Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neo-Vedic astrologer'in läppää...  (Luettu 7375 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 05.01.2014 15:33:27 »

http://groups.yahoo.com/neo/groups/FairfieldLife/conversations/messages/369436

 Shocked

Taustaa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nak%E1%B9%A3atra

Hän puhuu erityisesti nakshatrasta nimeltä aardraa...
« Viimeksi muokattu: 05.01.2014 15:47:56 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1 : 05.02.2014 12:16:56 »

tuuli+maanjäristykset+terveyshaitat=järisee fukushiman luona, voimalat romahtaa kasaan, polttoaine pääsee paljaaseen ilmaan ilman vesijäähdytysta, syttyy tuleen, tuuli puhaltaa radioaktiiviset hiukkaset ympäri pallon, meret ja viljelymaat saastuvat, ruoka loppuu ja ....

tuota minä pelkään.

Tuo voi olla osa Jumalan suunnitelmaa hävittää jälleen kerran ihmiskunta lähes viimeistä naista ja miestä myöden,
koska tilanne on mielestäni nyt aika lailla samankaltainen kuin Genesiksen (bereshit'in) kuudennessa luvussa:

5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".


 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.02.2014 12:22:30 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.02.2014 12:26:18 »

5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".


Ylläolevan lainauksen paimentolaisten paikallisjumala on TODELLA pieni jumala eikä lainkaan kaikkivoipa: Kaikkivoipa olisi nähnyt ennalta mitä tapahtuu kun luo ihmisen. Lisäksi kyseinen jumala on fyysiselle tasolle rajoittunut pikkujumala ihan vaan sen vuoksi että se käyttää dualismin harhaan kuuluvia hyvä/paha -tyyppisiä käsitepareja.

Pienen ihmisen pienelle fyysiselle tasolle kuvittelema pikkuruinen paikallisjumala joka itsekin rypee fyysisen tason tuottamassa dualismin harhassa: Sellaisesta en olisi kovinkaan huolissani, näyttää kovasti jumalalta jonka fyysisen tason harhassa rypevä ihmislaji on vain luonut omaksi kuvakseen, ei suinkaan päinvastoin.

(Kyseisen pikkujumalan luonnevikoihin ja persoonallisuushäiriöihin en viitsi edes tässä sen kummemmin ryhtyä muuten, kuin todeta että tuolla tavoin käyttäytyvä ihminen löytäisi todella nopeasti itsensä suljetulta osastolta.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 05.02.2014 16:38:50 »

5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".


Ylläolevan lainauksen paimentolaisten paikallisjumala on TODELLA pieni jumala eikä lainkaan kaikkivoipa: Kaikkivoipa olisi nähnyt ennalta mitä tapahtuu kun luo ihmisen. Lisäksi kyseinen jumala on fyysiselle tasolle rajoittunut pikkujumala ihan vaan sen vuoksi että se käyttää dualismin harhaan kuuluvia hyvä/paha -tyyppisiä käsitepareja.

Voipi olla noinkin. Vaan tuon pikkujumaluuden oma kansa (Abraham'in [ = paljouden (raham) isä (av)] jälkeläiset)
edustanee nykyään kai alle puolta prosenttia koko ihmiskunnasta, mutta heidän taloudellinen, taiteellinen ja
tieteellinen sun muu valtansa on monta kertaluokkaa suurempi. Itse asiassa Yhdysvaltain kautta he vaikuttanevat suuressa määrin koko
Telluksen kohtaloihin? Esim. Fed'in nykyinen ja kaksi edellistä chairman'ia (Yellen, Bernanke, Greenspan) edustavat
tuota JHVH:n (jahven, jehovan) omaa "heimoa"?

Tiedetään, tiedetään.... Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.02.2014 16:46:18 »

MItä ihmeen tekemistä sillä, että vainottujen on ollut pakko olla älykkäitä ja päteviä, on sen kanssa että heillä on pikkuinen nomadien paikallisjumala? Väitätkö ihan oikeasti että nomadien paikallisjumala on ollut tässä jotenkin vaikuttamassa? Yksi aika olennainen asia on juutalainen kulttuuri: Siinä kulttuurissa arvostetaan tavattoman paljon niin opiskelua, kirjatietoa kuin myös asioiden älyllistä pohdintaa. Vertaa tätä sitten erääseen toiseen nomadien paikallisuskontoon, jossa väärien kysymysten kysyminenkin on  jo jumalanpillkkaa. Kummanlainen kulttuuri edistää enemmän menestystä ja kehitystä?

Joku vääräleuka joskus totesi, että juutalaiset ovat niin menestyneitä ja älykkäitä sen vuoksi että kun heitä on vainottu niin pitkään ja hartaasti pitkin Eurooppaa, niin kaikki jotka eivät ole älykkäitä ja luovia ovat karsiutuneet pois sukuaan jatkamatta. Sama stand-up koomikko (jonka nimeä en nyt muista) totesi myös sitten että kun katsoo miten Israelin valtio toimii nykyään, huomaa kyllä että vainot ja niiden älykkyyttä edistävä vaikutus ovat loppuneet.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: