Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisen ihmisen tapaaminen  (Luettu 3931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 28.12.2013 10:27:19 »

Haluaisin tietää millä tavoin voisin koittaa saada selville että mikä yhteys voi minun ja erään uuden 'ystäväni' välillä olla? Hän on mies ja minua useita vuosia vanhempi. Tiedän jo sen että joku yhteys menneestä elämästä on. Välillämme on fyysistä mutta itsellä jokin tosi hyvä olla hänen kanssaan. En saa hänestä valokuvaa siitä voisi katsoa yhteyttä eikä meditaatio ole tuonut vielä tämän ihmeellisempää. Kuitenkin yhteydenpito tämän henkilön kanssa tuntuu ajoittain myös ristiriitaiselta ja olen miettinyt "suhteen" katkaisemista, energiapiuhojen katkaisua, mutta heti seuraavana päivämä hän ottikin yhteyttä! Olemme tavanneet kaksi kertaa ja mahdollisesti tapaamme vielä. Olemme molemmat parisuhteessa ja on perheet eikä kumpikaan pidä tätä mitenkään vakavana. Yhteys vain hänen kanssaan on niin hämmentävä...
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2013 14:20:38 »

Niin no menneet elämät voivat olla yksi tai sitten teidän energiat vain synkkaa hyvin yhteen. Toinen mahdollisuus on että sieluntasolla tuttu ja tarvitsette toinen toisistaan jotain juuri tähän elämänvaiheeseen. Mahdollisuuksia on monta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2014 19:29:58 »

Tuttu tunne minullekin. Aluksi olin tulla hulluksi kun jo kauan kadoksissa ollut ystäväni alkoi ilmestyä uniini lähetellen tuskaisia viestejä.  Sitten sain häneen yhteyden.  Pari vuotta lueskelin häntä melkein kuin avointa kirjaa, en tosin uskaltanut kertoa sitä hänelle, olisi varmaan säikähtänyt Shocked  Tiesin jo valmiiksi aamulla, että viesti oli tullut.
 Yhteydenotto kuitenkin  yllättäen katkesi hänen toimestaan ja unien viestitkin, kunnes nyt unet  ovat palanneet reilun vuoden tauon jälkeen.
Inhottavaa kun ei tiedä mistä on kyse.
Odottelen nyt ottaneeko yhteyttä mailitse..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: