kärsimys kestä loputtomiin, kuten ei mikään onnikaan.
Pakko tai vapaus syntyä on sama asia. Sielu haluaa aika ajoin kokea uusia asioita, aivan niin kuin me haluamme täällä Maan päälläkin. Eli se on olemisen halua, niin kuin sanoit.
Jos ajattelemme että kaikki ei ole ennalta määrättyä, silloin joudumme hyväksymään myös tietyn määrän epävarmuutta. Silloin sielu ei voi tietää ennalta, kestääkö se kaikki tulevat vaikeudet. Minun nähdäkseni se mitä me kutsumme vaikeudeksi, on tasapainottava tapahtuma joka voi auttaa ymmärtämään asioita uusista näkökulmista, ja samalla hylkäämään sen mikä on muuttunut hyödyttömäksi. Se on oppimista eli liikettä eteenpäin. Hengen eli monadin näkökulmasta ei ole olemassa "kuolemaa", koska se on vain siirtymävaihe toiseen olotilaan.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2014 19:54:04 »

Eli kun jumaluus ei edelleen vastaa, on kuviteltava vaihtoehdot.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: