Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuition sanelemana  (Luettu 12863 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
balanssi
Vieras
« : 06.01.2014 22:27:55 »

Tämä vuosi alkoi äärimmäisen mielenkiintoisesti, mutta kun en voinut muuta. Oli intuitio jonkin aikaa antanut pieniä vinkkejä oikeaan suuntaan, mutta ne menivät hetkellisen ajatuksen siivittämänä ohi. Sitten tuli enempi ohjausta ja oli pysähdyttävä.

Istuin alas ja kysyin itseltäni kaksi kysymystä: tarvitsenko tätä, haluanko tätä elämääni? Heti tuli ehdoton vastaus: en.
Mitäpä sitten tein niin vahvan ja ehdottoman intuition edessä? Toimivan television ja digiboxin vein kierrätyspisteeseen.

Ratkaisu oli oikea enkä kadu sitä. Ajan kanssa nähtävästi aukenee päätöksen vaikutus. En minä edes paljoa enää televisiota katsonut,
mitä nyt joskus illalla aloin katsomaan jotakin tuiki tuntematonta sarjaa ja nukahdin nojatuoliin. Ihan järjetöntä idiot2.

Odotan mielenkiinnolla, mitä tulee tilalle Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2014 15:15:54 »

Tämän vuoden kysymys kuuluu: kuinka vähällä voi elää?
Nälkävuosi edessä Tongue
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2014 20:19:43 »

Tätä olen miettinyt: kun koen tekevän täysin tyhjänpäiväistä työtä pörssiyhtiön pussia lihottamaan ja intuitio on sanonut jo kauan ettei ole hyvä homma ja voin huonosti, mutta mitä sitten tekisin...Ei ole löytynyt uutta työtä ja ihan työttömäksikään ei voi ruveta.
Ehkä mun on sitten ajateltava että nyt on laihat vuodet henkisesti.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.2014 20:39:57 »

Rohana, yksi vaihtoehto on näyttää yleisille oletuksille pyllyä ja alkaa kehittymään sisäisesti henkisesti missä vaan työssä. Toisaalta voi koittaa vaivihkaa alkaa ujuttamaan erilaisia näkemyksiä tämän pörssiyhtiön palveluksessa oleville ihmisille. Helppoahan se ei varmasti ole, mutta ehkä sitä kautta avautuu uusia polkuja, joita tutkia.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.01.2014 09:14:34 »

Tätä olen miettinyt: kun koen tekevän täysin tyhjänpäiväistä työtä pörssiyhtiön pussia lihottamaan ja intuitio on sanonut jo kauan ettei ole hyvä homma ja voin huonosti, mutta mitä sitten tekisin...Ei ole löytynyt uutta työtä ja ihan työttömäksikään ei voi ruveta.
Ehkä mun on sitten ajateltava että nyt on laihat vuodet henkisesti.

Tästä on puhuttu Kryon-kanavoinneissa: Kryon nimittäin saa kysymyksiä usein juuri tästä aiheesta; miksi en löydä työtä jossa voisin tehdä jotain henkistä- tai valotyötä, miksi olen jossain aivan puhtaasti kaupallisessa hommassa joka ei auta ketään paitsi osakkeenomistajia?

Vastaus näissä tilanteissa on: Olet siinä työpaikassa tuomassa valoa siihen työpaikkaan ihan vain omalla läsnäolollasi, mikä auttaa kaikkia ihmisiä jotka myös siellä työskentelevät. Olet juuri siellä missä sinun kuuluukin olla.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2014 09:31:06 »

Tätä olen miettinyt: kun koen tekevän täysin tyhjänpäiväistä työtä pörssiyhtiön pussia lihottamaan ja intuitio on sanonut jo kauan ettei ole hyvä homma ja voin huonosti, mutta mitä sitten tekisin...Ei ole löytynyt uutta työtä ja ihan työttömäksikään ei voi ruveta.
Ehkä mun on sitten ajateltava että nyt on laihat vuodet henkisesti.

Itse olin vanhassa paikassa yli 7 vuotta ja voin henkisesti tosi huonosti ja tajusin monta kertaa että minun ei kuulu olla täällä ja olen ihan väärässä paikassa. Kunnes sitten sietokyky ei enää kestänyt ja sanoin itseni irti ja nyt ihan uudet opinnot ja työ edessä jossa koen ainakin olevani osaa jotain joka hyödyttää heitä jotka oikeasti tarvitsevat apua.
Henkisesti mulle ei enää käy sellainen työpaikka jossa haetaan työntekijöiden selkärangasta kaiken ja kaikki vain pitääkseen osakkeenomistajat tyytyväisinä. Koen sen henkilökohtaisella tasolla niin henkiseksi huoraamiseksi että siihen tyssäsi. Mutta jokainen omalla tavalla.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.2014 09:43:36 »

Kiitos vastauksista, mukavaa saada vastakaikua ja huomata etten ole ainoa joka näitä pohtii...
Aviciin linjoilla olen pitkälti ajatuksineni mutta tämä tuntuu olevan erittäin haastavaa aikaa pystyä vaihtamaan työpaikkaa uuteen. Aina tulee vastaus tyyliin "kiitos mielenkiinnostanne, paikkaa haki 200 muutakin..." Mutta ehkä aurinko joskus paistaa.  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.01.2014 11:21:40 »

MInä olin juuri ehtinyt muutaman vuoden olla nykyisessä työssäni (jolla ei todellakaan ole mitään henkistä/hengellistä merkitystä) kun kuulin tuon Kryon kanavoinnin aiheesta. Nykyään energiahoitolistallani onkin neljä työtoveriani. Itse työn ei tarvitse olla isosti maailmalle merkityksellistä, valotyöntekijän/hengellisen ihmisen läsnäolo työpaikalla on hyödyksi työpaikalle vaikka itse työllä ei olisi mitään isompaa merkitystä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #8 : 15.08.2014 13:55:25 »

olen samaa mielta Eklektikko, et ei tyon tarvitse olla isosti maailmalle merkityksellista vaan hengellisen ihmisen pelkka lasnaolo auttaa  Smiley minakin olen sen huomannut ja monella eri tavalla voi auttaa ihmisia Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: