Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumi menettänyt ideansa  (Luettu 48746 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bengalcat
Vieras
« : 12.02.2014 19:11:55 »

Eipä tämä foorumi ole enää entisensä. Mielestäni liikaa aiheen vierestä olevia aloituksia. Mielestäni niille aiheille voisi olla oma palstansa tai topicki.  Tulee mieleeni teinien hiekkalaatikko.

Ennen kuin joku ottaa herneen nenuunsa voisi itse pysähtyä miettimään millainen astro-foorumin kuuluisi olla.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #1 : 12.02.2014 20:18:04 »

Mua on kans vähän harmittanut, että täällä ei kauheesti puhuta ajankohtaisista "taivaan liikkeistä". Itseäni ainakin kiinnostaa enemmän sellainen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.02.2014 10:29:15 »

Osa aiemmin täällä kirjoittaneista astrologian harrastajista on siirtynyt ammattilaisiksi, siitä kai se keskustelun vähyys nimenomaisesti tällä osiolla. Heillä on yleensä omat blogit tai kotisivut, joissa on paljonkin niin yleistä kuin ajankohtaistakin asiaa taivaan tapahtumista. Uuden sukupolven harrastajat ja kirjoittajat ovat kuitenkin tänne tervetulleita. Ei sillä ole niin väliä, ettei vielä kaikkea osaisikaan, siinäpä sitä tulee harjoiteltua.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #3 : 13.02.2014 15:40:38 »


Meikäpellen ohella Ekle taitaa olla yksi ahkerimmista kirjoittelijoista,
mikä nostaa tekstien tasoa huomattavasti. Ekle sentään osaa skrivata
tyylikkäästi, kun taas meitsi suoltaa yleensä vaikeasti ymmärrettävää mumbo-jumboa.

Jos E. vain ryhtyisi harrastamaan astrologiaa, foorumin taso voisi nousta
by leaps and pounds...

 coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.02.2014 16:03:09 »

Jos E. vain ryhtyisi harrastamaan astrologiaa, foorumin taso voisi nousta
by leaps and pounds...

Sorry, puhtaasti kuluttaja astrologian suhteen, joten minua ei näy niissä osioissa foorumia kuin satunnaisesti/vahingossa.  Smiley
Turhaan mollaat muuten kirjoituksiasi, ei täällä äidinkielenkokeessa olla ja sinulla puolestaan on varmaan foorumin laajin tietovarasto veda-kirjoituksista sun muusta intialaisesta perinteestä, sekä myöskin hepreasta.

Mutta on se kyllä ihan totta, että 'muita keskustelunaiheita' osio on paljon aktiivisempi kuin astrologia-osiot nykyään. Ehkä tässä on tosiaan joku sukupolvenvaihdos meneillään. Tai olisiko taas niin että Facebook vaikuttaa, eli porukkaa olisi siirtynyt johonkin Facebookin astrologia-teemaisiin juttuihin?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #5 : 13.02.2014 16:15:33 »

Aika hiljaista on ollut jo muutaman vuoden mutta itse ajattelen sen niin että moni on saanut sen tarpeellisen informaation ja nyt siirtynyt eteenpäin elämässä, ehkä henkisyyden aloituspiikki tuli ja meni ja nyt tilanne rauhoittunut, kuten ehkä kiinnostuksen kohteet on muuttunut. Itse en lue kanavointeja enää, en käy reiki foorumilla enkä juuri muuta hörhöilyä kun täällä nyt jotakin mitä tulee esille. Oikein mitään ns uutta ei tunnu olevan tiedossa. Itseäni on alkanut enemmänkin kiinnostamaan maallinen historia ja henkisyyden historia ja psykologia ja muita asiota. Käytän enää vain hörhöilyä 20% päivästäni, joskus vain 5%  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.02.2014 16:19:41 »

Kai se vähän riippuu siitä mikä määritellään hörhöilyksi: Minun suurimpia mielenkiinnon kohteitani on ihminen kaikkineen, psykologia lääketiede ja ravinto, mutta varsinkin ravitsemus vinkkelistä jota THL ja muut 'asiaantuntijat' taatusti pitävät hörhöilynä.  Grin

Veriryhmäruokavaliollekin Skepsis ry antoi taannoin vuotuisen huuhaapalkintonsa... (olivat ilmeisesti jättäneet kirjan lähdeviitteet kokonaan lukematta - pelkkää 'kovaa' tiedettä ne nimittäin ovat)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 04.03.2014 17:40:17 »

Emmä kylllä tiiä, mutta aika kuollutta täällä on  Huh
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #8 : 09.03.2014 10:07:00 »

Olisinko vähän huomaavinani täällä ylpeyttä... aloittelevia tiedonjanoisia ei tahdota auttaa ja päästää etenemään tiellään, vaikka
ainahan uudet heräävät ovat HYVÄ asia!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #9 : 09.03.2014 18:57:16 »

Juu..ja minua ihmetyttää lisääntynyt iltalehti uutisten jako..tai ehkä se vaan korostuu entisestään kun on muuten vaisumpaa.
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #10 : 13.03.2014 13:06:13 »

Lilli, voisitko laittaa listaa, linkkejä niistä blogeista ja kotisivuista?  Itselleni foorumi ja täällä käydyt keskustelut ovat olleet äärimmäisen tärkeitä, mutta mielelläni pysyttelen etäämmällä näistä henkilökohtaisista kohtaamisista, tapahtumista, kursseista, retriiteistä, konferensseista sun muista, ei ole rahaa eikä energiaa.  On nimittäin toisinaan ollut huonojakin kokemuksia, mutta foorumilla voi aina siirtyä keskustelusta toiseen, silloin kun sopii itselle.  Tietääkseni oma yhteyteni sisäiseen ohjaukseeni on nimittäin vielä niin herkässä vaiheessa, tilanne on niin raskas, että pelkään muiden immeisten sotkevan nämä piuhat piässäni vielä pahemmin, ellen ole varuillani.   uglystupid2
         
      Wink (Mikä muuten on ymmärtääkseni myöskin ollut suuri ongelma tässä "bisneksessä" noin laajemminkin.  Että kun nähdään oman sielun näkövinkkelistä ja kehityksen pisteestä, niin toiselle nämä sanomiset merkkaa ihan eri asioita, hämmentää, ja tulee tehtyä äärimmäisen epäterveellisiä ratkaisuja, useinmiten jopa elämänvalintoja näiden perusteella, pelkästään tulkintojen tai henkilökemioiden takia..  Cry  Cry  Cry  buck2  Ja sehän nyt tuskin on näiden henkisten hörhöilyiden tarkoitus.  Traagista, juuri silloin kun sitä apua ja tukea tarvitsisi kaikkein eniten, eikä kukaan voi auttaa (tietenkään).)  Sad  Shocked  Embarrassed  Cry
 
nimim. terveisiä "alemmalta" tasolta  Grin  Wink  Cry
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.03.2014 16:46:06 »

Lilli, voisitko laittaa listaa, linkkejä niistä blogeista ja kotisivuista? 

Tässä linkissä on muutama:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=35131.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 14.03.2014 02:51:57 »

No vanhana jäsenenä sen verran voin sanoa ettei tää foorumi ideaansa oo menettäny Wink ! Moderaattorit kyllästyny ehkä ja uudet aloittelijat elää eri elämää kuin me aikoinaan Wink !Ei kaikkiin kirjoituksiin vaan vastauksia saa ja se pitää hyväksyä Wink !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #13 : 14.03.2014 12:58:22 »

taiska!
Totta puhut. Moni ei vain osaa nähdä eri boomien virtausta, eikä myöskään eri ikäkausien kiinnostuksen kohteiden muuttumista niiden myötä.
Lastenohjelmassa Kaapo laulaa:
Maailma muuttuu - niin minäkin!
Oppaiksi vanhemmat värväsin...

Todellinen oivallus vuosia sitten tuli Kaapon kautta! Silloin jätin nettielämän moneksi vuodeksi. Vei turhaan liiaksi aikaa ja voimia tosielämältä. Sosiaalistuminen tuloksena. Aina olen viihtynyt paljon yksin, mutta netin sitouttava vaikutus esti monia asioita toteutumasta, kun surffailu teki aikapihiksi muitten asioitten suhteen.
Moni syrjäytyi arjesta juurikin netin kautta. Nyt surffailu on antoisampaa, kun netti toimii vain apuna arjessa, sen uutuudenviehätys on kaikonnut ja hyvä niin!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 17.04.2014 15:38:35 »

Minä seuraan kyllä keskusteluita, joista minulle tulee ilmoituksia "omilta alueiltani", mutta vastaan vain kun siihen on aikaa sillä täällä liikkuu kyllä paljon taitavampia kirjoittajia ja on ollut mukavaa huomata kuinka foorumilaiset ovat edistyneet esim. Ennustavan astrologian puolella.

Samoin on myös vain positiivista, ettei astrologian puolella ainakaan ole riidelty aikoihin. Wink

Monet vanhoista ketjuista ovat todella pitkiä, eikä tietoa hakevilla ole kärsivällisyyttä etsiä vastauksia lukuisten kirjoitusten joukosta, joten on varmaan helpompaa aloittaa uusia hajanaisia keskusteluita ja ketjuja, mutta saako sitä kautta vastauksia onkin sitten eri juttu.

Tällä hetkellä niin astrologiassa kuin muissakin henkisissä asioissa on menossa ihan hyvä buumi ja vähän jokapuolella tapahtuu jotain, joten ehkä ihmiset levittäytyvät erilaisiin tapahtumiin ja kursseille sen sijaan että istuisivat koneella lukien foorumia ja etsiskellen vastauksia yksin.. esimerkiksi 26.-27.4.2014 on Tampereella Hengen ja tiedon -messut ja samaan aikaan mm. Espoossa Raimo Nikulan "Perhesuhteiden ja sukukarma astrologian" -kurssi ja sunnuntaina 27.4.2014 Suomen Astrologisen Seuran kuukausiluennolla Soile Naskali luennoi Kuunvaiheista. Valinnanvaraa siis on tarjolla...

Ja kun noista blogeista ja kotisivuista kyseltiin, niin minun profiilini alareunasta löytyvät linkit omille kotisivuilleni, josta löytyy myös blogi, sekä FB-sivulleni.. Facebook sivuni on julkinen ja sen sisältöä pääsee siis lukemaan tarvitsematta "tykätä" sivusta, ei edes tarvitse rekisteröityä Facebook- käyttäjäksi.  FB ja kotisivujeni julkaisujen jaot näkyvät myös twitteristä @EmelianAPt . -Tämä ei kuitenkaan ole oikea "foorumi", jossa mainostaisin näitä sivujani.

Itse olen sitä mieltä, että foorumilaiset itse tekevät foorumista sellaisen kuin se on, joten innostavat kirjoitukset saavat vastauksia ja herättävät myös mielenkiintoista keskustelua.. Smiley
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: