Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko joku vierailla unessa vai onko kaikki "vain unta"?  (Luettu 19829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #15 : 25.01.2014 17:30:19 »

Riitelin illalla tapailemani miehen kanssa.
Yöllä näin lyhyen unen jossa olin tapailemani miehen kanssa.
Hän antoi pitkän halun ja pusun. Siihen Se uni jäi. Tuli hyvä mieli.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #16 : 30.01.2014 14:16:32 »

Sorry, mutta ei vieläkään mene jakeluuni. Kun kerran toinen ottaa energioillaan yhteyttä unennäkijään, on kai selvää, että unessa esiintyvät tapahtumat ovat lähtöisin yhteydenottajasta, eivätkä  unennäkijän luomuksia haittaajasta, joka uneen on tunkeutunut??? Haloo!

MInä en usko että kukaan voi tulla minun uneeni ellen laske jatkuvasti päällä olevia suojiani ja anna juuri tälle henkilölle lupaa tulla uneeni.

Vapaan tahtomme ehdoton kunnioitus ei katoa mihinkään unen aikana! Jos määritän että minulla on suojat päällä ja niiden läpi ei tulla, niiden läpi ei sitten vaan tulla.

Unessa nähdyt henkilöt ovat minun maailmankatsomuksessani unennäkijän oman mielen tuotoksia, joita kannattaa tulkita nimenomaan siten että pohtii mitä ominaisuuksia ihan ITSE liittää heihin mielessään. JOs joku tekee unessa sinulle ikäviä, alitajuntasi kokee häntä kohtaan epäluottamusta tai liittää häneen ominaisuuksia joita haluaa sinulle ilmentää tämän henkilön kautta unessa.

Tämä henkilö edustaa kuitenkin lähinnä oman itsesi niitä puolia joiden luonteenpiirteitä/ominaisuuksia liität häneen. Jos joku unessa nähty on esimerkiksi sinun mielestäsi aggressiivinen tai kavala, hän edustaa sinun omaa aggressiivisuuttasi tai kavaluuttasi siinä unessa.

KUkaan ei tule kenenkään uneen ilman lupaa. Vapaan tahtomme kunnioitus on tällä fyysisellä tasolla täysin ehdoton. TOki jos antaa luvan tai henkilöt ovat niin läheiset että tällainen lupa on tavallaan pysyvästi annettu, voidaa käydä toisen unessa. Minä tiedän veljekset jotka näkivät samaa unta samana yönä, lentelivät ympäriinsä siinä unessa ja heti aamulla toinen soitti toiselle ja juttelivat unesta, oli todella hieno kokemus kuulemma.

Mutta ilman lupaa tai valmiiksi läheistä suhdetta unet ovat lähinnä omasta alitajunnastamme kotoisin ja niissä näkyvät mahdolliset oikeat elävät ihmiset edustavat niitä ominaisuuksia meissä itsessämme, joita valvetilassa liitämme näihin henkilöihin omassa mielessämme.

En puhunut sinusta ja 'asetuksistasi' kirjoituksissani. NE (=kirjoitukseni) olivat minun elämääni. Kiiitos tahtosi tyrkytyksestä. Riittää jo.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2014 14:23:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 30.01.2014 14:25:21 »

En puhunut sinusta ja 'asetuksistasi' kirjoituksissani. NE olivat minun elämääni. Kiiitos tahtosi tyrkytyksestä. Riittää jo.

Ja sinäkö luulet olevasi se ainoa jolle tuon vastaukseni tarkoitin?  Grin Ainoa joka edes lukee koko ketjua?

Missä kohtaa väitin sinun puhuneen minusta?

Mielipide ei muuten ole sama kuin tahto.  Grin Wink

Minä ajattelen aina niitä lukijoita, jotka lukevat näitä ketjuja ehkä vuosien kuluttua kun kukaan meistä ei enää kirjota tälle foorumille tai lue sitä. Minusta on mukavaa jos ketjuissa näkyy erilaisia vaihtoehtoisia uskomuksia.

Et ilmeisesti tykännyt siitä, että olin lainannut juuri sinun tekstiäsi? Tiedoksi: Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi ja olisin voinut lainata ihan hyvin jotakuta muutakin kun monetkin olivat sitä mieltä ketjussa, että tässä asiassa vapaata tahtoamme ei kunnioiteta, eli että uneen voi tunkeutua ilman lupaa. Olisin voinut kommentoida heille ihan saman kuin sinulle.

Satuinpa nyt vaan lainaamaan sinua, koska tuo oli viimeisimpiä sensuuntaisia mielipiteitä ketjussa. Puhdasta sattumaa, ei sinuun kohdistuvaa - paitsi jos välttämättä haluat siitä itseesi ottaa.

Mitä ajatuksia ajattelit viestistäni, kun ne tuottivat tuollaisen tunteen? SE on se olennainen kysymys.  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.01.2014 14:46:12 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #18 : 30.01.2014 17:24:31 »


En lukenut läheskään koko threadia, mutta veikkaisin, että unessa vierailija saattaa olla astraalireissulla
poikkeamassa unessasi. Kenties joku muukin tuota ehdotti.

En lukenut ketjua kokonaan siksi, koska lievän näkövamman takii olen toivottoman hidas lukuveikko, joten
luen yleensä vain sellaista, mikä minua kiinnostaa todella paljon!

 :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #19 : 01.02.2014 16:19:27 »


En lukenut läheskään koko threadia, mutta veikkaisin, että unessa vierailija saattaa olla astraalireissulla
poikkeamassa unessasi. Kenties joku muukin tuota ehdotti.

En lukenut ketjua kokonaan siksi, koska lievän näkövamman takii olen toivottoman hidas lukuveikko, joten
luen yleensä vain sellaista, mikä minua kiinnostaa todella paljon!

 :Smiley


No niin, selkokieliset lause tai pari  Sidemanilta kertoi minunkin tarkoittamani ajatuksen. Joka tosin sai päivänvalon todellisessa petosyrityksessä. Uni varoitti.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #20 : 03.02.2014 22:41:53 »


En lukenut läheskään koko threadia, mutta veikkaisin, että unessa vierailija saattaa olla astraalireissulla
poikkeamassa unessasi. Kenties joku muukin tuota ehdotti.

En lukenut ketjua kokonaan siksi, koska lievän näkövamman takii olen toivottoman hidas lukuveikko, joten
luen yleensä vain sellaista, mikä minua kiinnostaa todella paljon!

 :Smiley


Astraalireissu... Shocked Jos ihminen tekee sellaisen esim. nukkuessaan, tietääkö/tiedostaako/muistaako sen? Kysymys on todella tyhmä, mutta tuli vain mieleen... Täytyyhän sen jotenkin tiedostaa... idiot2
« Viimeksi muokattu: 03.02.2014 22:43:43 kirjoittanut Lumililja » tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #21 : 04.02.2014 12:10:04 »

Se että onko nyt kyseessä uni vai todellinen tapaaminen, siihen ainoastaan kokija osaa antaa vastauksen.
Mutta jos kysymys on voiko joku vierailla ”unessa” ,niin vastaus on yksiselitteisesti...kyllä voi,
sillä eihän unessa toisen sielun tapaaminen poikkea lähimarketissa koetun toisen ihmisen tapaamisesta juuri mitenkään, paitsi sitä fyysistä kerrosta ei ole. Kuitenkin yleensä nukahtaessa, kun aistit hiljenee, niin me sukellamme niihin omiin juttuihin, oman mielen syvyyksiin ja emme näe mitä sielunmaailmassa tapahtuu, olemme juuri kuin se kadunkulmassa yksinään höpöttävä ihminen, ei nähdä eikä kuulla mitään, paitsi ne omat tuskaiset ajatukset.
 
Mutta jos ihmisellä on sisäistä vapautta, niin hän pystyy näkemään omien ajatuksien läpi myös muita sieluja, eli vaipuessa uneen menemme oman päämme sisään ja samalla ihmiskunnan pään sisään ... ja tämä on se reitti. Maapallo on yhteinen paikka meille samoin sielunmaailma on yhteinen paikka meille, ja nukkuessa menemme siihen maailmaan. Mutta koska se tapahtuu omien ajatuksien läpi, niin aluksi ollaan hämmennyksissä ... oliko toi todellista vai pelkkää unta.

Sielunmaailma tai astraalimaailma tai psyykkinen maailma, voidaan kutsua erillä nimillä koska se on useassa tasossa, ja ne tasot tulevat meistä itsestään. Tämä sielunmaailma asettuu fyysisen ja henkisen maailman väliin ja siksi voimme kohdata siellä oman korkeamman olemuksemme, siis se on tavallaan alemman ja korkeamman yhteinen työhuone, koska meidän sielumme on alemman ja ylemmän symbioosi ... mikä ilmenee ajatuksen ja tunteen substanssina,  plus tähän kun lisätään vielä eetteri niin tästä meidän auramme rakentuu.

Sieltä tulee myös meidän oppaat, ja opas voi olla kuka vaan, myös me itse voidaan olla oppaana toiselle, se on sitten eri asia kuinka moni meistä kykenee tähän, olemme varsinaisesti opas ainoastaan siinä korkeammassa osapuolessa ollessamme … niitä harmaita oppaita sieltä kyllä löytyy.

Tähän maailmaan voidaan myös murtautua väkisin tai se avautuu meille vaikkei pitäisikään, niin tämä voi aiheuttaa meille ongelmia, koska kohtaamme tämän silloin alemmalla minällä joka ei tätä pysty hallitsemaan,  on siksi parempi että meidän korkeampi minä avaa tai sulkee tämän oven ja on mukana tässä seikailussa.

Lopulta sitten kokija alkaa suhtautumaan tähän paikkaan kahtiajakoisesti, juuri sen kahtiajaon takia, siellä voi kokea ja nähdä ja oppia paljon, mutta voiko siellä kehittyä? koska kehitys on alemmasta luopumista ja se ei voi tapahtua kun alemman asuinsijoilla, eli täällä fyysisellä tasolla. Ovi sinne maailmaan voidaan siksi myös sulkea, kaikesta tästä joudutaan luopumaan ja sen jälkeen sitten toisessa kädessä on kuivunut leivän kannikka ja toisen käden peltimukissa kylmää vettä ja näillä mennään …  se on sitä kehitystä.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2014 14:42:38 kirjoittanut Iko » tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #22 : 17.03.2014 17:29:54 »

Hieno viesti Iko, kiitos... Noin alan pikkuhiljaa uskoa... Tuohon ei oikein ole mitään lisättävää..

Astraalireissut unien aikana taitavat tosiaankin olla mahdollisia, ne erottaa kyllä "tavallisista" unista tunnelmasta, tietynlaisesta selkeydestä. Astraalireissut jotenkin säikyttävät, koska ne ovat hyvin todellisia. Ne muistuttavat enemmän kokemuksia kuin unia. Toisen ihminen tapaaminen unessa tuntuu samanlaiselta, kuin hänet olisi tavannut vaikka nyt siellä lähikaupassa! Tottumuksen puutetta vai mitä lie, kun itse toisaalta säikyn näitä kohtaamisia - toisin, kuin jos tapaisin k.o. henkilöt siellä kaupassa. Erikoista tapaamisissa on se, että niissä puhutaan suorempaan kuin live-elämässä.

Palasin tämän viestin kirjoittamaan oikeastaan siksi, että tällainen kohtaaminen oli jälleen tänään aamuyöstä. Sen kautta sain jälleen tietoa erään henkilön itsensä kertomana. Se oli sen verran mieltä liikuttavaa tietoa, että pompsahdin hereille kello 5, eikä sen jälkeen enää uni tullutkaan.   Shocked Että tämmöistä.  Cool
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #23 : 17.03.2014 23:25:17 »

Mihinkähän sinua nyt totutellaan ja miksi, kun nuo jutut näyttävät ehkä alkavan toistumaan idiot2

Sanoppas muuta.  Shocked Ajattelin jo, että yksittäisjuttu oli yksittäisjuttu, mutta ei sitten.. Levollisin mielin olen heti, kun järkikulta saa yliotteen ja rauhoitun. Mutta unessa olen jotakin "alttiimpi" järkyttymään - kai siinä tilassa mielen "suojaukset" ovat jotenkin alhaalla. Toisaalta en käsitä miten näin voi olla, sillä yleensä unessa ei tunne pelkoa. Toisaalta ei näissäkään "tapaamisissa" varsinaista pelkoa ole, vaan järkytys toisen ihmisen jutuista ja reaktioista.

Mutta oli miten oli, on kyllä hienoa, kun on tällainen foorumi, jossa asioita voi avoimesti pohdiskella...En ole ihan kypsä avautumaan esim. facebookissa, en varsinkaan tällä aamuyöstä tapaamalleni tuttavalle  2funny Tai miten olisi: "Kävit sitten aamulla viideltä makkarissani."  buck2
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #24 : 17.03.2014 23:26:34 »

Mun mielestä voi. Monikin on vieraillut luonani, unissani ja unissani olen ollut muuallakin kuin siellä missä keho lepää.

Varjotar, millaisia nää sun kokemukset ovat olleet???
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #25 : 24.04.2014 17:27:22 »

Tietoinen uni on harjoittelukysymys, ihan sopimalla voi tavata kenet tahansa unessa. Ja sopimattakin, jos on jotain unimaailmasielunsopimuksia.

Esimerkiksi itse toimin eräälle Utahissa asuvalle tytölle unimaailma-auttajana, siis näen unta itsestäni valo-olentomaisena auttajana tietyissä tilanteissa, ja tyttö kokee minut myös. Noissa unissa olen ihan itsestäänselvästi auttajan roolissa sitä sen kummemmin ajattelematta, kuin olisin aina tehnyt samaa, kunhan nyt olen tähän valvetilaan tuonut tietoisuuden ko. roolista astraaliminästäni, kun olen ruvennut muistamaan muitakin öisiä seikkailujani selkeämmin ja selkeämmin.

Unia on monentasoisia ja monisyisiä, mutta omaan unimaailmaan tutustuminen ja unien tunnetilaan ja valvetilavastaaksiin huomion kiinnittäminen auttaa erottamaan, mitkä on astraaliseikkailuja ja mitkä symboliikkaa alitajunnan touhuista. Itse en ole sen kummemmin effortoinut tähän(kään) suuntaan, kaikki on käynyt myöten kun lähdin tutkiskelemaan ja hyväksymään sitä ihmistä, joka pohjimmiltaan olen, ja mitä jo tiedän.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: