Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Julkisuuden transiitit"  (Luettu 5421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 26.02.2014 19:11:27 »

Mitkä transiitit tuo julkisuutta tai jonkinnäköistä esillä oloa? Minulla on tässä viime aikoina sattunut paljon sellaista, että joudun oleen esillä ja olen yhteyksissä osittain myös julkkiksiin. Oudointa tässä on se, että en edes ole itse halunnut tällaista tilannetta ja yhdellä "esillä olo" tilaisuuteen minut oikeastaan pakotetaan Embarrassed
Lisätietoina, elin 3v melkein erakkona, en ole facebookissa, esillä olo ei kiinnosta, saatika julkkikset. Mitä helkkaria siis tapahtuu tickedoff
Nyt menee parhaillaan  uranus aspect_sex jupiter, saturnuksen paluu ja kohta alkaa hyvin vahvat uranuksen transiitit pommittaan?
what the fuck is going on idiot2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.02.2014 19:32:02 »

Mitä 10. Huoneessa tapahtuu? Syntymäkartalla, Auringon Paluulla tai progella? Missä Kuu liikkuu? Jos Kuu on 10. Huoneessa on julkisuudenvalokeila (niin hyvässä kuin pahassakin) todennäköinen... Samoin jos Kuu on oppositiossa 4. Huoneesta johonkin tekijään 10.Huoneessa.
tallennettu

skipidoway
Vieras
« Vastaus #2 : 26.02.2014 20:39:07 »

Katotaanko noi tiedot natal chartista vai natal tarnsit and progrressions?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.02.2014 22:13:20 »

Siis transiitit tietenkin natal transit -kartasta ja proge- kartan voi katsoa omanaan.. ja Auringon Paluu = Solar Returns..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: