Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolema läsnä elämässä lapsesta asti  (Luettu 16222 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #15 : 02.04.2014 09:58:34 »

Tsekkaa ihan varuilta zajon tuota Eklektikon aloittamaa linkkiä luvattomista energiakytköksistä. Itselläni oli ajoittain rytmihäiriöitä ja muljahdyksia ja silloinen energiahoitoa antavaa ystäväni tiesi kertoa että sydänchakrassa on ikäviä kytköksiä joka aiheutti hänellekin joskus niitä. En tiedä onko sinulla mutta pohdi asiaa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #16 : 02.04.2014 10:25:47 »

Tsekkaa ihan varuilta zajon tuota Eklektikon aloittamaa linkkiä luvattomista energiakytköksistä. Itselläni oli ajoittain rytmihäiriöitä ja muljahdyksia ja silloinen energiahoitoa antavaa ystäväni tiesi kertoa että sydänchakrassa on ikäviä kytköksiä joka aiheutti hänellekin joskus niitä. En tiedä onko sinulla mutta pohdi asiaa.
Kiitos Avicii! olen sitä katsonut, ja miettinyt kovasti, voisiko inulla olla sellaisia. En ole ihan tarkkaan lukenut koko ketjua, mutta pitää ottaa uudelleen tarkastelun alle. En vain oikein osaa ajatell, kuka/ketkä voisi olla kyseessä. Vai voiko kyseessä olla vaikka oma puoliso, jonka kanssa ei suju? Sellaista kytköstä kai on mahdoton katkaista, kun asuu samassa taloudessa...
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 02.04.2014 10:32:34 »

Kiitos Avicii! olen sitä katsonut, ja miettinyt kovasti, voisiko inulla olla sellaisia. En ole ihan tarkkaan lukenut koko ketjua, mutta pitää ottaa uudelleen tarkastelun alle. En vain oikein osaa ajatell, kuka/ketkä voisi olla kyseessä. Vai voiko kyseessä olla vaikka oma puoliso, jonka kanssa ei suju? Sellaista kytköstä kai on mahdoton katkaista, kun asuu samassa taloudessa...

Selkäpuolella olevat kytkökset ovat niitä luvattomia/tahattomia, jotka eivät ole hyödyllisiä tai tarpeellisia edes lähisuhteissa. Ne voi huoleti katkaista kaikki, eikä tarvitse yhtään edes miettiä sitä kenen kanssa ne kytkökset ovat. Luvalliset/tarpeelliset kytkökset löytyvät kehon etupuolelta.

Niinpä sinun kannattaa (mielestäni itse asiassa kaikkien ihmisten kannattaa ihan varmuuden vuoksi, koska ei siitä haittaakaan ole) tehdä tuo visualisointi ja katkaista aivan kaikki mitä sieltä selkäpuolelta löytyy.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #18 : 02.04.2014 11:30:04 »

Eklektikko, kiitos kommentista! Minä kokeilenkin tuota heti tänään!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 02.04.2014 11:37:29 »

Eklektikko, kiitos kommentista! Minä kokeilenkin tuota heti tänään!

Eipä kestä. Ja sitten kun olet sen tehnyt niin yllättävät yhteydenotot odottamattomista suunnista saattavat näyttää keneen niitä luvattomia/tahattomia kytköksiä on ollut. Eivät ihmiset aina siihen katkaisemiseen reagoi, mutta aika usein kyllä. Tuossa ketjussa on myös ihmisten kokemuksia näistä tilanteista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #20 : 02.04.2014 11:39:55 »

Tosi mielenkiintoista! Onko sillä muuten merkitystä, visualisoiko tapahtuman hitaasti vai nopeasti? Eli pitääkö siihen katkaisuun käyttää paljon aikaa?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.04.2014 11:44:10 »

Uskon itse, että tuo asia on hyvin hyvin henkilökohtainen ja vaihtelee ihmisestä toiseen. Lukaise, jos jaksat/viitsit, koko ketju niin siitä saa aika hyvän kuvan ihmisten kokemuksista.

En itse käyttänyt kovin paljoa aikaa, voi olla että vain viitisen minuuttia, ei sillä ajalla ole sinänsä merkitystä vaan sinun tahdollasi asian suhteen. Ja osalle ihmisiä ehkä yhtään minkään visualisointi on hitaampaa ja osalle nopeampaa; itse tuotan visuaalisia mielikuvia nopeasti ja hleposti, sen vuoksi minulla homma oli nopea. Joku toinen voi tehdä sen sitten hitaammin. Ja mikä tahansa mielikuva joka toimii sinulle on ok, katkaisun voi visualsoida tehtäväksi vaikka saksilla tai miekalla tai vaikka lasersäteellä, mikä vaan itselle parhaalta tuntuu.

Mutta se kannattaa muistaa, että kun visualisoidut nauhat on katkaistu, niiden tyngät sieltä omalta selkäpuolelta kannattaa polttaa/hoitaa kirkkaalla valolla (sen kun vain visualisoit tuonkin), itse jouduin katkomaan useita kertoja, koska ennen kuin poltin niiden tyngät, koska ennen sitä ne tuppasivat palaamaan uudelleen ja uudelleen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #22 : 02.04.2014 12:26:33 »

Minulla on niin paljon hommia, etten kerkeä lukea koko ketjua, mutta visualisoin jo kertaalleen hyvin voimakkaasti tämän asian vähän aikaa sitten, ja siihen ei mennyt kauan. Poltin myös paikat umpeen. Sain keskelle yläselkää ison värillisen kimpun, oikealle selkään ylös ohuemman sinisen ja sitten tuonne lannerangan seudulle myös ohuemman värillisen kimpun. En tiedä ovatkö tyypillisiä paikkoja, mutta näin minä tämän asian visualisoin mielessäin. . Toivotaan että auttaa! Kiitos neuvoista vielä Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #23 : 02.04.2014 17:07:53 »

Ok, kukahan tuollaista karttaa osaisi tulkita? Ei kais sitä ole tapana laittaa kokonaan näkyville vai onko? Kiitos tästäkin, meimi!

Ollos hyvä! 

Kyllä jotkut laittaa karttansa näkyviinkin.  Olen kyllä tehnyt tulkintojakin korvausta vastaan.  Ota yhteyttä yv:nä jos kiinnostaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #24 : 03.04.2014 09:31:41 »

Jospa Zajon on ollut hautausurakoitsija, kuolinsyytutkija, tai orpo, joka on nähnyt vähän liikaa ja liian nuorena. Wanhat traumat tai karmeudet on siirtyneet käsittelemättöminä sitten tähän elämään. Ei sen tarvi sen kummempaa olla.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #25 : 03.04.2014 12:02:24 »

Tai sitten vaan kokenut sellaisen kuoleman, joka on ollut vähän liikaa sielulle.. Sad
tallennettu

Kuuntele tuulta.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #26 : 03.04.2014 17:48:13 »

Tai sitten vaan kokenut sellaisen kuoleman, joka on ollut vähän liikaa sielulle.. Sad
Niin sitä olen miettinyt että voisiko tuo olla mahdollista. Huh ..

Mutta en välttämättä saa sitä koskaan tietää tässä elämässä. Onneksi se kuolemanpelko on helpottanut taas kahleistaan, ehkä kiitos Senisan ja teidän muiden jotka olette puhuneet kanssani asiasta... SIlti ajattelen kuolemaa aika paljon päivittäin, mutta nyt ei ole sellaista kauhuntunnetta kuin vielä hetki sitten.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #27 : 03.04.2014 18:22:16 »

SIlti ajattelen kuolemaa aika paljon päivittäin, mutta nyt ei ole sellaista kauhuntunnetta kuin vielä hetki sitten.

Oletko koskaan ajatellut keskustella asiasta jonkun ammattihenkilön kanssa?
Vaikuttaa jo hieman pakkomielteiseltä jos ajattelet jotain tiettyä asiaa paljon ja päivittäin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #28 : 03.04.2014 18:35:11 »

SIlti ajattelen kuolemaa aika paljon päivittäin, mutta nyt ei ole sellaista kauhuntunnetta kuin vielä hetki sitten.

Oletko koskaan ajatellut keskustella asiasta jonkun ammattihenkilön kanssa?
Vaikuttaa jo hieman pakkomielteiseltä jos ajattelet jotain tiettyä asiaa paljon ja päivittäin.
No aika monet ihmiset ajattelevat samoja asioita päivittäin, moni varmasti miettii että pitäisi syödä jotain, tai että menisikö suihkuun, pesisikö kädet jne. Joku saattaa ajatella harrastustaan tai ihastustaan tai mitä tahansa asiaa päivittäin, ilman että tarvitsee ammattiapua. Miksi kuolema olisi siitä erilainen? Mutta kiitos huolenpidosta, olen kyllä keskustellut asioista myös ammattilaisten kanssa Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #29 : 03.04.2014 19:39:49 »


Aika paljon me ajatellaan samoja asioita päivittäin. Raha-asioita ja toimeentuloa joutuu moni ajattelemaan päivittäin. Työasioita, ruokaa, lapsista huolehtimista. Ei se ole sen kummempaa, luulisin. Pelot saattavat kohdistua mihin asiaan hyvänsä. Jokaisella on omat haasteensa, jotka täytyy selättää.  Huh

Sitten kun on pahimmista umpikujista suoriutunut eteenpäin, huomaa ettei olisi tarvinnut pelätä ollenkaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: